Actualitate

Primarul ales Ioan Turc este decis să decimeze șefimea din Primăria Bistrița prin comasarea serviciilor

Primarul ales al Bistriței, Ioan Turc, a declarat că, de îndată ce se va instala în funcție, va ”diminua drastic numărul de direcții și servicii din Primăria Bistrița prin comasare”, pentru desemnarea șefilor urmând să fie organizate concursuri pe posturi.

Invitat joi seara la BEX TV, Ioan Turc a fost întrebat când își va prelua mandatul de primar al Bistriței pentru care a primit votul cetățenilor.

”Eu nu fac parte dintre cei care se reped cu capul înainte. Există niște reguli de bun simț care te obligă să respecți niște cutume. Este motivul pentru care câteva zile nu am făcut declarații, nu am mers în Primărie ca să creez impresia că ard de nerăbdare, o impresie falsă. Da, vreau să ne apucăm de treabă, dar acest lucru se poate întâmpla doar din momentul în care această procedură de învestire este făcută. Nu înțeleg de ce de această dată parcă durează mai mult. O fi pandemia, o fi noul Cod Administrativ? S-au făcut pentru prima dată alegeri pe noul Cod Administrativ. La aceste alegeri au trecut zile și nu aveam mare lucru. Totul s-a mișcat parcă mai încet. Probabil săptămâna viitoare – deși nu este foarte sigur – instanța va trebui să închidă toată procedura, iar de a doua zi – așa cum am spus – nu îmi iau concediu, încep. Știu ce am de făcut”, a spus Ioan Turc.

El a spus că, din informațiile pe care le are deja, în Primăria Bistrița, sunt 38 de șefi de servicii și vreo 20 de directori de direcții.

”Hai serios! Noi suntem mult mai stufoși decât primării de orașe mai mari, dar, în același timp, și mult mai ineficienți dacă ne uităm la atragerea de bani europeni, la modul în care Primăria Bistrița mulțumește de fapt plătitorului de taxe și impozite. Pe acest segment, al șefimii, trebuie intervenit cu prioritate. Sunt convins că foarte multe dintre direcțiile și serviciile existente astăzi au fost create în mod discreționar pentru a servi clientela. Primăria nu are dreptul să procedeze în acest fel. Primăria Bistrița are obligația de a oferi servicii de înaltă calitate, de a promova acele investiții pe care oamenii le așteaptă și de a arăta o față curată plătitorilor de taxe și impozite”, a spus primarul ales.

El a anunțat că intenționează să facă un audit cu privire la personal ale cărui rezultate le poate deja anticipa: ”Va arăta ce comasări pot fi făcute”.

”Voi diminua drastic numărul de direcții și servicii prin comasare. După ce voi avea o analiză făcută pe fond, promit că voi veni și voi spune public. Dacă din cinci servicii faci unul singur se va da concurs pentru funcția de coordonator. Concluzia intermediară este una trasă de mult – e și motivul pentru care am și avut susținerea din 27 septembrie – oamenii nu mai vor o primărie doar să consume resurse, ci doresc o primărie care să pună la dispoziția cetățenilor servicii de calitate. Programul de la 7 la 19.00, punctele de lucru din cartiere, serviciile medicale de bază, toate vor deveni repede realitate pentru că eu sunt un om pragmatic, organizat. Nu vorbește gura fără mine. Dacă am ajuns să spun ceva, înseamnă că am cântărit bine ce spun”, a declarat Ioan Turc în emisiunea moderată de Simona Bozbici.

Primarul ales a adăugat că s-ar bucura ca totul să fie în regulă: ”Eu nu sunt un căutător de necazuri, de probleme. Sunt un om empatic. Nu am făcut în viața mea rău nimănui. Detest persoanele care au mania de a provoca suferință celorlalți, dar aici discutăm despre administrație. Eu nu am fost ales pentru a continua linia pe care s-a mers până acum, am fost ales tocmai pentru a schimba paradigma și voi face acest lucru”.

Voi fi cel mai transparent primar din 1990 și până azi, să fie foarte limpede. Voi interacționa cu bistrițenii, agenda mea va fi publică, dar în același timp voi avea și o comunicare permanentă cu oamenii. Tragem vălul de pe Primărie prin vocea primarului și a altora”, a spus Turc.

