Sub îndemnul ”Implică-te! Ajută-ne să înțelegem mai bine nevoile de transport ale bistrițenilor ca să putem identifica cele mai bune soluții în vederea configurării unui sistem de transport eficient, incluziv și prietenos cu mediul”, Primăria Bistrița lansează invitația de a contribui la actualizarea Planului de Mobilitate Urbană Durabilă pentru perioada 2021-2027 prin completarea următorului chestionar:
Puteți contribui la Planul de Mobilitate Urbană Durabilă în Bistrița completând un chestionar
KissFM
GA – Vertical
Titlu Comentarii recente
Comentarii recente
Comentarii recente
- Marcel la Bistrița, blocată la prima ninsoare. Mașinile nu au putut urca străzile în pantă
- From 🏴 with love :( la Bistrița, blocată la prima ninsoare. Mașinile nu au putut urca străzile în pantă
- Gaurac Uur Ului la În ce zone vrea să facă municipalitatea patru pasaje și două străzi noi
- Mr.Beann la Ce mesaje au transmis primarul Bistriței și președintele CJ din fața Ministerului Dezvoltării
- Ioan la Bistrița, blocată la prima ninsoare. Mașinile nu au putut urca străzile în pantă
Titlu Articole Recente
Articole recente
Ultimele articole
- Ce mesaje au transmis primarul Bistriței și președintele CJ din fața Ministerului Dezvoltării
- În ce zone vrea să facă municipalitatea patru pasaje și două străzi noi
- Doi adulți și un copil, duși la spital în urma unui accident produs la Năsăud
- Bistrița, blocată la prima ninsoare. Mașinile nu au putut urca străzile în pantă
- Cum a ajuns Bistrița un centru universitar modern. Ce campus nou se va face
- Puteți vota proiectele depuse pentru bugetare participativă, la Bistrița
- Merigo a pregătit pentru sărbători platouri cu prăjituri asortate, torturi festive, ciocolată Dubai
Traficul din Bistrița se va aglomera excesiv dacă se vor realiza proiectele Linia Verde şi îngustarea străzilor Gării-Decebal-Andrei Mureşanu-Năsăudului.
Ideea primarului Turc de realizarea unui nou culoarar de circulație auto pe ambele părți a căi ferate este excelentă acesta ar mai degocestiona şi va mai prelua din traficul auto care se va sugruma în oraş.
Pentru aceasta trebuie doar asfaltate, şi unite străzile deja existente în apropierea căi ferate.
Acest culoar ar putea să înceapă cu Aleea Trandafirilor ( Viişoara ) să continue cu strada Nouă ( Viişoara ) – Libertății + stradă nouă pe lângă calea ferată – Armoniei Constantin Brăiloiu + str. nouă pe lângă calea ferată – pe sub pasarelă unire cu str. Industriei + Sigmir Valeriu Branişte – Impăratu Traian – Pietrosu + Dumbravei -Rodnei – Dimitrie Cantemir + Arțarilor- Romană Eroilor + Arțarilor – Poienii Drumul Dumitri Vechi ( porțiunea de lângă calea ferată) + Colibiței – Bradului prelungită până în Lucian Blaga + prelungirea Colibiței pâna la Miron Cristea – prelungirea Bradului pe lânga calea ferată până Leonida Pop + Azurului ( Unirea ) – stradă nou pe lângă calea ferată până la ieşirea din Unirea.
Vezi ca raspunsurile se dau in link, nu in comentarii
Am răspuns şi la sondaj din link dar diferența majoră față de chestionarul din link este că solicitările pe care cetățenii oraşului le fac în presă se văd de către toată lumea şi nu mai pot fi ascunse ca în sondaj şi ca în aplicația primăriei.
Bistrița, Traseu pe lângă calea ferată
https://www.facebook.com/unirea.bistrita/videos/3244647975762144
„Fără o centură prin afara oraşului, fără o autosradă, fără un aeroport, fără toate acestea Bistrița va rămâne un cătun nenorocit uitat de timp şi lume „.
