Actualitate Recomandări

Protecția Consumatorilor a amendat magazinele Lidl. Ce nereguli au descoperit comisarii bistrițeni

Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Bistrița-Năsăud a făcut controale în cele trei magazine din Bistrița ale lanțului de supermarketuri aparținând operatorului economic Lidl Discount, pentru a verifica respectarea legislației în vigoare în aceste unități.

Comisarii bistrițeni au aplicat celor trei magazine, pentru neregulile constatate, în timpul controlului, amenzi contravenționale în valoare totală de 70.000 de lei și au oprit definitiv de la comercializare produsele alimentare neconforme, informează CJPC Bistrița-Năsăud într-un comunicat. 

Abaterile de la prevederile legii întâlnite de comisari au fost: 

  • comercializarea unor produse expirate
  • comercializarea unor produse cu ambalaj deteriorat, depreciate calitativ, cu modificări organoleptice
  • nerespectarea regimului promoțiilor, respectiv comercializarea unor produse aflate la promoție fără a fi afișată perioada promoțională și fără mențiunea ”în limita stocului disponibil” 
  • lipsa, de la raft, a prețului de vânzare, pentru unele dintre produse
  • comercializarea unor fructe și legume la care nu erau corelate informațiile privind țara de proveniență sau depreciate calitativ.

”Consumatorul trebuie respectat indiferent de cât de mari sunt fluxurile de clienți ori volumul de muncă dintr-un magazin. Nu există justificare atunci când sunt lăsate pe rafturi produse deteriorate și /sau expirate, fructe și legume care arată jalnic, indiferent că acest lucru se întâmplă seara sau la finalul programului magazinului. Respect înseamnă să-i oferi consumatorului care te plătește și-ți asigură prosperitatea afacerii produse proaspete, sigure, cu informații clare și ușor de înțeles, fără probleme de ambalare, indiferent de oră sau zi”, spune Stelian Dolha, comisar șef adjunct CJPC Bistrița-Năsăud.

Lidl România a transmis următorul comunicat:

”Controalele ANPC din luna curentă, într-un număr neobișnuit de mare, au vizat 85% din magazinele Lidl România. Aceste acțiuni au avut ca rezultat identificarea anumitor abateri în anumite magazine din rețea. Am făcut toate demersurile pentru a remedia în cel mai scurt timp posibil aceste situații având în vedere că, în relația cu autoritățile, noi dăm permanent dovadă de totală deschidere și pentru că ne asigurăm în tot ceea ce facem că ne îmbunătățim constant pentru a ne păstra locul în inima clienților noștri. Încă de la intrarea noastră pe piață, obiectivul nostru cel mai important a fost acela de a oferi clienților noștri cea mai bună experiență de cumpărături. Echipa Lidl România mulțumește milioanelor de clienți care ne trec pragul datorită calității produselor noastre, dar și pentru că știu că sănătatea și siguranța lor sunt prioritare pentru noi. Îi așteptăm în continuare cu produsele pe care le cunosc și le apreciază și garantăm efortul nostru zilnic pentru a le oferi la cel mai bun raport calitate-preț”.

Foto: CJPC BN

5 comentarii

  • Ati rezolvat salariul lunar la 2 judecatori!!Hai ca mai aveti treaba!! Bugetul este pe minus cu un miliard de euro pe luna,dar ciuma baga puternic in plus la slugi,care pt suta in plus si ar vinde viitorul tarii si al copiilor lor!!

  • Am avut si eu o experianta neplacuta la LIDAL ,pretul de pe fapt nu a fost acelasi cu pretul de la casa de incasat (bon )

  • Sa se invete minte odata! Astia in mod repetat au fentat taxa de protectie! Nu la ANPC, ei sunt doar haita dezlegata la vanat.

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.