Primarul ales a mai spus că, printre prioritățile sale, este digitalizarea: ”Avem nevoie de ea ca de aer. Mai ales această pandemie ne-a arătat cât este de importantă digitalizarea, adică posibilitatea de a-ți rezolva problemele administrative prin instrumente digitale. Imediat după instalare, voi avea discuții de fond pe aceste probleme în ce privește consultarea publică extinsă. Vom prelua experiența orașelor unde acest lucru se întâmplă. Discutăm, până la urmă, despre o aplicație pe care fiecare bistrițean va putea să o descarce pe telefonul mobil și vom putea ține o strânsă legătură cu bistrițenii prin intermediul acestei aplicații”.

Un alt aspect pe care îl presupune digitalizarea este interconectivitatea.

”Sunt servicii în Primăria Bistrița care nu sunt interrconectate. Nu e permis în 2020 ca acest lucru banal deja în primăriile performante să lipsească la Bistrița. Dacă vrei să vezi un document al unui serviciu – ai nevoie de el – și tu ești în alt serviciu, acum, la Bistrița nu se poate. Cu acest lucru trebuie început. Vom aloca resurse, iar digitalizarea va deveni o realitate într-un termen foarte scurt. Nu doresc să copiez ce fac unii și să aduc la Bistrița, așa cum greșit s-a înțeles. Îmi doresc ca experiența avansată în raport cu noi a altor administrații să devină de fapt o bază de înțelegere pentru noi a modului în care sunt rezolvate problemele, dar vreau în același timp ca ce se va face la Bistrița să fie de top. Îmi doresc să fim mai buni, să fim un exemplu la nivel național. Nu se va putea face acest lucru de azi pe mâine. Avem un decalaj de circa 10 ani între noi și primăriile din Oradea sau Cluj-Napoca, Sibiu, Arad, Brașov etc. Vom arde în schimb etape prin patriotism local și profesionalism”, a spus Ioan Turc.

El a conchis pe marginea acestui subiect: ”Nu e ușoară administrarea Bistriței. Ar fi putut fi dacă lucrurile ar fi decurs altfel, ar fi fost gândite bine, dacă am fi avut o primărie suplă, dacă am fi avut o abordare corectă cu privire la nevoile orașului, dacă am fi avut mecanisme foarte bine gândite, dacă inclusiv cutumele ar fi mers în sensul respectului față de cetățean. Unii merg și bat codul de acces de pe stradă și intră în Primărie, merg la funcționari, iar oamenii de rând se uită umiliți, de fapt, de cei care trec pe lângă ei. Sunt foarte multe lucruri de corectat. Vreau o primărie în care să lucreze oameni profesioniști cu respect față de bistrițeni și nu voi accepta niciun fel de segregări de nicio natură. Bistrițenii vor fi tratați corect cu toții. Toți suntem oameni și avem dreptul la respect”.

https://www.facebook.com/333394503719657/videos/255427412523104

29 comentarii

  • Bla, bla, bla…..! Abia astept sa vad cum și când fac aceste lucruri. Turc este și va fi mereu un povestitor, nu un om de actiune.
    Acum avem ocazia sa-l vedem de ce in stare.
    Eu unul, nu am incredere nici sa trec strada, cu acest personaj.

  • la primaria si cj Bistrita ,nu o sa vezi niciodata posturi deschise , cu concursuri si evaluari periodice reale , la care sa aiba acces si oameni competenti din exterior.
    Niciodata!
    O sa ramana o cloaca care o sa isi schimbe putin nuanta din rosu spre galbui, un cuib caldut pentru neamuri si slugi politice incompetente .
    Ar fi o surpriza foarte mare sa fie Turc capabil de asa ceva.

  • Nu va schimba nimic în bine!
    Deja se vorbeste prin oras cine din clientela PNL-ului va fi director acolo si acolo prin primarie.
    Schimba oamenii cu experienta, oameni care au muncit, cu politruci de prin PNL, gen Ovidiu Florean, Florin Moldovan, Sorin Hangan, Nelu Peteleu.
    Adevarata schimbare o facea Ionut Simionca.

  • Multe tb desfiintate.
    Dar dl Turc va rog audit la piata si directia de asistenta sociala.
    Directia piata, auzi si asta directie, trebuie desfiintata dar nu inainte de audit.
    Isi bat joc de oameni.
    Ar fi interesant cati bani aduce aceasta directie la primarie?
    Ca de cărat cu masinile la sefi produsele este de notorietate.
    N ati vazul unul din sefi de la piata ce cămară are.
    Jenant in timp ce alti cumpara s au doar se uita ca , nu au bani.
    Desfiintati dir. Comunicare IT, fondurile europene, ca si asa sunt degeaba.
    Asteptam cu nerabdare sa faceti dreptate dar nu cu Dreptate de la sociale , ala trebuie sa dispara , cucoanele de la personal care se calca pe picioare sunt vreo 5 care fezbucesc toata ziua.

