Actualitate

Asociere de patru firme, interesată să facă studiul de fezabilitate pentru varianta ocolitoare Bistrița

Un grup de firme a depus ofertă pentru elaborarea studiului de fezabilitate pentru varianta ocolitoare a orașului Bistrița, lucrare scoasă la licitație de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

Potrivit site-lui de licitații publice este vorba de următoarele firme:

Pentru 2,7 milioane de lei, în 14 luni, termen de execuție a contractului, specialiștii trebuie să prezinte o variantă fezabilă pentru șoseaua care să ocolească orașul.

Reamintim că în 13 august, viceprimarul Cristian Niculae scria pe facebook că ”varianta ocolitoare Sud a Municipiului Bistrița a intrat în linie dreaptă prin lansarea achiziției studiului de fezabilitate”.

”În luna aprilie a acestui an am participat alături de o echipă mixtă de specialiști, reprezentanți ai Consiliului Județean, CNAIR, Primăriei Livezile, Primăriei Budacu de Jos și a Primăriei Municipiului Bistrița la analiza unei noi variante de Centură Ocolitoare a municipiului Bistrița pentru identificarea celei mai bune soluții. Traseul propus: DN 17 – Sărățel – Monariu – Budacu de Jos – Jelna – Ghinda – Livezile.

În data de 01.08.2019 a fost publicată în SICAP documentația privind achiziția elaborării studiului de fezabilitate a variantei ocolitoare a municipiului”, a scris pe Facebook Cristian Niculae.

9 comentarii

  • TPF INGINERIE S.R.L.

    Bd. Alexandru Ion Cuza, nr 44, etaj 4, apartament 10B, interfon 13,
    Sector 1, Bucuresti 0011056
    Romania

    Tel + 40 748 110 737 / + 40 757 087 803
    Fax +40 369 815 764
    office@tpf.ro
    Cum dracu,o firma de apartament din buricul targului din Bucuresti s-a gasit sa liceteze o lucrare in Bistrita? Stie asta unde e Budacul de Jos,stiu miticii astea ce nevoi au oamenii din aceste zone?

  • Cititorule,
    nimeni nu iti da bani moca pentru un proiect care nu isi respecta nici macar denumirea.
    Asa ca, centura NEocolitoare ar fi fost o tampenie nefinantabila.

  • Traseul propus pentru variantaocolitoare a Bistritei prin DN 17 – Sărățel – Monariu – Budacu de Jos – Jelna – Ghinda – Livezile este cea mai bună solutie deoarece fluidizarea si descongestionarea circulatiei in oras presupune a scăpa de traficul greu si cel de tranzit, prin scoaterea lui inafara orasului. De aceea pentru Bistrita centura 2Sud prin Pădurea Codrisor după care incă mai plâng unii, nu era o solutie, deoarece ea nu făcea decât mutarea tranzitului dintr-o parte in alta a orasului fără să rezolve problema aglomeratiei in traficul din oras. In plus, datorită structurii sale geologice, dealul Codrisor este predispus la fenomene de alunecare de teren. Asta nu inseamnă că nu se poate realiza o arteră de circulatie pe la poalele Pădurii Codrisor intre podul Budacului si podul Jelnii care să facă legătura intre strada Mihai Viteazul si strada Ghinzii, astfel incât o parte din circulatia auto să poată fi dirijată in sudul orasului si preluată pe malul stâng al Bistritei. De asemenea, prin modernizarea DC8G , intre strada Zăvoaie si Parcul industrial Sărata, ar putea fi redusa si aglomeratia auto din Viisoara.

  • Ce are de zis primarul DRUJBA care s=a cramponat an de zile sa o faca prin padurea CODRISOR si sa o taie la ras pe cateva bune hectare ? Plus sa si demoleze casele romanilor. Datorita incapatanarii acestui edil B-ta a pierdut startul in a avea demult o centura cu adevarat ocolitoare.

    • Bălane, las-o jos că măcăne! Când alții protestau împotriva traseului centurii tu îți făceai casă fără autorizație de construire și tăceai mâlc să nu deranjezi ca să nu te deranjeze nimeni și acum vii cu texte că s-a pierdut startul. Ca să nu mai vorbim de postura de urât mirositoare de deontolog acoperit de tufișuri.

  • Ce n-am inteles ce legatura are Niculae Cristian vicele cu centura pe la Monari?
    Nu trece pe teritoriul administrativ al Bistrita punct, nu are nicio treaba administrația locală.
    OARE SA FIE DIN CAUZA ALEGERILOR?

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.