Medicii au fost amenințați cu desfacerea contractului de muncă și suspendarea dreptului de practică medicală dacă refuză vaccinarea. Cu toate acestea, unul dintre ei, sub protecţia anonimatului pe care i-a garantat-o publicaţia noastră, ne-a transmis părerea sa despre vaccinare. O redăm integral:
„Vaccinarea are scopul de a bloca sau de a preveni anumite manifestări inflamatorii sau boli eruptive. Oare este așa? Și dacă da, oare este bine? Ce e rău în a face bolile eruptive când ele se produc statistic ca normalitate la vârsta copilăriei?
În viziunea medicinei alopate, bolile eruptive sunt boli infecțioase și trebuie blocate. În viziunea medicinei naturiste, ele sunt naturale pentru că așa se întâmplă la fiecare individ, la vârsta primei copilării. Statistica spune că ce se întâmplă la majoritatea semnificativă statistic este normal.
Medicină alopată împiedică această normalitate pentru că a găsit un virus care le acompaniază sau care le produce. Medicină naturistă afirmă că ele sunt naturale, normale, necesare și cu ocazia lor, corpul își eliberează, în câteva reprize, toxine interne prin piele, astfel încât corpul să se poată dezvolta mai armonios, sănătos ca adult. Este echivalentul năpârlirii din viața animalelor. Blocând acest mecanism de curățare, împiedicăm drenarea toxinică a corpului către o sănătate mai bună și aceasta de dragul unei teorii.
Practic se reduce înțelegerea mecanismului vieții la monitorizarea prin câțiva parametrii biochimici. Medicina alopată are carențe de înțelegere și interpretare a mecanismului vieții, ea reduce corpul uman doar la un sistem material făcând abstracție de corpul energetic, corpul informațional și de fluidul sau corpul vital. Obiectul de studiu, cercetare și operaționalitate fiind doar corpul material și acesta doar cel supramolecular neintrand și în universul atomic. Este ca și cum grosso-modo am reduce calculatorul doar la partea de hardware negând cea de software. Un grup de cercetători reducționiști, susținuți de alți decidenți mai mult sau mai puțin bine intenționați, ne decid viitorul și ne reduc cunoașterea doar la ceea ce știu ei, refuzând de multe ori alte orizonturi de cunoaștere.
Îmi amintesc că după absolvirea facultății, medic de țară fiind, eram atât de convis de utilitatea vaccinărilor încât nu concepeam să îmi scape cineva, dădeam amenzi pentru refuz, legea permițându-mi. Țin minte două situații în care, după o amendă și următorul avertisment pentru prezentare la vaccinare cu copilul, a venit toată familia cu argumentele lor de bun simț că, dacă copilul este bine, de ce să bag în el substanțe străine? Mi-au cerut să îmi asum în scris responsabilitatea că vaccinul nu implică nici un risc și, în inconștienţa mea, am făcut-o, și așa au acceptat vaccinul. Dumnezeu a ținut cu mine.
De la această atitudine extremă din convingere, conștiință profesională și bună intenție, după multe căutări, informații și practică medicală de peste treizeci de ani mă regăsesc la polul celălalt, adică mă situez împotriva prevenției prin vaccinare; bineînțeles atitudine argumentată formal și informal, argumentată statistic, plus autoritatea practicianului și observatorului din linia întâi, nu din laborator.
După absolvirea facultății, eram convins că vaccinurile cresc numărul de anticorpi specifici împotriva unui microb sau virus generator de o anumită boală, iar în cazul întâlnirii organismului pe parcursul vieții cu agentul patogen respectiv el va fi protejat pentru că are anticorpi care deja așteaptă ca o armată bine instruită și în felul acesta nu mai face boală. Ar fi ideal să fie așa.
După vaccinare, se realizează acest proces, dar problema este că toată complexitatea corpului uman este redusă doar la această linie fiziopatologică, logică de altfel. Nu ni se dădea nici un studiu de impact, de exemplu, un lot vaccinat comparativ cu altul martor nevaccinat, pentru a se putea urmări efectul de imunizare și eventual anumite efecte colaterale neprevăzute. Nu s-a făcut și nici în prezent nu se practică acest studiu de impact real, concret, echidistant în populație. Neavând studiul de impact compartiv, nu putem trage o concluzie sinceră. Și înainte de Pasteur erau epidemii care evoluau ciclic și se autolimitau spontan. Putem interpreta „răutăcios” și un astfel de efect nu doar cel implicit, decisiv al vaccinului. Avem anual acest exemplu al gripelor care vin în valuri endemice și se autolimiteaza singure fără alte intervenții.