    • De pe surse, se vehiculează un număr de 30 de persoane angajate la direcția piața agroalimentară. Serviciul este finanțat din bugetul orașului pentru a își acoperi salariile.

    • @Alin, ce nu înțelegi?
      Vad ca vorbește de comasare, nu de dat afara!!!
      Vorbește de cutume, adică dacă asa a fost pana acum, el respecta…
      Nu da afara nimic, pe nimeni

  • Decimare (latină decimatio; (decem = zece) a fost o formă de disciplină militară folosită de ofițerii din armata romană pentru a-i pedepsi pe soldații răzvrătiți sau lași. Cuvântul decimare provine din limba latină și are sensul de „îndepărtarea unei zecimi.”
    Deci … 10% din 20 => 2 directori 10% din 37 => 3,7 sefi serviciu … pai deja s-au pensionat mai multi … ha, ha, ha

  • Foarte bine.. Să se apuce de treaba, cei care stau pe bani publici trebuie să muncească sau să plece. De aceea sunt atât de necăjiți că a pierdut Niculae, s au obișnuit cu bani mulți și muncă puțină. D-le Turc, faceți ordine în primărie, asta așteptăm.

  • Urmarind cu atentie discursul, deja imi fac mari griji pentru viitorul orasului. Chiar daca s-a incheiat campania, chiar daca a fost ales deja, omul nu se mai poate opri din a se lauda! Bistrita o sa arate precum Clujul sau Oradea cand o sa aiba un primar cumpatat, pragmatic si cu oarecare modestie. Daca te uiti la Bolojan, nu s-a laudat intr-un mandat intreg cat s-a laudat Turc intr-o emisiune.

  • Ce nu înțelege „boboru'” este faptul ca dl Turc NU VA DA OAMENI AFARĂ, pentru ca nu poate. Nu îl lasă „lejea”. Cel mult va „retrograda” vreo 2-3 directori și câțiva șefi de serviciu/birou. Dar oamenii retrogradați rămân în instituție. Ba mai mult, dacă pentru noile direcții, birouri înființate în urma reorganizării/comasării va organiza concursuri pentru „șefie” iar postul va fi adjudecat de către un „outsider”, ei bine dragii moșului, asta înseamnă încă vreo câțiva angajați la primărie, pe lângă aia deja existenți.
    În concluzie, mai umflam puțin organigrama…

  • S-o faca daca are sange in instalatie!Pe mine ma-r interesa mult de tot daca pentru micsorarea cheltuielilor are in vedere diminuarea salariilor babane atat pentru dansul cat si pentru viceprimari,directori(se vede din avion ca sunt prea multi!) , sefi de servicii , sefi de birouri , secretare , ajutori de sefi s.a.m.d.Poate ca d-l Turc , dupa intalniri repetate cu primarii de succes Boc si Bolojan va redimensiona personalul din institutie avand in vedere inclusiv numarul de locuitori ai urbei (desigur , in comparatie cu cel de la Cluj , sa zicem…).Vorba francezului , „cine va trai va vedea”.Bugetul pentru anul viitor ar trebui neaparat sa tina seama si de aceste aspecte pentru ca sa maresti impozitele contribuabililor este” verry easy” dar va micsora mult din iubirea liberalilor pentru idolul , tanar , frumos , intelectual si cu bune intentii. Daca va inlocui numai sefi din trecutele mandate cu oameni proveniti pe linie de partid atunci „vai viata mea” , cum ar spune Guta manelistul.Astept cu interes materializarea gandirii liberale pentru prosperitatea urbei.

    • Leo , unde i lege nu i tocmeală.
      Salariile primarului, presedintelui CJ, vice sunt stabilite de legea 153/2017 data de psd pentru a îngrașa primarii majoritari psd. Sigur in acest context au de castigat si altii.
      Nici un act nu poate bate o lege.
      Sa le dea salarii dar sa faca treaba.
      In primaria lui Crețu au fost sefi care au depășit salariul net al viceprimarilor.
      Ada ca, aici trebuie umblat.
      La mama fondurilor europene care a a acordat impreuna cu Crețu sporuri peste sporuri , si au facut o armata de sefi care stau la cate un tv mare, unii, alti se plimba prin delegatii fara niciun rezultat notabil, alti la cafeluta, ca doar lucra prosti pentru ei.
      Acuma sa nu fiu răutăcios mai sunt si sefi care isi fac treaba, cinste lor dar din pacate sunt putini.
      Asa ca, mai lasa răutățile, ii dorim sa faca ce a declarat inclusiv audit si restructurări in stuful de sefi.
      Regula in politia locala si chiar reduceri acolo unde se calcă pe picioare.
      Reguli la directia piete, care este pe persoana fizica.

