Actualitate

Reguli noi pentru angajaţii Spitalului Judeţean de Urgenţă. Ce vor fi obligaţi să poarte

Din 10 august, orice pacient al Spitalului Judeţean de Urgenţă Bistriţa sau aparţinător al acestuia va şti cu cine stă de vorbă în incinta unităţii medicale. Directorul interimar Gabiel Lazany a instituit o nouă regulă pentru toţi angajaţii spitalului: de la vlădică, la opincă, se va purta ecuson. Iată motivaţia deciziei:

„Spitalul Județean de Urgență Bistrița a beneficiat în ultimii ani de investiții majore în infrastructură și echipamente medicale, investiții care au transformat spitalul într-un punct de referință între spitalele publice din România.

Pentru că ne dorim să devenim un punct de referință și din punct de vedere al îngrijirilor medicale, din data de 10 august întregul personal va avea obligația să poarte la vedere un ecuson pe care va apărea numele, prenumele, profesia și secția pe care își desfășoară activitatea.

Acest lucru va permite pacienților și aparținătorilor să știe cu cine stau de vorbă și împotriva cui să-și îndrepte eventualele mulțumiri sau nemulțumiri.

Deoarece în ultima perioadă am stat de vorbă cu foarte multe persoane care și-au exprimat unele nemulțumiri legate de comportamentul personalului medical, în special de asistenții medicali și personalul auxiliar (infirmiere și îngrijiroare de curățenie), niciuna nu a putut să indice numele persoanei care a provocat nemulțumirea.

Consider că persoanele care ocupă profesiile medicale sunt onorabile, trebuie respectate, ele la rândul lor având obligația să ofere respect, iar generalizarea nu face decât să jignească pe cei care își desfășoară activitatea cu cinste și responsabilitate. Pentru a ne putea corecta eventualele deficiențe în activitatea de îngrijire medicală, vă rugăm ca orice sugestie sau sesizare să fie făcută în scris, punctual și nominal, și să ne fie transmisă în una din următoarele modalități: depunere directă la secretariatul spitalului; fax: 0263 231404; e-mail: spital.bistrita@gmail.com

P.S.: Se acceptă și scrisori de mulțumire, pe care le vom transmite împreună cu felicitările noastre celor în cauză”, a scris pe Facebook Gabriel Lazany.

11 comentarii

    • De medici au fost conduse până acum……dezastruos. Normal este ca medicii sa se ocupe de bolnavi, nu de administrația spitalului.

    • Vorbesti prostii. Ce poate sa stie un contopist despre nevoile bolnavilor ,medicamente ,tehnologii medicale etc.

  • Ideea e ca in urma sesizărilor, sa se ia si măsuri. Altfel, degeaba se fac sesizari. Eu am facut o sesizare in policlina la putin timp dupa redeschidere, urma sa primeasc un raspuns-( sesizarea in scris cu Nr de inregistrare- ) , dar nu l-am primit nici dupa 2 ani, care se implinesc cam acum.

  • Bravo . Poate le prelucrați inca o data faptul ca diagnosticul unui pacient este secret de serviciu. Sa nu se trezească povestind in diverse locuri cu nume si prenume despre diagnostic. Am asistat la o astfel de discuție fara sa vreau la o sala de sport. Pentru ca așa se pierde încrederea in personalul medical.

  • In sfarsit se misca lucrurile…incettt, da se misca. Niste cursuri de POLITETE n.ar strica !!! Te tutuiesc asistentele si infirmierele mai ceva ca.n piata !

    • Stimate domnule Mihai, cursurile de politete se fac inca din familie, inaintea.cursurilor de medicina. Se numara printre cei sapte ani de-acasa, daca , au mai ramas atatia, pentru ca parintii sunt din ce in ce mai ocupați.

  • Toate bune şi , nu totdeauna frumoase, dar nu este vorba numai de comportarea personalului medical, de relaţia medic pacient / aparţinător al bolnavului, ci şi de „scrisorile” de mulţumire, de asigurarea condiţiilor necesare climatului fizic şi psihologic necesar vindecării pacienţilor, de asigurarea materială a hranei, medicamentelor şi cazarmamentului necesar, mai ales bolnavilor neputincioşi (paralizaţi, sau în comă), a celor fără aparţinători / a acelora care n-au posibilităţi materiale să „ungă” osia carului, ca să mă exprim cât mai fin, precum şi de respectarea jurământului lui Hipocrate (pentru cei care depun acest jurământ) de a nu ţine cont de alte criterii în exercitarea profesiei practicate, decât binele pacientului. Mulţumesc de răbdare şi înţelegere.
    PS. Scrisorile de „mulţumire” se înmânau şi până acum în plic.!!!

  • D-le presedinte Radu Moldovan ,omul dumneavoastra de la spital , Lazani a inceput sa devieze. Luati masuri pana ce nu este prea tarziu .

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.

GA vertical

Carliont

KissFM

KISS FM

Titlu Articole Recente

Articole recente

Titlu Comentarii recente

Comentarii recente

CleverADS