Totul se rezumă la laborator, dar laboratorul nu este totul. Am pacienți care, conform analizelor, ar trebui să fie foarte rău, să nu zic decedați, or ei o duc acceptabil; alții au toate analizele bune și se simț cumplit de rău, nu este întotdeauna o corelație fidelă între laborator și clinic. Cercetările medicale sunt susținute financiar de companiile de medicamente, iar acestea au tot interesul ca să gândească produse medicale, inclusiv vaccinuri, și să își promoveze dealeri buni, eficienți că să le distribuie pentru un profit cât mai bun. Acești dealeri sunt medicii.
Sunt medici care nu își vaccinează familia, îmi amintesc de un coleg care după ce ne-am întâlnit a ținut să îmi arate nepotul, o frumusețe de băiat de doi ani despre care a adăugat că nu a fost niciodată bolnav, este armonios și deștept, așa cum fiecare părinte își vede puiul și a ținut să adauge că nu a primit niciun vaccin. Mi-a mai relatat că, pe ceilalți copii înscriși la cabinetul lui, îi vacineaza pentru că așa este directiva Ministerului Sănătății și că, pentru vacinare, se acumulează puncte, iar acestea înseamnă bani.
Profilaxia activă prin vaccinare împotriva bolilor este susținută doar de teoria medicală a bolilor infecțioase și funcționează doar în această ipoteză. Majoritatea medicilor când constată un proces inflamator consideră că la baza lui stă o infecție microbiană sau virală, uneori este așa, dar nu întotdeauna.
În anul doi de facultate, la disciplina de Fiziologie se învața că inflamația, febra, sunt mecanisme fiziologice de autoapărare; acolo unde este inflamație se adună mai mult sânge cu mai multe leucocite și anticorpi care apără zona afectată, iar febra diminuează rata de diviziune microbiană pentru că aceștia se înmulțesc optim doar la 37 grade Celsius, nu la 39-40 grade Celsius. Cu toate acestea, aproape orice medic combate febra și inflamația cu antiinflamatoare și antibiotice. În situații supraliminale trebuie intervenit, dar nu în orice guturai.
Afecțiunile inflamatorii periodice constituie garantul unei sănătăți bune, deoarece cu ocazia guturaiurilor, virozelor periodice sistemul imunitar se menține într-un tonus echilibrat, acestea asigură antrenamentul constant al sistemului imunitar. Un organism care nu face aceste guturaiuri sau viroze o perioadă mai îndelungată, garantat pregătește ceva grav, o boală metabolică, degenerativă sau tumorală. Sunt neplăcute stările virale, dar, dacă le tot combatem cu antibiotice, antiinflamatoare sau vaccinuri, sistemul imunitar se va atrofia în timp, acest fapt favorizând bolile grave sau terminale.
„Funcţia dezvoltă organul” este un principiu biologic, dacă nu lăsăm sistemul imunitar să se antreneze, se va atrofia și în timp vor apărea consecințe nedorite. Statistic, un organism sănătos face în medie trei guturaiuri pe an, în felul acesta sistemul imunitar își efectuează antrenamentul necesar, natural dezvoltându-se uniform, nu specializat strict pe un anumit sector cum se vrea a fi prin vaccinare, rămânând lacunar în alte zone. Vaccinul dezvoltă anticorpi țintit pe un sector dat astfel încât, în urma acestor intervenții, vom avea niște vârfuri dezvoltate și specializate, iar în rest rămâne o plajă mare nedezvoltata incapabilă să răspundă adecvat în situații critice.
Vaccinurile se fac în special la copii. Caracteristica generală, naturală a copilului este de a se manifesta, de a reacționa mai vehement la orice, de multe ori în exces. Copilul mic reacționează caracteristic vârstei aproape întotdeauna prin inflamație de cele mai multe ori respiratorie, digestivă, tegumentară eruptivă. Aceasta este trăsătura de reacție caracteristică vârstei, în exces adică, de a face „ite”, afecțiuni cu ită în coadă (bronș-ită, ot-ită, enter-ită, dermat-ită…). Atitudinea medicală ar trebui să fie de temperare a acestei reactivităţi, nu de stimulare. Ori vaccinurile au ca scop să stimuleze, să accelereze reacțiile imunitare. Este ca și cum vrei să stingi focul, dar nu torni apă, ci benzină. Este o atitudine ilogică. După efectuarea vaccinului, de cele mai multe ori, pot apărea trei tipuri de reacții sau complicații:
- complicații imediate constând în reacții locale inflamatorii, febră sau chiar boală pentru care se vaccinează.
