Actualitate Recomandări

La Bistriţa sunt de patru ori mai multe maşini decât locuri de parcare

La jumătatea lunii decembrie 2018, bistrițenii dețineau de patru ori mai multe maşini decât numărul de parcări existente, reiese dintr-un răspuns oficial pe care Primăria Bistriţa i l-a dat lui Nicolae Pavelean, un inginer angajat la RAAL Bistriţa.

„Infrastructura municipiului Bistrița și în special serviciul de parcări publice al reședinței de județ, sunt depășite până și de către cele ale unor comune din județul și cred ca o simțim și noi destul de bine când ne vedem blocați de atâtea ori în traficul din Bistrița și ne rotim în sensurile giratorii de zeci de ori, până când găsim un loc de parcare.


Ca să îmi fac o imagine bazată pe date, am solicitat Primăriei Bistrița, numărul total de locuri de parcare aflat în evidența Direcției Patrimoniu, cât și numărul autovehiculelor deținute de bistrițeni.

Aflăm că la data de 13.12.2018, bistrițenii dețineau în total, 42.216 autovehicule, iar Direcția Patrimoniu avea în evidență 10.958 de parcări, din care 9.730 sunt parcări de reședință.

După atâtea mandate, administrația PSD-istă nu a reușit încă să amenajeze nici măcar o parcare supraetajată în Bistrița și este întrecută la acest capitol până și de o comună precum Prundu Bârgăului, unde este deja în lucru o parcare supraetajată și urmează încă una.

După atâtea mandate, administrația PSD-istă nu a realizat că performanţa si sustenabilitatea Bistriței sunt date de infrastructura acesteia, calități care ar ţine oamenii într-o conexiune permanentă și armonioasă. Administrația PSD-istă nu are soluţii reale care să facă orașul să preia ritmul firesc al evoluției acestuia.

În schimb, acești „politicieni” ne transmit pe grabă, pentru a nu fi huiduiți prea mult, că trebuie să uităm ce a fost rău în 2018 și că viitorul va arăta bine, în timp ce noi stăm liniștiți și ne uităm cum se „ard” căruțe de bani publici pe proiecte fanteziste de genul pârtiilor nefuncționale, fântânilor arteziene, sau a merelor si struților.

NU VĂ E RUȘINE SĂ VĂ MAI OFERIȚI ȘI DIPLOME DE ONOARE și să VĂ ÎNCASAȚI INDEMNIZAȚIILE NESIMȚITE?

În final, revin cu același mesaj: dacă încă nu v-ați dat seama că ați ales greșit în 2016, sper ca până în 2020 să realizați că pentru o schimbare, trebuie în primul rând să ieșiți la vot”, a scris Pavelean pe Facebook.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1930776480324898&set=a.466885236714037&type=3&theater

11 comentarii

  • Vă invit să vedeți cum e la Cluj.
    Problema parcărilor este generală, nu este doar o problemă a Bistriței. Mai rău este in Cluj sau București sau alte orașe mari și mici.
    În Cluj mergi cu transportul in comun decât sa pierzi o oră căutând loc de parcare, care este si foarte scump.
    La fel este in Paris, Roma , Londra, Budapesta, Viena, oriunde în orașele lumii.
    Problema adevarata este numărul mare de mașini in orașe .
    Soluția este mersul pe jos, acceptarea faptului că nu te mai poți parca in ușa restaurantului sau magazinului.
    Cel putin la Bistrița distantele sunt mici.
    Dar comoditatea este mare, vezi cazul parcării de pe strada Lupeni .

  • Incompetenta pesedista care de 12 ani nu a facut mai nimic pt oras… a facut parcul si a scos primarul pavajele din centru si a pus niste lespezi de care te impiedici cand mergi.

  • Daca in locul centralelor de cartier se faceau parcari, rezolvau partial problema. Asa viziunea marilor strategi ai primariei emana tot felul de centre care folosesc sau nu cetateanului dar care sigur aglomereaza si mai tare cartierele orasului.

