Actualitate

În ce zone se lucrează pe Linia Verde. Unde sunt restricții de circulație

Pe traseul Liniei Verzi, proiect cu bani europen derulat de Primăria Bistrița, se lucrează pe Calea Moldovei, la intersecția din fața spitalului, pe Bd. Independenței.

Pe Calea Moldovei se fac lucrări la trotuare, piste de biciclete, iluminat nou și canalizație de fibră optică. Circulația este deschisă, cu restricții pe prima bandă de mers.

Se lucrează și la intersecția străzilor General Grigore Bălan, Avram Iancu și Calea Moldovei, la amenajarea sensului giratoriu. Circulația este deschisă.

Pe Bd. Independenței se fac lucrări la fundațiile stațiilor de autobuz. Circulația este deschisă.

”Echipele noastre sunt angrenate pe șantierele deschise, pentru a finaliza lucrarile și pentru a restabili circulația în cel mai scurt timp posibil. Vă rugăm să fiți atenți la semnalizarea rutieră pentru a nu întâmpina situații neprevăzute”, a transmis executantul lucrărilor, M.I.S. Grup.

Pe lângă crearea rutei noi de transport public (Unirea/DN 17 – Calea Moldovei – General Grigore Bălan – Bistricioarei – Piața Petru Rareș – Piața Unirii – Dornei – Gheorghe Șincai – Independenței – Libertății – Viișoara/DN 17) operat cu vehicule electrice, proiectul cu fonduri europene ”Linia Verde de transport public utilizând mijloace de transport cu motor electric sau hibrid cu normă de poluare redusă” (88,9 milioane de lei, peste 18 milioane de euro) prevede modernizarea părții carosabile pe anumite tronsoane şi a zonelor adiacente, prin remodelarea parcărilor, trotuarelor, spațiilor verzi și a pistelor de cicliști. Proiectul cu bani europeni implică, de asemenea, amenajarea a 42 de stații de autobuz curente și două stații terminale. Constructor este M.I.S. Grup.

3 comentarii

  • Ce semnalizare rutiera a lucrarilor???! In primul rand stiti ce sunt alea semnalizari rutiere? Se lucreaza peste tot in oras dar nici macar o baliza de ocolire, sau si daca se gaseste este pe undeva uitat unde nu are nici o relevanta. Nu este un gard de protectie pe trotuarele unde se lucreaza, escavatorul se misca peste pietoni, utilaje, materiale, aruncate peste tot, nu exista nici o delimitare la nimic , toata lumea pe propria raspundere ca in jungla. Asta pina pateste cineva ceva….si nici atunci. Politia rutiera nu ia nici o masura benzi de circulatie blocate si nesemnalizate, intri pe o strada fara sa fie nici o avertizare si hop o gramada de pietris pus in drum(vezi calea moldovei linga Lidl), un utilaj lasat in curba nesemnalizat(bistricioarei)groapa sapata si neingradita linga trecere de pietoni(zona winmarkt). Unde sunt inspectorii de la protectia muncii…muncitorii nu au nici cel mai mic nivel de echipament de protectie (echipament de lucru adecvat, macar o banala casca…), protectia pietonilor, protectia celor aflati in trafic….nimic.Daca te apuci de lucru pe o strada macar presemnalizeaza acest lucru la ultima intersectie inainte de lucrare, ca sa ii dai sansa celui cu masina(macar) sa aleaga o alta ruta, nu sa intri cu mssina pe o strada blocata si apoi Doamne ajuta sa ai unde sa si intorci daca nu cumva mai ai in spate si alte masini…debandada totala. Haideti presa iesiti si face poze si puneti intrebari la edili, la constructori la politie, poate poate ii prinde rusinea pe careva si totusi se ia vreo masura….

    32
    • Lipsa de respect pentru cetatean e FIX IN ACESTE LUCRARI de protectie care se fac.
      Asa e. Nu s a facut nimic in acest sens. Pietonii se trezesc in fata masinilor exact ca in jungla. Statul rkman prin ACELE INSTITUTII : politia comunitara, insoectia in ctii , protectia consumatorului si directia muncii care ar trebui sa verifice …SUNT INTR HN CONCUBINAJ PENAL CU PRIMARIA SI CKNSTRUCTORUL!!!
      De exemplu ierj dinvsus de Lidl au aparut doua gramezi de piatra nesemnalizate care poate trebuie candva la 2km unde lucreaza ei acum!!!
      Si asta doar ca suntem prosti/complici!

      21
      1
    • UNDE SUNT ACESTI BANI DIN DEVIZE?
      Deturnarea parca se pedepseste sau a venit rotativa si va spala!

      18
Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.