Actualitate

Un bărbat și-a pierdut viața după ce a căzut de pe un scuter electric

Un bărbat de 64 de ani a murit după ce a căzut de pe un scuter electric în localitatea Spermezeu. La sosirea echipajelor de urgență, el nu a răspuns manevrelor de resuscitare, informează Inspectoratul pentru Situații de Urgență.

”Victima a fost găsită inconștientă în stop cardio-respirator. Aceasta a căzut de pe un scuter electric. În ciuda eforturilor depuse de salvatori, din nefericire victima nu a răspuns manevrelor de resuscitare aplicate, astfel fiind declarat decesul la fața locului de către medicul care încadrează elicopterul SMURD solicitat la caz”, a transmis Inspectoratul pentru Situații de Urgență Bistrița-Năsăud.

”Polițiștii Compartimentului Rutier Beclean au intervenit pentru efectuarea verificărilor ca urmare a producerii unui accident pe drumul comunal 37A. Din primele date, un bărbat de 64 de ani din Spermezeu, în timp ce conducea un moped electric pe direcția Dobricel spre Spermezeu, pe un drum în pantă, a pierdut controlul direcției și a căzut. În urma accidentului, din nefericire, bărbatul a decedat. Cadavrul acestuia a fost transportat la spital, în vederea efectuării necropsiei”, a precizat Inspectoratul de Poliție Județean Bistrița-Năsăud.

A fost o zi plină de accidente în județ.

Tot la Spermezeu, un autoturism a părăsit partea carosabilă și a intrat într-un șanț, una dintre cele două persoane implicate în accident rămânând blocată.

Între Rusu de Sus și Nușeni, pe DJ 172A, un autoturism a ieșit în decor și a ajuns într-un șanț. Cele cinci persoane din mașină au ieșit singure din mașină. ”Un bărbat de 61 de ani din Bistrița, în timp ce conducea un autoturism, a pierdut controlul direcției și s-a răsturnat în afara părții carosabile. Accidentul s-a soldat cu rănirea conducătorului auto și a patru pasageri din autovehiculul condus de acesta, toți transportați la spital pentru îngrijiri medicale. Conducătorul auto a fost testat cu aparatul etilotest, rezultatul fiind negativ”, a precizat Poliția.

În localitatea Petriș pe DJ 17G s-a produs alt accident, cu șapte persoane implicate. La spital au fost transportate șase victime, patru bărbați în vârstă de 88, 79, 38 respectiv 35 de ani și două femei în vârstă de 71 de ani și 69 de ani. Victimele prezintă leziuni care nu le pun viața în pericol. În accident mai fost implicat și un copil în vârstă de 12 ani care nu a avut nevoie de îngrijiri medicale, a menționat ISU. ”Un bărbat de 79 de ani din Prundu Bârgăului, în timp ce conducea un autoturism pe direcția Petriș – Satu Nou, a intrat în coliziune cu un alt autoturism, condus din sens opus de un bărbat de 38 de ani, din localitate. Accidentul s-a soldat cu rănirea celor doi conducători auto și a cinci pasageri din cele două autovehicule. Ambii conducători auto a fost testați cu aparatul etilotest, rezultatele fiind negative”, a precizat Poliția.

O persoană și-a prins un picior într-un motocultor la Sigmir. Bărbatul, cu suspiciune de fractură membru inferior, conștient, cooperant, a fost transportat la UPU SMURD Bistrița.

(Foto: ISU BN)

Etichete

7 comentarii

  • La accidente pe doua roti ar fi important si pentru evitarea altor accidente sa afla publicul daca a purtat victima o casca si ce fel de casca. Daca era fara casca nici numai trebuie intrebat mai departe de ce a murit.
    Exista si la tipul de casca si la branduri mari diferente de calitate care decid daca ai sansa de supravetuire sau nu. Regula nr 1 este ca o casca sub 200€ e ca si fara casca.

    25
    1
    • Walter, orice cască e mai bună decât nici o cască. Chiar și o cască penală din Lidl îți poate salva viața. Deci, dragi bicicliști și scuteriști, purtați mereu cască, de care vă permiteți, oridecare, nu e adevărat că o cască sub 200 euro e degeaba.

      20
      2
    • Eu vorbesc de casca MOTO care eu consider ca sint necesare pe asemenea vehicule electrice. Sigur pe biciclete e probabil suficient orice casca. Dar cu ceva motorizat care merge destul de rapid cum vezi pe aceste din accident prin trafic o casca de biciclism nu te salveaza.

    • Pe vremea mea nu prea erau căști de motocicliști , încăleca romanul Mobra iar pe cap își punea o cască de protecție , cum aveau constructorii în șantier .
      Probabil ca atunci erau oamenii mai tari la cap , ca nu mureau atâția .
      La sate , care avea Mobra umblau fetele după el ca albinele la stup ,slabe șanse să rămâi neînsurat .

  • Teoretic o cască îți oferă ceva protecție la bostan , practic , când e să te ia dracu , te ia , ori cu casca ori cu bască .
    Cred ca mult mai important e ce ai în bostanul de sub cască / bască , ca dacă bostanul e gol… ori cu cască de 1000 € ori bască de 2 lei , ai șanse egale s-o mierlești .

    9
    9
  • Cum se poate sa mai avem accidente, cand politistii se bat cu pumnii-n piept cu cate amenzi au dat si cate permise au suspendat?
    Vreti sa-mi spuneti ca eSigur si alte actiuni dinastea cu nume sofisticate n-au niciun efect asupra sigurantei traficului si sunt folosite doar ca sa pompeze bani la buget? Ca politia mai bine ar avea un rol preventiv, fiind vizibila in zonele cu risc, in loc sa se comporte ca un bau-bau pus pe dat amenzi?
    Nu m-as fi gandit!

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.