Varianta ocolitoare a orașului Bistrița a intrat în linie dreaptă. Pe ce traseu va fi amenajată

Holistic

”Varianta ocolitoare Sud a Municipiului Bistrița a intrat în linie dreaptă prin lansarea achiziției studiului de fezabilitate”, anunță viceprimarul Cristian Niculae:

”În luna aprilie a acestui an am participat alături de o echipă mixtă de specialiști, reprezentanți ai Consiliului Județean, CNAIR, Primăriei Livezile, Primăriei Budacu de Jos și a Primăriei Municipiului Bistrița la analiza unei noi variante de Centură Ocolitoare a municipiului Bistrița pentru identificarea celei mai bune soluții.

Traseul propus: DN 17 – Sărățel – Monariu – Budacu de Jos – Jelna – Ghinda – Livezile.

În data de 01.08.2019 a fost publicată în SICAP documentația privind achiziția elaborării studiului de fezabilitate a variantei ocolitoare a municipiului.

Mai mult decât atât, se va lansa în data de 15.08.2019 achiziția publică privind elaborarea studiului de fezabilitate pentru Autostrada Nordului, anunțată la Bistrița de domnul ministru al transporturilor, Răzvan Cuc”, a scris pe Facebook Cristian Niculae.

Google Ads-sub articol

Comentarii

  1. Feri

    La cat de aglomerat este traficul in prezent, avem mare, mare nevoie de o centura care sa ocoleasca.
    Ar trebui facut un cerc in jurul Bistritei, care sa le permita soferilor sa inconjoare complet daca au nevoie.

    Oricum, e bine ca se face
    Doamne ajuta

    (14)
    • Todoran

      In sfârșit! Nu ma gândeam ca se va face acest lucru la un moment dat! Bravo mai!

      (6)
    • Cornel

      Eu zic ca a nimerit la fix aceasta centura. Si zona prin care va trece este acceptabila (nici foarte aproape, dar nici departe de oras)

      (14)
    • sofer de cursa lunga

      Traseul pe lângă Monariu-Jelna este singurul posibil. Baftă, aştep să o văd construită.

      (11)
    • Marea Universitate de Ievaluare și Examinare Politică Social Democrată

      Până la centură și autostradă mai e drum lung. Atenție, e vorba de licitație pt un STUDIU DE FEZABILITATE, adică bani aruncați pentru niște DESENE, SCHIȚE, abureli electorale marca PSD

      (30)
    • July

      Daca o sa ciuliți urechea la cârcotași, nu o să prindă viață nici de astă dată acest proiect. Deci cel mai bine ar fi sa va faceți treaba, dle vice. Daca nu, ba apare o furnica, ba apare un liliac….in fine…tipic romanesc.
      Mult spor. Abia aștept să iau ruta ocolitoare a Bistriței.

      (-8)
    • Sud 2

      Incepeti si construiti Sud2, numai pierdeti timpul si gramezi de bani cu alte hartogari.
      Varianta ocolitoare a Bistritei are tot ce trebuie pentru a putea fi construita: are girul Bistritenilor la REFERENDUM, are studio de fezabilitate, este in PUG, are aviz de mediu, toti contestatari au pierdut procesele din instant etc.
      Este un monsens, numai la noi se poate asa ceva, cand ai tot ce iti trebuie ai acordul cetatenilor si ai toate avizele este necesar doar sa te apuci sa construiesti, tu in schimb ce faci: te apuci sa reincepi procedurile interminabile pentru alta varianta. Voi sunteti sanatosi la cap? De aceea nu avem noi nicio autoastrada in Romania fiindca nu terminam nimic niciodata, avem doar un sir imens de harti nefolositoare. In ritmul asta strastranepoti nostril vor avea poate o varianta ocolitoare dar nu in Bistrita ci undeva in Canada.

      (4)
    • Vinovatul

      Putea fi gata demult. S-au opus partidele .au facut circ si acum noi suferim

      (5)
  2. Alina

    O centura ocolitoare pt orasul nostru e mai mult decat benefica. Aglomeratia din Trafic ar fi evitata,iar asta e de bine si benefica pt toata lumea.
    Cred ca forma ei , e si nu e importanta,insa daca se face sau nu,asta e cu adevarat importanta !!

