Actualitate

În ce stadiu sunt lucrările la pasajul subteran din zona Decebal

Avansează lucrările la pasajul pietonal subteran din zona Pieței Decebal, care face parte din proiectul cu fonduri europene ”Reconfigurarea axei de transport public pe traseul str. Gării – b-dul Decebal – str. Andrei Mureșanu – str. Năsăudului”.

”Lucrările avansează vizibil la pasajul pietonal subteran din Decebal! A fost finalizată operațiunea de retezare a capetelor pilonilor și se pregătește aplicarea unei membrane bentonitice, ce va fi urmată de turnarea radierului”, spune primarul Ioan Turc.

Pasajul va avea inclusiv lifturi și scări rulante pe componenta de urcare. Sunt realizați 200 de piloni suplimentari în zona căilor de acces, fiind utilizate, pentru rapiditate, mai multe foreze, iar după turnarea plăcii peste pasajul subteran se va deschide integral circulația auto pe axa reconfigurată de transport Gării – Decebal – Andrei Mureșanu – Năsăudului. Lucrările la pasaj au fost oprite o perioadă pentru o expertiză solicitată de Inspectoratul de Stat în Construcții în urma unei sesizări. Constructor este M.I.S. Grup.

10 comentarii

  • Eu nu pot sa înțeleg o chestie!!! De ce a trebuit sa se facă sute de foraje pentru piloni, dacă acum sapa la baza lor, sa aibă ce tăia (reteza)? si probabil sapa mai adânc decât sunt aceștia???
    Nu era mai simplu, usor, rapid si mai puțin costisitor sa facă aceeași groapa ca acum, dar de la început. sa cofreze si sa toarne beton armat? Ok, cu Fundație frumos in pământ la 2 m adâncime de la nivelul săpături…
    Forare cu piloni se face in zone greu accesibile, in zone sensibile gen prăpastii, faleze etc, cu pământ instabi.
    Acolo e teren drept…. Sau le e frica sa nu se ducă pământul in groapa fiind mlaștina???? Aaaa, stai! mlaștina de acum e artificiala, naturală este doar sub CNLR, de aia nu termina nici acolo!

    35
    8
    • Mă gândesc că dacă lucrarea e mai scumpă….și parandărătul e mai mare. Dacă vine campania electorală e nevoie de bani Parandărătul e de obicei bani.

      24
      3
    • adica era fff bine sa nu se faca acea sesizare si sa nu se faca acei inca 200 de stalpi?? adica era mai important sa se faca de mantuiala, sa ne pice pasajul in cap la primaploaie? faina gandire!!! intocmai ca a actualului edil ! aceasta paranoia…..

  • Dacă făceați groapa doar un pic mai mare vă încăpea un sens giratoriu și rămânea deasupra intersecția pt. pietoni! Oricum linia verde nu e pe acolo să treacă autobuzele alea electrice!
    Se putea planta câțiva pomi câteva banci și era un părculeț! Dl. Bălan era cel mai fericit bistrițean!

    20
    2
  • ..cu un santier arheologic!
    Sigur nu sunt cruci geto dacice ?
    Ar putea cei de la Muzeul Judetean BN , sectia arheologie sa caute pe acolo ca bunicii mei mi au aparut in vis si mi au spus ca strabunicii lor , dexacum 4..500 de ani au fost inmormantati pe acolo!!!

    10
    4
    • Nemultumirea este ca se comporta ca niste amatori.
      Daca la un amarat de pasaj pietonal este asa de complicat, ce sa ne asteptam la cel rutier de la gara. ne prind doua cicinale cel putin.
      Din pacate totul este pe nervii si disconfortul cetateanului.
      Daca primarul da termene si nu se respecta ce credibilitate mai are?

      12
      1
  • Marius ! Oricum sunt fericit pentru propunerile facute privind pasajele subterane si astept sa se faca in toate punctele indicate de mine.
    Felicitari IOAN TURC.
    Bistritenii vor avea o trecere subterana moderna cu scari rulante si parca vad ca unii comentaci de aiurea vor merge zilnic la piata numai sa se dea pe scari.

    1
    18
    • este proiectul lui Cretu ! de ce nu il felicitati si pe el? pe amandoi sa ii felicitati, si pe urmatorul primar care va definitiva …

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.