Actualitate

Pe Drumul Național 17 continuă lucrările de tratare a tasărilor locale

Lucrările de întreținere a platformei drumului – tratarea tasărilor locale – care se desfășoară pe DN 17 pe raza comunei Tiha Bârgăului au ajuns la km 98, pe tronsonul respectiv fiind restricții zonale și temporare de trafic.

”Lucrări de întreținere a platformei drumului – tratare tasări locale pe DN 17, km 98+900, județul Bistrița-Năsăud”, a transmis DRDP Cluj.

La începutul anului, Alexandru Slavita, șeful Secției Bistrița a DRDP Cluj, spunea că pe DN 17 problemele sunt unele de profunzime. ”Principala problemă pe care o avem este degradarea îmbrăcăminții asfaltice pe DN 17 de la Mureșenii Bârgăului în sus. Drumul a fost reabilitat acum 15 ani, lucrări de anvergură nu s-au făcut pe el decât un șlam bituminos, iar acum avem probleme de profunzime. La vremea aceea, îmbrăcămintea a fost din beton cu ciment, iar acum, sub beton, apar probleme. Avem și tasări, niște degradări de adâncime mai mică“.

Etichete

4 comentarii

  • Da cine v-a pus sa nu-l intretineti la timp? Este mai simplu sa constati dezastrul decat sa previi si sa actionezi din timp pentru remediere? De ce pe zona Suceava este OK iar pe partea noastra este dezastru? Din cauza voastra. Reparati-l acum si apoi, ca de obicei., nu turnati apoi strat de uzura pe o zona mai mare decat cea reparata si in cateva luni este la loc, cu utilajele performante cu care lucrati macar sa faceti ce trebuie tehnologic…

    26
    1
  • Betonul cu ciment (că betonul ar putea fi facut si cu alt material) a fost inlocuit la vremea aceia si sa tasat in profunzime,dar după nu sa mai întreținut acest drum. Deci lasati minciunile. In schimb pe drumul din județul Suceava spre Vatra Dornei sa intervenit in aceiași perioada de timp inca de două ori pentru întreținerea lui. De asta arata așa de bine. Deci nu mai dormiti, in papuci,si hai la treabă,ca luați destui bani de pomana.

    6
    1
    • La reabilitarea drumului national 17 s-a inervenit pestre dala de beton, cu metode si tehnologii cunoscute, iar in cazul nostru problemele de cedare a fundatiei vechi s-a produs sunt sub dala de beton de ciment. Probleme pe care nu s-a rezolvat in faza de reabilitare, lucrare finalizata in urma cu 15 ani.

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.