Un accident rutier grav a avut loc pe DN 17 în Ciceu Mihăiești. Un șofer în vârstă de 23 de ani din Uriu a ajuns în stare gravă la spital, după ce autoutilitara de transport produse de panificație pe care o conducea s-a izbit de un cap de pod.
Autoutilitara circula pe direcția Beclean-Dej, dar nu ar fi păstrat distanța regulamentară față de o altă autoutilitară care circula în față. A acroșat-o, după care a părăsit șoseaua, a intrat în șanțul de pe marginea drumului, oprindu-se violent de un cap de podeț, scrie dejeanul.ro.
În urma impactului extrem de violent, șoferul a rămas încarcerat, fiind nevoie de intervenția pompierilor.
Bărbatul a fost transportat la UPU Bistrița.
Foto/Video: dejeanul.ro
DN 17 este un „drum minat” Capurile de pod sunt minele, iar cei care au proiectat drumul, sunt responsabili de moartea a sute de oameni.
Drumul trebuie modificat urgent !
esti incredibil omule..
„nu ar fi păstrat distanța regulamentară față de o altă autoutilitară care circula în față. A acroșat-o, după care a părăsit șoseaua, a intrat în șanțul de pe marginea drumului, oprindu-se violent de un cap de podeț”
după tine de vină’s stâlpii de curent, pietonii, trecerile de pietoni ..niciodată viteza, neatenția si condusu’ de rahat
@stadt_bistritz
Ai ceva cu mine, sau care e treaba?
Vad ca tu nu comentezi articole, în schimb îti place la nebunie să răspunzi la comentariile celorlalti……..
Puteam să pariez, că iar o să te iei de mine. Nu mă surprinde deloc, am observat ce caracter/personalitate ai.
E omeneste să greseşti, dar autoritătile au obligatia să facă tot ce le este cu putinta sa prevină accidentele.
Daca un schior intră intr-un stâlp de telescaun neînvelit, după tine ar fi de vină schiorul.
Dacă un copil se joacă in părculeț, si cade in cap PE ASFALT, după tine ar fi de vină copilul şi nu primăria pentru că a asfaltat părculețul.
Dacă un pieton cade intr-o gropapă săpată de către Electrica, e vina lui, sau a celor care nu au ingradit lucrarea?
Dacă un copil atinge nişte fire care atârnă pe un stâlp si se curentează, e vina lui?
Dacă o maşină este lovită de către tren la trecerea de cale ferată, tu o să soui că e vina soferului. Eu o sa spun că accidentul s-a produs din cauza ca nu a pus nimeni acolo o barieră.
iti raspund ..
(1) nu se schiazã printre stâlpii de telescaun (???)
(2) locurile de joacã pt. copii sunt amenajate cu paviment cauciucat
(3) orice lucrare autorizatã se executã cu benzi de avertizare
(4) firele nu atârnã de pe stâlpi vezi pct. 3
ideea e sa nu vorbesti aiurea ok?
daca tot te roade sa comentezi..fa-o fain ..civilizat
..articolul e scris cu un scop
iar comentariul tau e complet pe lângã
lasi impresia ca ai dreptate ..e doar o impresie
Corect, nu era voie sa faca un sant betonat atat de adanc fara sa puna parapet intre drum si sant. Daca ai parasit partea carosabila, (o explozie de cauciuc de exemplu), te asteapta moartea la orice Cap de pod.
S-ar putea ca acele santuri sa protejeze mai bine decat parapetii. Posibil sa fi avut in vedere tocmai siguranta, la proiectarea lor. Nu sunt specialist, dar ma gandesc ca proiectantii nu degeaba au ales sa le faca asa.
Sa luam scenariul in care ar fi parapeti si masina se loveste de ei:
– ricoseaza, lovind o masina care circula in acelasi sens sau una de pe contrasens => un dezastru
– rupe parapetul, putand fi strapunsa de acesta, dar ar putea si sa se rostogoleasca dupa ce agata un capat de parapet, ajungand pe trotuar, intr-un stalp sau in curtile/ casele oamenilor => deci pun in pericol si pietonii si locuitorii din zona, care pot ajunge victime in curte, pe trotuar sau chiar in casa.
– cu parapeti, in localitati trebuie intrerupti pentru a permite accesul in curti. Si asta mi se pare destul de periculos, existand posibilitatea sa lovesti exact capatul, astfel masina poate fi strapunsa sau poate sa se rostogoleasca.
– solutia fericita ar fi sa loveasca parapetii fara sa ricoseze si fara sa ii rupa, dar asta tine numai de noroc
Fara parapeti, masina ajunge in sant, iar santul fiind mare, traiectoria masinii ramane blocata in el. Singurul risc e de a lovi podetul, dar daca viteza este regulamentara si cei din masina au centuri, riscul de deces e foarte mic. Chiar si la viteze mari nu cred ca au prea fost decedati, masina incetineste repede dupa ce ajunge in sant.
Stiu ca par fioaroase santurile respective, dar de cand le-au facut, mi se pare ca nu prea au fost accidente in care sa moara cei care au ajuns in santuri.
Poate ar trebui intrebat proiectantul.
Drumul ca drumul dar si soferii conduc ca nebunii cand scapa umpic la drum fara curbe,mai ales acestia tineri.daca soferul accidentat e cine cred eu,anul trecut, in septembrie era sa ne omoare intr_o depasire in curba cu peste 100km/h.pacat pt el,sa dea Dumnezeu sa se faca bine dar totusi sa aiba grija de permis.
Angajam mereu tineri farà experienta la cit platesc patroni de Brutariile din Beclean
Atunci hai să construim balcoane fără balustradă de protecție. Cei care sunt neatentți, gresesc sau se grăbesc, să cadă de la etaj.
Dacă nu erau santurile si capurile de pod, masina ar fi iesit in arătură, iar gravitatea accidentului ar fi fost mult mai mică.
Cred ca şanturile ar trebui acoperite cu dale (grătare) de beton.
Viteza , lipsa de experienta, teribilism asta caracterizeaza in special soferii masinilor de distributie. De la aceasi fabrica zacea prin martie o autoutilitara intr-un sant din zona Sangeorzu Nou. Noroc ca nu era betonat santul. Si nu mai vorbim ce depasiri fac, cum opresc unde au chef nu conteaza linia continua.
vorbiti in necunostiinta de cauza probabil nu aveti ceva mai bun de facut soferul nu a murit pentru ca dumnezeu a fost cu el si slava domnului isus in veci pentru ca la aparat