- complicații medii constând în creşterea reactivității la inflamații și recurență mult mai frecventă a acestora în special cu afecțiuni respiratorii lunar sau bilunar, iar tratamentele aplicate devin din ce în ce mai neputincioase. Această realitate este binecunoscută de părinții cu copii mici care frecventează colectivitatea, este efectul cumulativ după un anumit vaccin.
- complicații tardive pot fi de ordin toxic cauzate în special de solvenți cu mercur și aluminiu, etc. ai vaccinului. Aici aș aminti câteva cazuri de autism, ADHD pe care le-am întâlnit la cabinet, iar părinții au relatat declanșarea lor post vaccinală în special după vaccinul ROR. Este o dramă a copilului și a întregii familii pentru toată viața. Nu se știe care pică. Nu m-aș risca pentru o rubeolă care, oricum, este bine să se manifeste la timpul ei întrucât dacă se manifestă mai târziu pot apărea și complicații colaterale. Celor interesați le sugerez să se informeze despre acest aspect la centrele de copii cu dizabilități. Vor fi surprinși să constate cât de multe infirmități, dizabilități au debutat postvaccinal. Statistica actuală (2016): în ultimii douăzeci de ani cazurile de autism au crescut de șase ori.
Tot în cadrul complicaţiiilor tardive aș mai adauga încă una majoră, dar pentru aceasta trebuie să aduc în atenție o altă paradigmă despre boală și sănătate, aceea a miasmelor sau diatezelor. Conceptul acesta este cunoscut doar în medicina homeopată, este un concept care demonstrează că fiecare individ are predispoziție sau tendința de a face numai numite categorii de boli, cum de exemplu ar fi: diabet sau boli reumatice sau tuberculoză sau boli cardiovasculare sau hipertensiune, chiar cancer care se transmit din generație în generație la descendenți. Am văzut studii efectuate pe acest criteriu de transmitere de la o generație la alta și, în loc să se rupă lanțul de transfer, se constată o intensificare și în plus apariția afecțiunilor la generația descendentă la vârstă tot mai timpurie. S-a constatat ca factor principal implicat în acest mecanism agravant este vaccinarea. Bineînțeles că pot fi și alții. Am citit un studiu efectuat în Franța în care se arată creșterea incidenței de scleroză multiplă după vaccinarea anti hepatită B.
Conform acestei paradigme sau tendințe de patologie nu facem orice boală, ci aceea la care genetic avem predispoziție. De exemplu cine face parte din miasma tuberculinică și se întâlnește cu bacilul tuberculozei pe parcursul vieții va face boală, oricât de corect ar fi fost vaccinat contra tuberculozei. De asemnea este cunoscută situația că, atunci când apare valul epidemic de varicelă, scarlatină, rubeolă în colectivități de copii, mulți dintre ei fac boala, deși au fost vaccinați contra acestora. Fac boala doar aceia care fac parte din categoria predispuşilor miasmatici la acea boală, semnele acesteia regăsindu-se caracteristic în tipologia respectivă.
În concluzie, nu sunt deloc convins că vaccinurile ajută concret stării de sănătate pe termen lung sau scurt, dar am certitudinea că ele creează o perturbare indusă, cu multe dezechilibre, în sistemul imunitar, cât și o stimulare agresivă și necontrolată a acestuia. Tot stimulând să fie agresiv sistemul imunitar, la un moment dat, devine autoagresiv generând o creștere importantă a incidenței bolilor autoimune și tumorale. Bolile autoimune sunt acele afecțiuni declanșate de proprii anticorpi care nu-și mai recunosc și tolerează propriile structuri luptând împotriva acestora, generând procese inflamatorii și degenerative cu evoluție progresivă, de multe ori letală. Tumorile sunt structuri celulare scăpate de sub control care se răzvrătesc împotrivă organismului gazdă, deci tot scăpare de sub cenzură sistemului imunitar prin stimulare excesivă și necontrolată, în mare parte prin vaccinuri.
Dacă vreți o comparație, este că și cum am avea un câine de pază și apărare, de exemplu un Rottweiler, pe care îl antrenăm să fie cât mai eficient și puternic, dar care, pentru că devine foarte agresiv, scapă de sub control și se răzvrătește împotrivă stăpânului, omorându-l.