  • Abia astept sa vedem din Bistrita un oras asemanator Clujului, asa cum s-a laudat dl Turc in campanie.
    O sa va sanctionam dur pentru fiecare ne adevar spus in campanie!

  • Am urmarit cu interes discursul dv dl Primar ,este super la ce vati pus în plan sa faceti ,asa este sunt 5-6 oameni care reprezintă un anumit serviciu ,la care ex sef birou ,sef serviciu si dr ,pai asa a vrut dl Crețu, sa fie toți sefi dar un asta este problema salariile nesimtite care le au .Si stiti ce fac ?aproape nimic se plimba este ceva si aceasta .Ar mai fi o problemă dl Primar ,Poliția Locală are 2 directori ,pentru ce tr 2 dr ? Dl dr Frandes este un om deosebit își face datoria ,dl Giorgiu sef birou la fel ,Dar Dl Gabrian Ovidiu ,fost șef serviciu ,care a umblat toata ziua la dl Crețu, si Nicolae cu papagalul si pt a turna tot ce stie ,pt a se pune bine cu ei ,este venit din sistem ,adică de la Peneteciar cu o pensie buna si funcție de dr ,care toata ziua vine cînd vrea ,pleacă cînd vrea si leafa vine .Nu este corect dl dr Frandes ar fi suficient. Ar mai tr lucrat si văzut la toate concursurile date asa după ureche ,angajări, mama ,față, fiu sau fice, unchi ,mătuși, veri si verișoare cu un cuvînt MAFIA PSD .

  • Draga mea, mă tem că mai este mult și bine de așteptat până om fi „pe lângă” Cluj, darămite asemănători Clujului.
    Și din simplul motiv că, atunci când vorbim despre Cluj, vorbim despre un centru universitar. Adică o „pepinieră” de oameni pregătiți și „atrăgători” din punct de vedere al angajatorului/investitorului.
    La Bistrița există, într-adevăr, o EXTENSIE a Babeș Bolyai. Unde calitatea actului didactic este… Așa cum este. Slab spre inexistent.
    Și aici vina o poartă mai mulți factori. Inclusiv Babeș. Pentru că, nu-i așa, banul dictează. Că ies sau nu oameni cu studii superioare BINE PREGĂTIȚI, „importă” mai puțin. Este mai important să fie cât de mulți plătitori de studii cu taxă.

  • Pai normal….toți sunt o apa și-un pământ. Trebuie să-și pună oamenii lui, că doar nu va rămâne cu oamenii lui Crețu. Sub pretextul că sunt prea multi, își va pune oamenii lui. Din păcate nimic nu se schimba.