    (12)
  3. Simplu

    Asta-i un lucru ingenios oameni buni! Intram și noi incet in rând cu orașele moderne și cum ar trebui sa fie in acest secol.

    (6)
  4. Grigore

    Adevarul e ca e necesara, altfel, la un moment dat vom ajunge la fel ca si Becleanul. Bravo..no..pai spor la treaba.

    (10)
  5. Un om simplu

    Bistrita are mare nevoie de centura ocolitoare. Traseul propus cred ca este cel mai bun si santierul centurii nu va afecta foarte tare traficul din oras!
    Foarte bine ca se face!
    Felicitari d-nul vice!

    (-15)
  6. Da,

    va venit mintea la cap dupa ce ati tocat milioane de euro pe studii de fezabilitate , proiecte si alte bășini , pentru falimentara centura a lui cretu !
    Răspunde cineva pentru nemernicia aia ?

    (28)
  7. adi

    La cati bani s-au aruncat pe diverse, si se vor mai arunca, si fara rost, mai bune sapau un tunel sub oras si „bagau” tot tranzitul sub pamant. Mare scofala in secolul 21. Mi-oi vedea eu ceafa cand se va realiza si aceasta centura. Sa fim optimisti, speranta moare ultima.

    (10)
  8. Ovidiu Florean

    E limpede ca atunci cand se apropie campania electorala PSD-ul se apuca de promisiuni. Vicele de la municipiu se lauda mai nou cu studii de fezabilitate, un dosar cu documente pe care primaria da o groaza de bani. E plina arhiva lor de planse si hartii, dar proiecte de anvergura, nici unul. Au inceput sa vorbeasca si de Autostrada Nordului in timp ce guvernul se imprumuta pe 30 de ani ca sa dea pensii si salarii la bugetari. Oamenii astia sunt atat de naivi incat mai cred ca pot minti electoratul cu astfel de infantilisme.

    (18)
    • Rabinul

      Te roade asa-i? Voi astia din PNL care nu ati reusit sa faceti chiar nimic in 30 de ani de la revolutie in afara de gargara nu puteti concepe ca cineva sa faca. O sa va vedem de la anul incolo. Presimt ca o sa intrati pe usa din fata si o sa iesiti pe usa din dos. Asa cum s-a intamplat de fiecare data cand ati ajuns la ciolan!

      (-15)
    • radu

      bravo domnule Florean!!! nu se putea sa nu punctati Dvs. cu ciuda si rautate o initiativa dorita si binevenita!!! da poate ca veti castiga alegerile(nu Dvs. ci partidul pentru care faceti atata hate) si va vor pune ceva sefut pe undeva, sau presedinte CJ (:::)), sau primar ::))) si o sa va vedem la treaba !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! abia asteptam!!!!

      (-7)
    • Votant

      Florian baiete, voi cei din PNL-ul Bistrita mai sutineti aberatia cu largirea strazilor de pe fosta centura? ;o))) Vedeti ca ii plagiati pe Petrica Sigartau si pe Liviu Rus care au propus si ei la ultimele alegeri locale extinderea strazilor de pe fosta centura si ca urmare nici familile lor nu iau votat ;o))). Ma rad cand va vad cum sunteti consegventi in prostie si mai propuneti si alte variante aberante prin Nord. Eu trag concluzia ca voi PNL-ul nu vreti sa fiti votati la algerile locale altfel nu se explica performatele acestea in tampenie. :o)))

      (-2)
  9. Paul

    Aici Cristian Niculae cunoscut si sub numele Wannabe, nu are nici un merit. Centura ocolitoare a Municipiului Bistrița, cât si varianta de ocolire a orasului Beclean sunt incluse in proiectul “AUTOSTRADA NORDULUI”. Este vorba de initiativa deputatului Ionut Simionca privind strângerea de semnături pentru a grăbi dezbaterea si respectiv votul legii “AUTOSTRADA NORDULUI” în Camera Deputaților, după ce aceasta a trecut de Senat. Prin urmare, Autostrada Nordului reprezintă un proiect de infrastructură extrem de important pentru judetul Bistrița-Năsăud, fapt pentru care lucrările pe tronsonul care traversează judetul ar trebui demarate cu prioritate. Vezi:http://www.cdep.ro/proiecte/bp/2019/200/00/3/em203.pdf

    (14)
    • radu

      daaaaa, ai dreptate, dar ce conteaza??? Ionut Simionca-Basecu ??? tot una!!! au fost la putere si doar s-au ocupat de averile lor proprii!!!!!!!!!!!