Prima prioritate este construirea noi centuri a Bistriței prim afara intravilanului pentru a fluidiza traficul din oraş prin scoaterea traficului de tranzit din mijlocul oraşului.
Singurul traseu posibil pentru noua centură a Bistriței este pe lângă localitățile Monariu Jelna.
Doamne fereste, câți experți își dau cu părerea pe aici. Dar la chestionar ați răspuns? Sau doar vă plictisiți?
Oricum, sa completezi un chestionar atat de subtire cu privire la un subiect atat de „generos” e ca si cum ai incerca sa golesti marea cu cana de ceai.
Este de fapt o falsa consultare publica, tipica, pentru ca unii sa mimeze democratia si sa bifeze rubrica privind consultarea publica.
Asa ceva se defalca pe subteme, sunt prezentate optiuni, costuri, implicatii si apoi vi si intrebi oamenii despre ce cred.
Asa, pot sa emit si eu tot felul de tampenii fara a fi bagat in seama vreodata.
Primitivism si superficialitate in abordarea acestor dezbateri publice pe teme atat de importante … apoi ne trezim cu pisica moarta in curte … si asta e. Nu poti zice nimic ca „fonctionaru”‘ si-a facut treaba, te-a chestionat.
Sila …
Pentru mobilitate reală toate străzile trebuie conectate între ele chiar şi cele private. Uni au blocat drumul chiar la capătul străzi de exemplu străzile Compozitorilor şi Dinu Lipati care trebuiau să fie unite cu strada Tudor Jarda. Uni din cetățeni nu au continuat strada pentru a mai câştiga numai ei încă vreo 9m2 de teren dar nu se gândes că la rândul lor când vin acasă trec pe strată pe terenul altora . Ce ar fi ca aceşti vecini să facă şi ei nişte garduri pe strada lor şi să le blocheze şi ei acesul la case ?
Alt exemplu este strada Memorandumului care ar fi trebuit să se unească cu strada Huniazilor, etc…..
Sunt şi cei care sugrumă străzile cu bariere ca nesințiții dar se folosec de drumurile publice. Ar trebui să le punem şi lor bariere la intrarea pe celelalte străzi ca-să nu mai poate ieşi să vadă şi ei cum este să fi nesimțit.
https://timponline.ro/pe-aici-nu-se-trece-strada-din-bistrita-cu-bariera-exact-la-mijlocul-ei-foto/
Uni nesimțiți care locuiesc la casă îşi lasă maşina pe stradă deşi ei au curți şi garaje, fac asta numai că de puturoşi ce sunt le este lene să deschidă poarta să bage maşina în curte. Ar trebui ca cei din poliție să le ridice autovehiculele chiar dacă sunt pe străzi private fiindcă opturează circulația, exemple sunt stăzile Faleză, Valea Ghinzi şi multe altele.
Dacă oamenii ar muta automobilele din drum atunci circulația ar fi mult, mult mai bună în Bistrița.
Sunt necesare construirea de noi străzi de categoria a II-a şi a III-a care să traverseze Bistrița de la Est la Vest şi de la Sud la Nord. Nu poți cârpi circulația mereu şi mereu pe aceleaşi străzi , cum au făcut toate Planurile de Mobilitate Bistrițene de până acum şi a rezultat doar o aglomerare şi mai mare a traficului.
Cea mai bună soluție de fluidizare a traficului auro din oraş rămâne totuşi Centura Crețu-Niculae.
Scoateți din PUG şi RUL Bistrița aberația cu lărgirea imposibilă a străzilor Calea Clujului, Drumul Cetății şi Simion Mândrescu.
Relizarea culoarului Nordului cu străzi de categoria a II-a şi a III-a pe Valea Căstăilo – Matei Corvin până pe DN17.
Culoarul Nordului
https://www.facebook.com/unirea.bistrita/videos/323641883325172
Prelungiți strada Traian Vuia şi unițio cu strada Bradului.
Uniți şi strada Mihai Warga cu strada Bradului.