Sunt suficiente motive care ar trebui să ne dea de gândit; interesele pentru profit sunt mari, de aceea și motivația promovării profilaxiei prin vaccinuri este mare. Dacă, de exemplu, inventezi un medicament, el va fi consumat de câțiva pacienți din când în când, bineînțeles, ținând seama și de concurență. Dacă inventezi și promovezi un vaccin, desfacerea în piață este sigură, predictibilă, iar comanda se face pentru o țară, nu aleator pentru câțiva pacienți bolnavi; profitul este previzibil și sigur.
Responsabilitatea decidentilor este covârșitoare, ar trebui să decidă nu numai prin optica dealerului format de companiile producătoare, dar și prin prisma cetățeanului vizat, a stării de sănătate a poporului din care fac parte, într-o viziune cu un orizont deschis, liber de constrângeri doctrinare și economice asupra acestui aspect deosebit de important.
Am văzut statistici de populație vaccinată, de exemplu două orașe comparabile că populație, condiții geografice, etc. astfel că studiul să fie cât mai semnificativ statistic. Înainte de expunerea la o epidemie virală cu un virus gripal agresiv, un oraș a fost vaccinat, celălalt nu. După trecerea epidemiei respective s-a constatat o incidență de morbiditate specifică (nr. cazuri de îmbolnăvire cu virus gripal) în cele două orașe aproximativ egal comparabilă numeric, deși se aștepta ca în orașul cu populație vaccinată, să fie mult mai mică. S-au urmărit efectele de morbiditate pe mai multe categorii de afecțiuni în următorii cinci ani și s-a constatat că, pentru populația vaccinată, au crescut de până la zece ori incidența de scleroză multiplă, moarte subită, infarct în raport cu populația din lotul martor nevaccinat.
Un corp sănătos este unul echilibrat imunitar cu disponibilitate de reacție adecvată oricărei situații, nu în exces pentru mai nimic,dar nici hiperreactiv.
Singurul argument forțe pentru vaccinare este creșterea sectorială a unor anticorpi demonstrată în laborator. Un mare medic american C. Hering avea un criteriu pentru a acepta o ipoteză, anume „scaunul cu trei picioare”, adică un scaun sau o masă are nevoie de minimum trei picioare pentru a fi susținută. Argumentul medical pro-vaccinare are doar un picior, iar criteriul statistic de eficienţă este inexistent. Criteriul economic motivează pe deplin, cel medical nu este convingător pentru aplicarea prevenției prin vaccinare.
Oare nu este un tribut prea mare pentru starea de sănătate, dar și pecuniar pentru noi toți?
Consider că implicarea fiecăruia dintre noi în această speță este importantă, așa cum considerăm în cunoștință de cauză, dar să nu rămânem pasivi.
Fie ca adevărul să triumfe pentru binele nostru comun”.
cand va da naibii o molima si vor muri oameni pe capete, poate vor intelege si acesti semidocti ca o societate sanatoasa se bazeaza si pe profilaxie, nu doar pe tratamente ulterioare, si ca datorita vaccinurilor cu toate riscurile pe care le comporta, speranta de viata a crescut. Dar ne putem intoarce si intr-un ev mediu in care sa se moara pe capete, pana la urma pamantul isi pierde resursele si va fi tot mai greu sa le gasim. Si atunci probabil o selectie naturala ar fi binevenita! Asta daca este sa fim conspirativi pana la capat. In cazul unei molime grave, tot aceia vor sari ca arsi ca nu exista tratament, ca statul nu are destule resurse medicale etc….si chiar nu o sa aiba!
Constitutia României
Art 22 (1) Dreptul la viaţă, precum şi dreptul la integritate fizică şi psihică ale persoanei sunt garantate.
Art 23 (1) Libertatea individuală şi siguranţa persoanei sunt inviolabile.
restul e can-can.
atâta timp cât nimeni – companie farmaceutica sau medic – nu poate garanta respectarea acestor aliniate din constitutie care pot fi încalcate prin efectele adverse provocate de un vaccin, fiecare are dreptul sa aleaga daca face sau nu acel vaccin.
obligativitatea lui este neconstitutionala, dar interesele trusturilor (mafiote) farmaceutice sunt mai presus de lege, nu?
PS: va recomand filmul The Constant Gardener (premiat cu Oscar) poate unii mai deschideti ochii.
Domnule Radu, daca unul din copii dv at fi ramas cu Autism, alergii sau SHU, nu ati mai fi postat asa………Bolile copilariei SUNT BINEVENITE intrucat aduc imunitate pe viata !!!!!!!! Mai studiati si ce contin vaccinurile produse astazi……
draga aura, sa nu spunem doar jumatati de adevar.