      (-19)
    • Adevarul adevarat

      Minciuni, minciuni, minciuni! Simionca e cel mai mare demagog, strânge semnaturi pentru un lucru care oricum se face!
      Să iasă si el in față cu ceva. Cine-l baga pe el in seama? Se umfla-n pene intr-una si cere, cere, se agita, zbiară să fie si el important.
      Rezultat: zero barat! Nu are nici o putere, nu reprezinta nimic la nivel national, nu-l baga nimeni in seama.
      O alta minciuna marca „ambulanțele”.

      (-6)
  10. ovidiu

    Trebuie facut un studiu de fezabilitate care sa ne arate cum putem scapa de ciuma rosie care imprumuta tara pentru salarii monstroase(care ajung la neamurile infiltrate la STAT de ciumati) si vorbeste aiurea de lucrari de miliarde!!

    (2)
    • radu

      io cred ca e mai bine sa nu va hazardati!!! ca daca ne uitam la cei angajati de PDL si ramasi in toate institutiile, chiar si in functii…… nu stiu zau !!!!

      (5)
    • Doru

      Vezi aici pe tov. Turc care este bine merci director la „stat” pe malai ca lumea. Turc care a fost un politruc toata viata, mai dispune si de o competenta „fenomenla”, un simplu exempu este propunerea imbecila de a extinde fosta centura. Ups, na belea vrea sa fie si el primar. Din pacat in Romania nu exista si spitale pentru prosti.

      (5)
    • Sergiu H

      Nu poti sa ceri sa-i duca capul pe cei din PNL, ei au propus Parcul Industrial Bistrita Sud dupa care au avut grija sa si-l saboteze cu toate mijloacele posibile numai din simplu fapt ca nu mai erau ei la putere.

      (6)
    • Unualtu

      Psd,pnl si restu,tot o apa si-un pamant si voi postacii lor nu sunteti decat niste trantori incapabili cu diplome obtinute la universitati obscure ,ce lipesc afise in campanii si ling firmiturile de la incapabili de rang inalt in partid ,in speranta unui post caldut atunci cand partidul ajunge la putere…. cand ospatarii ajung presedinti de CJ ,e vai de noi…

      (0)
  11. Balan Marius- presedinte PV. Bistrita

    Catre toti comentacii si administratia impostoare a orasului nostru. In sfarsit victoria finala a celor de la BISTRITA CIVICA. Dupa ani de zile in care Cretu s-a cramponat pe o idee idioata de a aduce o ccentura NEOCOLITOARE prin intravilanul orasului cu sacrificarea padurii CODRISOR, cei care au intentat procese grele Primariei isi vad incununat succesul. Felicitari si multumiri domnilor de la B-ta Civica ! Sanatate doamnei NACU, SILIVAN CRACIUN si fostului consilier ecologist adus de mine adica domnul MAXIM GAGEA. Bravo domnilor !!! Astfel datorita incapatanarii, arogantei si politicii dictatoriale a celor din CL condusi de primarul DRUJBA orasul nostru trebuia sa aiba demult o centura cu adevarat ocolitoare. Dar datorita prostiei autoritatilor s-a nasut BISTRITA CIVICA care s-a opus din rasputeri acestui traseu distructiv cu MEDIUL si foarte costisitor si nesigur datorita terenului din padure. Astfel orasul nostru cu cei 6.000 de sustinatori care au votat NU la referendum a scapat de noxe suplimentare. Cei care ne-au criticat ar trebui sa isi ceara scuze de la cei care au reusit un lucru mare pt. oras si sanatatea publica. Acuma politrucii si candidatii au subiect fix ceea ce a obtinut victorios cei trei bravi cetateni ai orasului si membrii ai Bta CIVICA. Aici trebuie pus pe linia a doua si impotrivirile celor de la PER si PV care au fost prezenti la multe dezbateri, actiuni si ecologizari in padure , initiativa care mi-a apartinut de fiecare data. Personal desigur nu cer nici un cuvant de lauda desi am strans sute si sute de semnaturi impotriva acestui proiect prost. In sfarsit VICTORIE !!!

