În această săptămână, polițiștii Serviciului Rutier Bistrița-Năsăud, împreună cu celelalte structuri rutiere din județ, desfășoară acțiunea “Truck & Bus”, parte din planul de operațiuni al Organizației Polițiilor Rutiere din Europa (ROADPOL).
Scopul acțiunii este prevenirea și combaterea încălcării normelor legale în domeniul transporturilor rutiere publice de mărfuri și persoane.
Activitățile vizează: respectarea normelor privind timpii de condus și de odihnă, verificarea documentelor de transport, starea tehnică a autovehiculelor, depistarea eventualelor modificări neconforme ale aparatelor tahograf.
În cadrul acțiunii, polițiștii verifică și respectarea numărului maxim de locuri pe scaune, prevăzute în certificatul de înmatriculare al vehiculului, precum și identificarea și sancționarea altor încălcări ale normelor de siguranță rutieră.
În sprijinul acestor activități, polițiștii rutieri utilizează dispozitive moderne de control al tahografelor digitale, distribuite în cadrul proiectului Helipol, pentru identificarea cu acuratețe a posibilelor abateri tehnice sau administrative.
Acțiunea are un rol preventiv și urmărește creșterea gradului de siguranță rutieră, atât pentru călători, ceilalți participanți la trafic, cât și pentru conducătorii auto profesioniști, promovând un climat de legalitate, responsabilitate și predictibilitate în transportul rutier, informează Inspectoratul de Poliție Județean Bistrița-Năsăud.
Eu zic sa începeți să verificați bus-urile din poligon și din parcarea de la Kaufland de pe calea Moldovei
Eu zic să mergi acasă se te culci că eşti obosit.
eu zic sa verificati tobele modificate ale motocicletelor tinerilor bizoni care fac o galagie infernala in tot orasul odata cu incalzirea vremii de te baga in trepidatii.
a auzit POLITIA ROMANA despre conducerea agresiva din Codul Rutier ?
de ce nu se iau masuri ?
din cauza simpatiilor si prieteniilor de ocazie cu bizonii ?
Din ce cauză nimeni nu este interesat de viteza de deplasare a unor ansambluri de vehicule format din cap tractor și trailer care de cele mai multe ori se deplasează pe orice categorie de drum public,cu o viteză periculoasă ce înseamnă 95-100 km pe oră și dacă gîndim și faptul că acel trailer mai este și încărcat veți înțelege ce accidente pot genera niște șoferi CAMICAZE,nu pot să le spun altfel….
OARE ISCTRul și POLIȚIA NU VĂD CE SE ÎNTÎMPLĂ PE ȘOSELE???