Comisarul şef Ioan Ovidiu Mureşan a explicat membrilor ATOP că, pentru sporirea eficienţei serviciului poliţienesc din judeţul Bistriţa-Năsăud pentru anul în curs, ar mai fi nevoie de încă şapte maşini, cele existente având un număr foarte mare de kilometri la bord.
Iată cum au decurs discuţiile în ATOP:
Andrei Moldovan (PDL): Trebuie văzut cu ce putem noi, ATOP, să vă sprijinim.
Ioan Ovidiu Mureşan: Principala noastră problemă este lipsa personalului. Şi cu maşinile avem probleme. Logan-urile noastre au unele în jur de 200 mii km. Ajutaţi-ne cu 7 maşini. Şi vom inscripţiona pe ele ATOP.
Luca Iancu-Mihai: Eu aş propune luarea unor maşini de teren, chiar în leasing, şi atunci nu o să mai aveţi probleme nici cu reviziile tehnice. În situaţia dv. s-ar putea folosi chiar şi Programul Rabla.
Mureşan Ioan-Ovidiu: Vreau să vă mai sun că pe toată această perioadă a iernii, noi am asigurat în Pasul Tihuţa, 24 din 24, prezenţa unui ofiţer de la Poliţia Rutieră.
Hartig Toma (FDRR): Aţi fost lăudaţi la PRO TV. Am văzut eu.
Coc Dorel Alexandru (PNL): În ceea ce priveşte personalul care este prea puţin. Ce se întâmplă cu absolvenţii şcolilor de ofiţeri şi subofiţeri? Nu se mai şcolarizează sau se şcolarizează, dar nu mai vin înapoi în judeţ?
Mureşan Ioan-Ovidiu: Cifrele de şcolarizare sunt aprobate anual de către Ministerul Administraţiei şi Internelor. La terminarea şcolii, deficitul de funcţii este de un anumit număr. De obicei, deficitul de funcţii este mai mare decât numărul absolvenţilor. Problema este că noi îi recrutăm, ei se şcolarizează, fac practica la noi, iar la sfârşit pleacă la vecini (Cluj de exemplu). Şi atunci, ne-am gândit că nu ar fi rău să încheiet un fel de precontract cu ei încă dinainte de a absolvi.
Sursa: stenograma discuţiilor din ATOP
Notă: Maşină 4×4 are preşedintele CJ, Liviu Rusu, şi administratorul public al judeţului, Vasile Negruşeri a cărui maşină de serviciu o puteţi vedea în fotografie
Adaugă comentariu