  • ”Dacă pleacă cumva cel mai mare angajator, rămâne primăria cel mai mare angajator din oraș. Nu se poate. O instituție publică nu trebuie să fie altceva, cuib, pepinieră, incubator”.
    IOAN TURC (https://timponline.ro/ioan-turc-depus-candidatura-partid-primaria-bistrita/)
    Primarul ales Ioan Turc a anuntat inca din anul 2018 în programul său de guvernare locală in 10 puncte, că una din prioritătile sale constă în dimensionarea corectă a aparatului primăriei, numeric și profesional, în vederea îndeplinirii obiectivelor instituției.
    Un exemplu este cel de la directia Urbanism a orasului Bistrita unde nu există specialisti pregătire în arhitectura la conducerea acestui important domeniu. De mai bine de 10 ani functia de „arhitect- sef” este detinută de un inginer- constructor în persoana doamnei Monica Pop (coincidentă de nume cu renumitul medic oftalmolog Monica Pop). Si pentru ca bulibășeala haosului urbanistic să fie deplină , Serviciul serviciului Urbansim al municipiului Bistrița este tot un inginer-constructor, în persoana domnișoarei Dana Bilegan.
    In aceste conditii, în care Urbanismul din Primăria Bistrița este condus de 2 ingineri-constructori, primarul Ovidiu Crețu – pe care nu-l dă inteligenta afară din casă- a avut ultimul cuvânt în aprobarea autorizațiilor de construire și în dezvoltarea arhitecturală haotică a orasului. Faptul că în ultimii 10 ani nu a existat un arhitect-șef specializat pe urbanism, care să-și impună viziunea în mod profesionist și totul s-a realizat la întâmplare a dus la tot felul de ciudătenii edilitare sau peisagistice precum blocurile mov, struți si mere de plastic statui mutate aiurea, ceea ce a adus orașului Bistrita „faima” nemeritată de „Caracalul Ardealului” (Caracalul a intrat in legendă ca fiind locul în care s-a răsturnat carul cu proşti).
    Vezi: http://www.catavencii.ro/bistrita-orasul-unde-s-a-rasturnat-carul-cu-peisagisti-tembeli/
    De asemenea, referitor la dimensionarea numerică a aparatului Primăriei Bistrita este si aici loc de mai bine. Dupa unele surse, în prezent la Bistrița, numai aparatul primarului are în componență 273 de angajați. În ceea ce privește totalul angajaților din structurile aflate în subordinea primăriei (toate direcțiile, inclusiv asistenții sociali), aceștia sunt în număr de 895, desi Bistrița are undeva între 70 și 80 de mii de locuitori. Asemenea anomalii se întâlnesc si in alte locuri . Elena Lasconi- noul edil ales din Câmpulung Muscel spune că Primăria pe care o va conduce are un buget de 20 de milioane de euro, din care 14 milioane de euro se duc pe salariile angajaților. Legat de asta, Ilie Bolojan a precizat că acest buget al salariilor la un oras de 30.000 de locuitori este mai mare decât cel al Primăriei Oradea, care are un număr de 200.000 de locuitori.
    Vezi: https://www.comisarul.ro/articol/ilie-bolojan-catre-elena-lasconi-noul-primar-din-c_1144997.html

    • Chereji..tu ești mamă…du-te dragul mami la culcare…dacă zici ca Monica nu e la locul ei…care vb aia, sunt constructori macar..si chiar ingineri…si la zi chiar….de ce nu zici si de alte multe persoane de la urbanism care cchiar nu au pregatire in domeniu deloc…Soci mecanica, Malaicu horticultoare, si aialalta profesoara cu juma de norma. Zi tot verzișor dragă. Te-ai lăudat ca le muți măi Chereji..acuma mucles?

  • Tot ceea ce a spus dl Turc este foarte corect și foarte frumos. Dacă face ceea ce a spus, îmi retrag toate răutățile pe care le-am spus în campanie și devin fanul lui necondiționat. Dar deocamdată nu avem de ce să-l felicităm, pentru că încă nu a făcut nimic. Știu, nu a fost încă investit etc, nu este un reproș ci o constatare. Aștept cu interes FAPTELE!

  • De fiecare dată când urmașii brătienilor fac ordine într-o instituție de stat, nu știu cum dracu dar se dublează birocrații și cei care taie frunze la câini !!! Ăștia chiar așa multe rude și amante au?

  • Ma bucur ca prin comentariul meu de dimineata am contribuit la generarea atator pareri printre care unele foarte pertinente.Nu cunosc Legea 153/2017 dar sunt convins ca stabileste o marja in care se pot regasi salariile aferente functiilor din primarii , probabil in raport de populatie si poate si de alte criterii , daca e resedinta de judet etc..( bunul simt imi spune ca asa ar trebui sa fie). Nenorocirea ar fi daca la Bistrita sunt aprobate valorile maximale nu cele medii.Daca cineva stie cum e , sa comunice concret , ce spune legea si cum e interpretata la Bistrita , orasul nostru iubit pentru care nu-i asa , ne batem in idei.Altfel zis cine propune/stabileste si cine aproba.Deasemeni ar fi interesant de aflat cum s-a stabilit actuala organigrama (directii , servicii , birouri , numar de angajati).Daca legea nu e buna si mai ales a fost propusa de PSD , nu vad de ce nu ar putea fi schimbata prin aportul substantial al PNL , USR-Plus si PMP , ca doar au castigat alegerile cu promisiunea ca vor sterge/anula toate relele facute poporului de ciuma rosie.Inainte de modificarea respectivei legi cred ca ar fi bine ca d-l Turc din dragoste pentru bistriteni sa renunte la 10% din salarul „nesimtit” pe care si l-a aprobat singur fostul primar , cum se spunea in presa locala.Acesta ar putea fi un prim pas DREPT al mandatului sau si ar putea genera in lant renuntarea cu 10% din salarul pe care il au momentan ceilalti sefi din primarii despre care multi spun ca numarul lor nu ar fi de loc mic si ca salariile le sunt nejustificat de mari).Dupa cate stiu ceilalti salariati ai Primariei au salarii decente.Nu discutam acum despre diversele sporuri care „umfla” leafa tuturor bugetarilor , inclusiv din primarii. Poate vom avea ocazia sa discutam despre acestea cat de curand.Pentru d-l Optimistu/Neresemnatu (stie el care-i!) am urmatoarele informatii:Nu am fost la vot , deci nu ma aflu nici in tabara invingatorilor si nici in cealalta, a invinsilor!Asa ca pot sa-mi spun liber parerile . Nu sunt platit de PSD sau de Cretu. Asa cum am mai zis recent , scriitorul Mark Twain afirma inca in secolul al nouasprezecelea (18..) ca votul nu conteaza si ca daca cu adevarat ar conta nu ar mai fi voie sa se voteze…Iubite comentator , daca urmaresti viata politica interna poate ai auzit/vazut ce s-a intamplat la Sectorul 1 din capitala.Asadar mai cugeta daca votul tau conteaza sau daca va conta in viitor…Pana atunci bucura-te ca esti in tabara invingatorilor , hraneste-te din euforia clipei si nu avea grija altora.Nu va trece mult si o sa-ti para rau ca ti-ai dat votul cui nu trebuia!Au mai patit-o si altii…Noapte buna prietene si vise placute!