    (1)
    • Victor S

      Din cauza celor numiti de tine sau irosit niste ani pretiosi in care puteam sa avem o varianta Ocolitoare.

      (-9)
    • cititor

      Domnule Balan, datorita lui ” Gica Contra ” de mai sus, s-au pierdut banii europeni, ptrin care s-ar fi construit o strada dealungul Raului Bistrita, pe care s-ar fi descongestionat circulatia dintre Hotelul Trifan ( Serifu Unirea ) si Hanul Bistrita , pe care ar fi circulat absolut toate ” culorile ” de masini si nu doar cele rosii…
      Centura Budac este o prostie nationala si banii azvarliti aiurea , ptr ca ” moldovenii ” inspre Cluj nu merg pe acolo ci pe Centura veche( Fosta Zona Industriala ) -Sigmir-Blajeni-Sintereag si pe unde drumul le este cu 15 km mai scurt decat pe la Viisoara si va fi cu 30 de km mai lung, daca vor merge ocolind Bistrita prin Budac-Saratel …
      Ma, NU ERA CENTURA in adevaratul sens al cuvantului, dar era o artera de circulatie pe care ar fi circulat si bistritenii … nu doar ” moldovenii ” …
      Trebuia sa fiti mai diplomati si sa nu pierdem acesti bani europeni dati ageaba , chiar daca i-ati fi spus strada, aleie, curea… trotuar… sau oricum altfel, dar care repet ca era utila tuturor si pe care poate ca deja am fi circulat si noi bistritenii … si ” moldovenii „… de cand s-a pus aceasta problema .
      Pentru tranzitul dinspre Moldova, daca asta se doreste, in acel Masteplan European … varianta simpla si eficienta este din Livezile, pe Valea Lunga, peste Deal la Dumitra- Blajenii de jos-Sintereag … No aia-i CENTURA ADEVARATA … numai ca bistritenii nu vor circula deloc pe ea, inafara celor din Bargaie si Moldova …
      Asa ca fara nici un ” BRAVO „… lui Gica Contra – care cu atata prostie s-au opus si tuturor celor care fara minte au ales varianta Budac !
      Ma, noi romanii nu suntem ” sanatosi la capatzana ” la modul general, daca nu facem ceva si foarte scump si foarte inutil social !

      (-12)
    • Horia

      @cititor Traficul de transit trece pe acum pe fosta centura si Viisoara (pe Blajeni circula doar locali fiindca este stramt si cu multe curbe) nu pentru ca drumul este mai scurt ci pentru faptul ca acum nu mai este alt drum decat acela. Asa ca nu au de unde sa aleaga. Conteaza ca drumul sa fie parcus in timpul cel mai scurt si nu conteaza sa fie cel mai scurt. Prin Nord sunt constructi si nu ai cum sa ajungi la Dumitra pe unde vrei tu poate cu elicopteru. Varianta propusa pe langa Jelna permita realizarea unui drum lat fara prea multe curbe care poate fi parcurs rapid.

      (8)
  12. cititor

    Domnule Nicolae,
    1/. Aceasta ” centura” nu este utila bistritenilor absolut deloc , ptr ca este tangentiala total cu municipiul si pe ea bistritenii, nu vor circula DELOC . Ce sa caute pe acolo ?
    2/. Centura Budac, lungeste traseul ” moldovenilor „… daca vor fi obligati sa mearga cu autocamioanele pe acolo, cu cel putin 30 de Km fata de varianta „Centura veche”-Sigmir-Blajenii de Sus-Blajenii de Jos-Sintereag pe unde circula actualmente ( si care scurteaza cu 15 Km varianta pe la Viisoara-Saratel-Cranimat-Sintereag ) si pariu pun ca pe la Budac NU VA MERGE NICI UN TIR-ist … decat numai daca sta politia efectiv cu ” bota ” pe ei… zi de zi… sa-i amendeze si sa-i forteze sa strabata aceasta ” centura” care o sa le stea in ” Gat”… atata vreme cat le va lungi drumul cu 30 de km … ;
    3/. Centura Budac, nefiind in calea bistritenilor, pe ea nu vor circula decat masinile celor din Zona Budac… si care nu stiu daca au nevoie de asa ceva, in timp ce soseaua Bistrita-Budacul de sus si de Jos… este aproape ” goala ” de masini …
    4/. Daca tot ati vrut sa ocoliti Bistrita, trebuie de la Livezile, sa intrati pe Valea Lunga ( ceva dinsus de Targul de masini Livezile ) – Peste Deal la Dumitra-Blajenii de Jos-Sintereag , unde s-ar fi scurtat traseul ” moldovenilor „… cu cel putin 15-20 de Km fata de varianta Sigmir… si cu 25 Km fata de varianta Saratel…- Cranimat . Va dati seama ca toata lumea era multumita in acest caz ??? ( Dar stau si ma intreb daca cu adevarat aveti capacitatea s va ” dati seama „) …

