Polițiștii locali, patru la număr, au fost trimiși să dirijeze circulația în zonele cele mai aglomerate din oraș, acolo unde se formează ambuteiaje din cauza străzilor închise pentru lucrări de reabilitare.
Una dintre ele este intersecția străzilor Eroilor cu Ioan Slavici și Arțarilor, la trecerea la nivel cu calea ferată. Timpii de așteptare s-au redus considerabil datorită prezenței polițistului.
În zona Pieței Decebal, pe strada Arțarilor, se circulă însă cu dificultate și din cauza autobuzelor de transport local care au rutele deviate.
Pe Bulevardul Decebal, închis pentru lucrări pe Axa Gării – Decebal – Andrei Mureșanu – Năsăudului, constructorul a adus tuburi foarte mari care sunt depozitate în fața halei.
Din 16 august, traficul rutier a fost închis complet pe Bulevardul Decebal din Bistrița, pe tronsonul cuprins între intersecția cu str. Zimbrului și sensul giratoriu din intersecția B-dul Decebal – str. Crinilor – str. Andrei Mureșanu – str. Ioan Slavici, pentru realizarea pasajului pietonal subteran din zona Pieței Decebal, în cadrul lucrărilor de reconfigurare a axei de transport. Circulația auto va fi redeschisă în 31 decembrie a.c., până atunci urmând să fie finalizate lucrările la pasaj care impun închiderea zonei pentru traficul rutier.
Consider ca la primarie tebuie cineva sa i dirijeze….ca habar nu au pe ce lume sunt!
Cum se circula înaintea prezenței polițiștilor :
https://m.youtube.com/watch?v=xOAa27nOCEw
În filmuleț se vede că din cauză că pe o mică porțiune din spatele Pieței strada Arțarilor a fost transformată ( fără minte ) în stradă cu sens unic, se vede că între Piață și Autogară pe un sens circulă mașinile care ocolesc șantierul de pe Decebal și pe celălat sens nu circulă. Pentru a mai fluidiza traficul auto este neapărată revenirea la circulația pe două sensuri pe strada Arțarilor.
Traseul e bun , doar ca indicat ar fi sa respectăm și semnele de circulație, nu e greu sa mergi încă 50 m și sa faci sensul giratoriu , dacă indicatorul rutier te obliga la dreapta . ( str. Rodnei cu str Gării, str Artarilor cu str Ioan Slavici )
Nu ai cu cine: ăștia întâi sparg străzile după care tot ei se miră că orașul este blocat. Nu sa schimbat nici un semn de circulație astfel încât să fie permisă o circulație normală pe trasee ocolitoare. Cei din primărie au reușit să identifice pe o schiță trasată cu pixul sensurile de circulație existente și în rest nimic, Wow ce performanță! 🤣
Trebuia de mult sa se i-a aceasta masura……………
La trecerea de cale ferată trebuiau demult instalate niște semnale luminoase și acustice și acum altfel se circula pe acolo dar nouă ne trebuie pasaje subterane și alte nebuni.
Luni, 29 august, 2022, ora 17: între Cibela și Livezile (ieșirea spre Bârgău) se circula (aproape) bară la bară.
Da, Laura, şi eu am îndurat atunci acel supliciu. Totul fiindcă responsabilii iresponsabili nu montează câte un semafor la inrarea şi ieşirea din Livezile. Dar, poate că asta este una din atracţiile efective ale judeţului!
Întreb pentru un prieten….numai patru polițiști sunt la locală?
4 sunt la teambulina lui dom’ primar
Nu politia nationala…ci cea locala trebuia sa faca treaba asta…ca nu internele au creat problema….dar…asa e la noi ….unul chefuieste si altul plateste….
Mai bine imi iau concediu pana peste vreo 30 ani…. cand si problemele s-or fi rezolvat ….nemaibagand in seama ca exista…
Altă rută de ocolit șantierele din oraș ar putea fi: str. Libertății DN17/ E85, Podul Berăriei , str. Faleză, str. Mihai Viteazul, str. Codrișor, str. Ghinzii, str. Valea Ghinzii, str. Henri Coandă , Livezi DJ172G, Livezi DN17/E58.
Un alt traseu ar putea fi pe strEroilor-str. Poienii-pe lângă calea ferată- str. Sucevei.
O ruta obligatorie ar fi cu claxoanele la maxim zi si noapte prin fata caselor politrucilor ,fostilor primari ,angajatilor de la urbanism,incompetentilor de la directia servicii publice ,a tuturor celor raspunzatori ca in 30 de ani au luat salarii si sporuri de am pulea si au lasat orasul cu infrastructura de pe vremea lui Ceausescu.