  • Oh problema primului sosit primului servit e simplă.
    Un software care generează coduri de tip bară Q pe o bucățică de hârtie de o imprimantă la intrarea în instituție sau un cod generat format electronic de pe orice telefon, cu număr de ordine plus obligația angajatului -funcţionarului de a trata ( valida codul respectiv prin scanarea codului odată în contact direct. S-ar putea calcula alți indicatori( prezența la lucru a funcționarului respectiv..dacă începe procesarea la ora de deschidere a programului, durata medie de tratare a cererii cetățeanului- bineînțeles normată în funcție de complexitate). Simplificarea procedurilor. Etc.
    Recomand ELIMINAREA cererilor de tip Eu subsemnatul domiciliat etc bla bla bla. Ai cod numeric , un act de la Primărie plus un Document cu Poză cu numele tău e responsabilitatea instituției Primăriei să ştie că eşti tu.
    Funcționarul doar trebuie sã compare poza cu fața persoanei plus numărul de serie a cetăteanului.
    Ghişeurile unice de asemeni ar trebui să fie operaționale. La Mac Donald pe o maşinărie poți să-ți faci toate comenzile posibile din meniu. De ce nu la Primărie. Trei maşini. Selectezi meniul- ce cerere, eventual te şi fotografiază, plăteşti cash sau electronic, banii sunt direcționați automat în conturi. Fără copii xerox, timbre fiscale şi alte tâmpenii de le vremea administrației Imperiului Roman.
    Dispar salariile la nu ştiu câte tăietoare de chitanțe? Ok, pot fi respecializate persoanele respective sau reorientate spre departamente cu nevoie de oameni mai mulți.

  • Prea multa pilareala pesedista in primarie. E plin de amante, nepotisme, cunostiinte pesediste si persoane aduse din alte primarii din judet. Este una care nu a putut intra prin concurs dar s-a angajat la dumitra la primarie si s-a transferat la bistrita la primarie. Smechereala politica pesedista.

  • Măi oamini buni!
    Că să poată reduce schema de personal din primărie îi suficient ca angajații sa fie testați din legislația specifică postului pe care-l ocupă, să dea o probă de editare documente în Microsoft Office. Apoi, să li se aducă la cunoștință că accesul la internet se restricționează, fiind permis doar pentru domeniile ce au legătură cu munca desfășurată. Vor fi surprize imense, căci prea multe persoane dotate cu calculator știu doar să-l folosească doar pentru a întra pe Facebook.

  • Scorpio, care te ascunzi sub anonimat sa sti ca profesoara la care faci referire nu mai este demult la primarie, Malaciu si Szuci au aceiasi pregatire ca si arhitecta care ocupa scaunul de arhitect, adică post universitare in arhitectura si urbanism terminate la Cluj dar nu s au cocotat pe scaunul de arhitect.
    Inainte de a arunca cu jigniri ai face bine sa fii barbat/ barbata si sa scrii cu numele tau real daca ai bun simt.

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.

GA vertical

Carliont

KissFM

KISS FM

Titlu Articole Recente

Articole recente

Titlu Comentarii recente

Comentarii recente

CleverADS