  • Incompetenta, incapatanarea si imobilismul actualei conduceri a primariei Bistrita sunt cunoscute de toata lumea, problema e ca si anajatii acestei primarii sunt in mare parte slab pregatiti si nepasatori(dar vechimea si leafa merge…)! Oare de ce se mai construiesc blocuri, sau alte cladiri publice fara parcaje? In centrele oraselor europene pomenite mai sus de un fost bistritean, sunt realizate parcaje subterane de resedinta si publice, problema e a turistilor care le viziteaza in numar extrem de mare comparativ cu cei ce ne viziteaza urbea.
    Un alt aspect este cel al slabei educatii rutiere a unor soferi, care-si lasa masinile pe trotuare, fara a asigura acel metru minim necesar, in dispretul pietonilor, iar organele se fac ca nu vad pietonii circuland pe caile de rulare! Ce mai e DEMOCRATIE…

    • In mare parte ai dreptate, dar cand spui ca de fapt turistii aglomereaza Clujul, gresesti, pentru ca acei „turisti” sunt mutati de 5-10 ani in Cluj, nu mai sunt turisti. Sunt studenti sau lucreaza si platesc taxe in acel oras. E o problema foarte mare peste tot in tara asta, numai ca ne place noua sa dam in Bistrita noastra din toate pozitiile. Credeti ca daca nu se facea partia, se asfaltau strazile? Cate proiecte de milioane de euro ( centru intermodal, pasarele etc) sunt pe rol? De ce de acestea nu se specifica in editorialele ziarelor, sau de catre populatia municipiului, cu aceeasi frecventa in care este blamata partia? Si din acesti bani se poate asfalta, nu? De ce cand se deschide partia, toti cei care o critica si stiu schia stau la coada la telescaun? Ar sta si restul, dar nu stiu schia, asa ca se ascund in spatele tastaturii. Sper sa urmeze opozitia la conducere, sa vedem cate fac ei pentru urbea noastra. Tot scrieti de partia aia, ca sa preia rahatul ala de pro tv, ca si cum ei nu le au pe ale lor acolo la mitici, au trecut Carpatii pentru problemele din Ardeal.

  • Boss ! Toată treaba se rezolvă simplu: DESFIINȚĂM TROTUARELE !!!!!! le facem parcări, oricum o familie are 2-3 mașini nimeni nu mai merge pe jos, o să fim un ORAȘ DE JUPÂNI !

  • În Cluj e MULT MULT mai rău !!! Da n-am auzit pe nimeni să dea vina pe administrarea dezastruoasă a incompetentului boc.

  • Prin toate orasele mari e dezastru in privinta parcarilor. Cel putin la Bistrita se putea si inca se mai poate usura situatia prin cumpararea de terenuri libere de constructii aflate la vanzare pe langa aglomerari de blocuri, intrari in orase, etc. care ar putea fi amenajate minimal, gen niste platforme pietruite; dar cine sa gandeasca si sa se ocupe? Oricum terenuri libere nu mai sunt decat putine, asa ca alta oportunitate ratata.

  • Cand se comenteaza impotriva incompetentei administratiei apar slugile partidului care nu sunt deacord cu dezvoltarea si reamenajarea orasului asa ca-n vest, cu proiecte inteligente. Voua va place prostia comunista??? Mergeti la moscova, tovarasi!! Doar comunistii erau impotriva vestului, impotriva civilizatiei. Mai iesiti din tara slugilor sa vedeti si voi altceva… partidul va vrea prosti…

  • PAI 300 SE DAU PE PARTIE SI LOCURI DE PARCARE TREBUIE CATEVA MII ..CE ERA MAI FOLOSITOR??IN LOC DE ATATEA SPECTACOLE CU BANI ARUNCATI AIUREA IN CATEVA ZONE SE PUTEA CONSTRUII CEL PUTIN 3 CLADIRI ETAJATE GEN PARCARE…SI DACA MAI PUNEM SI BANII CHELTUITI PT PARTIE ERA REZOLVATA PROBLEMA DEMULT

  • in Cluj Napoca ma duc de cel putin 4 ori/luna si nu cu parcarea e problema ci cu traficul,.
    Traficul mare se datoreaza si acelora care tranziteaza orasul.
    De cand s-au scumpit parcarile in centru am gasit la orice ora parcare.
    Asa ca sa nu comparam Bistrita cu Cluj Napoca hai sa-l comparam cu Zalau (ca nr de locuitori suntem apropiati,) dar ca nr de parcari stam mai rau.
    Putem extinde comparatia cu Oradea (dar mai bine nu) sau cu Satu Mare oras de tranzit si peste tot ne da cu minus ,asa ca cei ce iubesc mai mult partidul sau primarul decat comunitatea in care traiesc sa se plimbe prin tara , poate asa vor deschide ochi si se vor destepta

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.

GA vertical

Carliont

KissFM

KISS FM

Titlu Articole Recente

Articole recente

Titlu Comentarii recente

Comentarii recente

CleverADS