Economie

Teraplast și partea frumoasă a lucrurilor

Cifra de afaceri din primul trimestru 2011 a companiei a crescut cu 11% comparativ cu aceeași perioadă din 2010, în ciuda condițiilor existente în piețele de instalații și construcții.

Potrivit unui comunicat al companiei, profitul net a fost influențat negativ de creșterea prețului la materiile prime și de concurența accentuată care caracterizează piața de profil în perioada de extrasezon.

Ștefan D. Bucătaru, director general Teraplast: „Evoluția companiei din primele trei luni ale anului 2011 a fost influențată de condițiile perioadei de extrasezon și de creșterea prețului la materiile prime. Estimăm însă că în urmatoarea perioadă din 2011, printr-un control riguros al costurilor, vom reuși să ne atingem obiectivele propuse și să continuăm dezvoltarea sănătoasă a business-ului Teraplast, cu un accent mai mare pe profitabilitatea companiei. Odată cu finalizarea relocării în Parcul Industrial de la Sărățel, Teraplast deține toate atuurile necesare pentru a valorifica la maxim oportunitățile pieței interne, dar și externe”.

Etichete

Adaugă comentariu

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.

GA vertical

Carliont

KissFM

KISS FM

Titlu Articole Recente

Articole recente

Titlu Comentarii recente

Comentarii recente

CleverADS