    Stimate domn, nu pricep efectiv deloc cine dr.acu va imbata de cap si acceptati aceasta varianta care EFECTIV NU VA FI UTILA PENTRU BISTRITENI SI NICI pentru MOLDOVENI ( adica cei in tranzit dinspre Moldova … catre Cluj -Tg.Mures ), PTR CA ESTE MULT PESTE INDAMANA ACESTORA SI ” moldovenii ” VOR ALEGE TOT VARIANTA BISTRITA-SIGMIR… iar catre Tg. Mures-Bucuresti, moldovenii oricum nu vin prin Bistrita .
    DOMNILOR, DVS N-AVETI INGINERI SPECIALISTI DE DRUMURI SI N-AVETI POLITIE RUTIERA JUDETEANA, PE CARE SA-I CONSULTATI si care sa-si puna punctul lor de vedere ? Se pare ca pe acestia nu-i intreaba nimeni … desi scrie clar in Codul rutier ca sunteti obligati s-o faceti .

    Ma tem ca aceasta asa zisa ” centura”… din nou are doar o valoare strict politica , cu bani azvarliti aiurea si nimic altceva. Maaaa…. nu pricepeti ca TIR-istii, nu vor accepta sa mearga pe acolo, cata vreme li se lungesc drumul fata de cum circula acuma, cu cel putin 25-30 de km ? „

    (-1)
    • Gabi

      @ cititor Variantele ocolioare sunt numai pentru traficul de tranzit nu pentru traficul local din oras.

      (11)
    • Cornel

      Pt. Cititor, Este si normal ca daca Ocolesti drumul va vi mai lung dar in acelasi timp drumul ocolitor lipsit de obstacole va fi parcurs in mai putin timp.
      Prin partea de Nord a orasul acum este plin de obstacole si deacea pe acolo nu se poate construi o varianta ocolitoare.
      Asa ca nu iti fa griji ca TIR-urile si cei ce vin dispre Targu Mures, Cluj Napoca si Suceava vor circula bucurosi pe langa Budac.

      (11)
    • cititor

      Mai ” Gabi „… si tu gandesti tot aiurea ? Pai asa-i cum spui… dar daca era pe langa Raul Bistrita, aceasta ” curea ” daca nu va place cuvantul „centura” … era folosita si de localnicii bistriteni, NU DOAR DE TRANZIT , ca in Bistrita, efectiv nu mai incapem pe drumuri cu masinile si permanent intre Trifan ( Unirea ) si Hanul Bistrita si intersctia Nasaud-Centura veche, traficul este blocat .
      Greu sa pricepeti… si repet : ” romanii nimic nu fac daca nu este si foarte scump si foarte inutil ” sau … ” aiurea ” !
      Daca tot nu vrem sa circulam si noi bistriteii pe ” centura „… atunci face-sa macar total deviata de Bistrita- din Livezile peste deal la Dumitra… si cu asta basta ! Era si mai scurta si mai eficienta ptr TRANZIT … daca numai asta vedeti !

      (-10)
    • Marian

      In varianta enunțata vom avea o centura de. diamant pentru Monariu. Cea mai scumpă varianta ocolitoare din lume pentru un sat, pe care se vor da niste copii cu bicicleta. Asta în caz că se va face. Dar n-au ăștia atâția bani.

