Politică

USL BN: Strategie PDL bazată pe cerşirea milei (comunicate)

ACTUALIZARE - USL Bistriţa-Năsăud, prin vocea purtătorului de cuvânt Dorin Dobra, precizează într-un comunicat că PDL foloseşte ”o abordare inedită pentru a-şi promova candidaţii, fundamentată pe stârnirea compasiunii alegătorilor”.

Ioan Oltean şi Vasile Borş, strategie bazată pe cerşirea milei

Filiala PDL Bistriţa-Năsăud se pare că a pregătit pentru alegerile locale din iunie 2012 o abordare inedită pentru a-şi promova candidaţii, fundamentată pe stârnirea compasiunii alegătorilor, din dorinţa de a recupera ce se mai poate din ,,terenul” pierdut.

Lamentarea continuă, exprimată cât mai zgomotos, este folosită drept ,,asul din mânecă” pentru atragerea simpatiei electoratului. Acest lucru e cel puţin ciudat pentru nişte oameni politici de anvergură, care atunci când au guvernat ţara, au făcut-o după bunul plac şi după reguli personalizate, slujind constant strict intereselor PDL. În acest sens, e interesant de observat belşugul ce acum abundă brusc din caravana lor şi se revarsă, culmea,  tocmai în comunele care timp de patru ani au fost ignorate, pe motiv că au un primar de altă provenienţă politică.

Un fapt evident este că asistăm la o degradare a partidului condus de Ioan Oltean care, cu puţinii oameni ce-i mai are aproape, încearcă să salveze aparenţele, ba invocând agresiuni închipuite, ba încingând hore penibile pe la diverse lansări, în faţa unor spectatori din ce în ce mai puţini. Pe lângă utilizarea acestor tertipuri, nu am auzit însă nimic concret din ceea ce îşi propune Vasile Borş, de exemplu, pentru judeţul Bistriţa-Năsăud. Probabil că, aruncat fiind în vârtejul dansului, nu a mai avut timp să-şi gândească programul.

Apreciem totuşi, că reprezentanţii PDL şi-au amintit de cuvintele ,,ruşine’’ şi ,,bun simţ”, pe care le amintesc obsesiv în declaraţiile şi comunicatele de presă. E un început bun, dar pe viitor îi rugăm să înveţe să folosească aceste noţiuni în sensul lor propriu şi nu tot în scopuri meschine. Încercările disperate de a arunca în ,,curtea vecinului” propriile probleme nu sunt onorante, dimpotrivă, denotă slăbiciune şi lipsa unei strategii coerente.

În final, ne manifestăm convingerea că un proiect de campanie ar trebui să fie ceva mai mult decât modelul ,,lupilor vopsiţi” în diverse culori pentru a-şi pierde urma, sau mimarea modestiei. Cu siguranţă, ,,amărâţii” pe spatele cărora au prosperat ani întregi, îi vor recunoaşte”.

”Sondajele fictive, truc ieftin, marca PDL

PDL Bistriţa-Năsăud, în lipsa unor proiecte clare ale candidaţilor săi, continuă să emită informaţii distorsionate, prin care speră să mascheze degringolada pe care o resimt din plin.

Jocul sondajelor de opinie este din punctul nostru de vedere un truc expirat, cu care alegătorii s-au obişnuit cu mult timp în urmă şi pe care doar cei extrem de naivi îl mai pot crede. Adevăratele rezultate ale unui sondaj, reprezintă un document intern, pe baza căruia se construieşte o campanie şi nidecum o ,,simplă” informare transmisă presei, ca fapt divers.

Facem apel pe această cale la reprezentanţii PDL Bistriţa-Năsăud şi la strategii lor, să înceteze a mai visa cu ochii deschişi şi a-şi exprima public, dorinţe atât de departe de adevăr.

Oricum, aceste informaţii n-ar fi fost credibile nici măcar în 2008, când PDL n-ar fi guvernat deja de patru ani, cu rezultate demne de ,,cartea neagră” a oricărei guvernări”.

Biroul de presă al USL Bistriţa-Năsăud – purtător de cuvânt Dorin Dobra

Etichete

5 comentarii

  • „Amaratii” asteapata alceva de la un purtator de cuvant nu doar rapoarte asupra activitatii opozitiei. Amaratii am fost cu uni la putere, vai de noi cu urmatorii.

  • Se stie de o lume intreaga de ce cotcodaceste gaina atunci cand se oua – ca sa-si faca reclama! USL – ul asta, creatie a unor minti bolnave de la varfurile politicii de mahala damboviteana, nici nu s-a ouat ca sa poata sa-si faca reclama, ci pe voce de nici gaina, nici cocos vine si ne spune ca vor produce tone de oua fara ca noi sa ne dam seama, oua cu doua galbenusuri, numai bune de-o omleta nationala si oua chiar gata vopsite de Paste. Da pana a le produce, vrea sa omoare capra PDL-ului, care o pascut prea mult pe imasul tarii si-i cam grasa . Mai da ea ceva lapte, care spune USL- ul ca-i stricat, dar, haideti dragi alegatori s-o fugarim printre spini c-un calus in gura, sa nu care cumva sa tipe. Iata deci cotcodaceala USL -ista: pana ce vom produce noi oua, dragi cetateni, va indemnam sa nu care cumva sa mai beti lapte de la capra PDL-ului, ci sa stati asa, in asteptare, cu mainile la spate si cu gura cascata. Pate, intre timp(online) pica para malaiata…

  • DRAGII POLITICIENII, de ce doriti puterea? PENTRU NOII? NU ? PENTRU VOII,si pentru familia voastra ,prietenii,oamenii de afacerii. VENITII LA PUTERE SARACII,SI LA SUFLET SI LA BUZUNAR,SI PLECATI BOGATII .Cetatenii,contribuabilii nu au importanta pentru voi ,nu aveti respect pentru ei l Legea este pentru cei multii ,pentru voi NU. Va angajati nevestele ,prietenii,membrii departid ,in functii publice ,fara rusine, motivati schimbarea,de fapt urmaritii BANII PUBLICII. INSTITUTIILE STATULUI PRIN ROTATIE DEVIN UNELTELE VOASTRE,CETATENII DOAR CONTRIBUE PRIN TAXE SI IMPOZITE LA BUNASTAREA VOASTRA

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.

GA vertical

Carliont

KissFM

KISS FM

Titlu Articole Recente

Articole recente

Titlu Comentarii recente

Comentarii recente

CleverADS