      (-6)
    • VO

      Nu ai pe unde sa scoti Varianta la Dumitra. Bineinteles ca varianta va ocoli si localitatea Monariu, dar va fi putin mai dificil sa se dea copii pe ea cu bicicleta din cauza TIR-urilor mai ales daca se va face la nivel de autostrada

      (6)
  13. Balan Marius-ecologist PV

    Victor s , esti fara judecata, adica un sustinator al ideilor cretiene. Nu ai inteles absolut nimic desi am fost foarte explicit. Imi inchipui cum si votezi ?Subiectul este foarte bine cunoscut de mine si nici un individ ca tine nu are cum sa inteleaga daca nu a participat la sedinte si dezbateri in CL. Vina exclusiva a acestor intarieri apartine primarului OTC.

    (-2)
    • cititor

      Domnule ” Balan Marius”… n-u prea ai o gandire ” ecologista ” ci din contra una complicata si zburlita rau . Sa-poi, nici n-ai dumneata scoala , calificarea si priceperea sa intelegi acest lucru … Fara suparare. Iti dai doar cu parerea fiind vesnic… in ” carutza lui Gica Contra ” .

      (4)
  14. Ionel

    Am văzut ca s-a început demolarea clădirilor (cea roșie de cărămida de 4 etaje) de la Rapidu’ cum altfel decât specific românește (nu nemtește, cum era de așteptat) cu excavatorul rupând din clădire și cu protecție aproape zero pt cei care circula, fiind montata o plasa de 1,5 metri înălțime care nu văd cum poate proteja.
    Garda de Mediu și Inspectoratul in Construcții or fi in concediu de nu văd praful cât casa și lipsa măsurilor de protecție? Ce se întâmpla daca se disloca bucăți mari de construcție și pică aiurea??? Se opresc in plasa aia amărâtă???
    In buricul târgului, pe Andrei Muresanu chiar nu se putea demola folosind utilaje și tehnologii moderne?
    Sau e vorba ca Lidl e multinaționala și de ăștia ne e frica sa ne atingem ca suna ambasadorul ca le zădărnicim planurile de “dezvoltare” a României???
    Va rog doamna Sabau sa scrieți măcar Dvs ca poate i-a lua rușinea pe ăștia de la instituții înainte sa se întâmple ceva mai grav decât inhalarea tonelor de praf.
    Și la câte clădiri sunt de demolat la Rapidu’ și praf de inhalat, cred ca degeaba ne lăsam de fumat…

    (4)
  15. Balan Marius-ecologist PV

    cititorule; nu pretind ca sunt expert in drumuri. Iata ca ceea ce tu zici este foarte bun lucru. Din lupta ideilor se pot naste proiecte interesante. Nu sunt deloc un Gica Contra un termen folosit total aiurea de unii dintre voi. Sunt ECOLOGIST cu principii si pana una alta am pus umarul la salvarea a 5-7 ha de padure din intravilanul orasului care se invecineaza cu Strandul si parcul mun. Nu stiu cat de mare civic esti din moment ce nu ai curajul sa te semnezi. Nu ar fi rau deloc sa iti aflam numele sa iti vedem fata si sa te asezi la discutii la Prefectura sau la CL si alaturi de noi cei de la B-ta Civica sa iti sustii viziunea despre ceea ce scri aici. Ai multa dreptate dar din postura afisata aici stand ascuns dupa taste nu ai nici o sansa de izbanda. La critici si unele jigniri si necunoasterea situatiei descrise de mine nu fac din tine decat un postac de neascultat. Totusi eu iti raspund si te invit la dezbateri pe acest subiect atunci cand colegii mei le vor anunta.

    (7)
  16. Balan Marius-ecologist PV

    cititorule; mai ai o varianta daca te crezi super destept. Urca pe tren pana la Bucuresti si convinge-i pe cei de la CNAIR ca sunt niste boi si la tine este adevarul. Daca nu intelegi ca asta este varianta propusa si nu alta o sa mai astepti inca 10 ani idealul de ocolitoare. Pune si tu de un REFERENDUM. Totusi avand in vedere ineptiile primariei si a edilului , varianta pe la MONARI este cu infinit mai buna si nestresanta pt. oras si locuitori si cu impact mai atenuant asupra mediului. Ce este asa de greu de priceput ?

    (4)
  17. radu

    dupa unii destepti de mai sus, ar trebui o centura prin cer pe undeva!!!!!! sa se faca, da sa nu se faca pe niciunde!!! gandire de inapoiati !!!! unu zice ca la ce ne foloseste noua din oras centura? pai mai minte scurta, ne foloseste ca se reduce traficul de tranzit…..bai sa mor ce inapoiati sunt unii!!!! si voi vreti progres??? cu din astia?? veci pururi amin!!!! staaaai sa vezi ca imediat apar aia care stiu ca se fura, ca se corupe!!! daaaa, toti stiu, unu n-ar o dovada, unu nu fac nimic….da gura mare…cat ii tine!!!Dati-i inainte Primarie, ca in veci cu astia nu veti face nimic!!!

    (2)
    • Investitor serios

      Cumpăr teren ghinda extravilan pe directia autostrăzii pentru hanul șoferilor și un peco

      (5)
  18. Balan Marius-ecologist PV

    anonimule ; ai si tu o sansa pe acest generos online. Sa iti afisezi prostia si impostura, ca altceva nu ai ce expune. Esti un x si-un y adica un nimeni in societate atata timp cat nu ai nume.

    (7)
  19. Gora Farado

    Daca se face centura pe acolo atunci intre Monariu si Budacu in cativa ani se va umple de parcuri logistice, depozite si hale industriale, popasuri pentru soferi, benzinarie si statii GPL.
    De cumparat terenuri pe langa Sarata, Monariu , Budacu de jos, Jelna.In cativa ani pretul terenului in zona de langa centura va creste de 10 ori cel putin.

    (8)
    • Tinu

      Vezi sa nu.Pana sa te trezesti tu crezi ca alti jmecheri dorm? Pun pariu ca ai noroc sa gasesti teren de vanzare ca rechinii deja au cumparat pana acuma la preturi de nimic.

      (5)
  20. cc

    Ar fi interesant pentru un jurnalist de investigație, să ancheteze pe tranzacțiile imobiliare din ultimii ani, în zona propusă pentru construirea centurii ocolitoare.
    Nu ştiu de ce dar miroase a…ştiți voi ce. Cu notari , primari, politicieni locali.

    (0)
    • Flori

      @cc Daca tu ai aceste fantezi, atunci singura solutie este sa ne intoarcem la varianta acceptata de bistriteni adica Sud2 (de pe malul Bistritei).

      (2)
  21. Calin

    Noi mergem des la Toplita, vara la strand la Banfy si iarna la schi. Iesim din Bistrita pe la podul Jelnei apoi trecem dealul. De la Jelna pana la Domnesti mergem superbine, drumul este relativ drep si astfel ne deplasam rapid. De la Domesti la Monor mergem bine insa din Gledin la Vatava ne rupem masinile pe un drum de piele neasfaltat. De 20 de ani nimeni nu a fost instare sa asfalteze acesti aproximativ 5km de drum.

    (9)
  22. Tudor

    Numai lungiti birocratia de pomana, aveti deja o documetatie facuta si avizata. Apucativa lenesilor si construiti Varianta Sud existenta nu pierdeti iarasi timpul si banii. Varianta ocolitoare a Bistritei trebuia deja sa fie data in folosinta.

    (3)
  23. Ecologidtrul2

    Sper ca, va dati seama ca sunt minciuni de campanie. Nici 10 ani nu se va face nimic din pacate.
    Oricum trebuie găsită o soluție rapida in acest sens sper ca cineva sa faca acest lucru.
    Ce ma deranjează este faptul că 11 ani nu s-a făcut mai nimic si acuma curg investițiile.

    (0)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Toate comentariile vor fi moderate (aprobate manual).

Vă rugăm să respectați următoarele reguli:

  • 1. Să vă referiți doar la articolul la care postați comentariul.
  • 2. Folosiți un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
  • 3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legatură cu textul.
  • 4. Autorul articolului poate fi criticat pentru eventuale greșeli, incoerență, lipsă de documentare etc.
  • 5. Numele folosit să nu fie nume de personalități ale vieții publice sau parodieri ale acestora.
Nerespectarea regulilor menționate mai sus va duce la ștergerea comentariilor, fără avertisment și fără explicații.