As completa: „bolile copilariei sunt binevenite deoarece aduc imunitate pe viata”, INFIRMITATE pe viata, sau chiar MOARTEA.
Acesta este adevarul intreg despre bolile copilariei pt. care TU ESTI VACCINATA.
Astfel, ma gandesc ca nu este foarte bine pozitionat acel „binevenite” langa „bolile copilariei”…
Sanatate si minte va doresc!
Stii cand a fost ultima molima de HOLERA in Romania? Acum 22 de ani. Cand va exista o molima sau ceva cu adevarat grav, fii sigur ca statul, autoritatile sau cei care ar trebui sa-ti spuna ce se petrece, nu o vor face, nu te vor anunta, mai mult – vor incerca chiar sa musamalizeze …
Poate ar fi util sa CITESTI articolul, inainte sa comentezi. Sau e prea mult de citit pentru tine? Apoi esti liber sa il contrazici, sa dovedesti ca greseste, CU ARGUMENTE medicale si stiintifice, daca esti capabil. Daca nu, nu e obligatoriu sa comentezi.
Ai vazut doar ca e un articol care pune la indoiala vaccinurile si ti-ai zis ca e musai sa-ti versi cliseele de doi bani aici.
A zis cineva ca nu trebuie profilaxie? Profilaxia nu inseamna neaparat vaccinuri.
Habar nu ai ce e speranta de viata, nici cum, cand si de ce murea lumea in Evul Mediu. Preiei niste clisee pe care nu le intelegi si nu le poti sustine. Mai ai mult de invatat si de citit pana sa ajungi semidoct.
Mai informeaza-te! Toate statisticile din lume arata ca NU vaccinarea a scazut mortalitatea ci salubrizarea, canalizarea, delarizare, o mai mare constientizare a igienei corporale, etc! Acum nici 100 de ani omul nu prea se spala pe maini, pe dinti nici nu mai vorbesc, cine mergea la dentist? De spalat pe corp: poate o data pe luna! Molime au existat si vor exista tot timpul pt ca virusii se muteaza non-stop…
iti doresc ca propriul tau copil sa beneficieze de unul din efectele minunate ale vaccinarii.
Selecția naturala e în partea cealaltă. Care poate gândi outside the box și sa nu creadă în reclamele la medicamente. Am un copil nevaccinat care merge în colectivitate și cu cea mai mare prezenta din grupa. Cine se imbolnaveste cel mai des? Cei vaccinați și cu opționale și cu părinți cu tot felul de frici.
Radu, fa-ti temele, vaccinarea este o escrocherie si acum afli si tu. din aceasta cauza fiecare substanta din vaccin separat este recunoascut ca fiind toxica. Mercurul si aluminiul sunt otrava; de aceia nimeni nu are craj sa bea un vaccin, deci vrei sa fi tu primul ? preventie insemana de 6000 de ani igiena si nutritie !
Radu delirezi ca la Austwitz, acolo au murit oameni de inanitie si igiena! Singura preventie este nutritie si igiena, asta daca nu vin colegi tai sa aranjeze o epidemie porcina sau aviara! Vaccinarea este o eroare medicala a secolului Google it!
Sunteti dezinformat. Ce speranta de viata? Oamenii sunt tot mai bolnavi . Si foarte multi sunt functionali doar daca iau un pumn de medicamente. Asta e speranta de viata? Viata handicapata eventual.
Iar cu liberul arbitru cum ramane?
De ce vatemeti voi iubitorii de vaccinuri de cei nevaccinati! Nu va temeti – sunteti vaccinati! Lasati-i pe cei care nu doresc acesta „‘profilaxie’sa isi asume riscul. E riscul lor.
Dar pentru liberul arbitru ar trebui sa lupte toti. Pentru ca fara el e prapad.
Legea vaccinării obligatorii. Strategia hienelor:
1. Manipulezi frica. Pui turma pe fugă.
2. Devide et impera (devide și cucerește). Separi o pereche de turmă.
3. Finalul. Separi vițelul de bivoliță.
4. Servești masa – cărniță fragedă de vițel! Vițelușul singur-singurel – despărțit de turmă, despărțit de mama lui – nu are nicio șansă în fața colților setoși de sânge ai hienelor.
Nu exact aceeași strategie se urmărește și în cazul mega-escrocheriei numite ”legea vaccinării obigatorii”?
Se caută, pe orice cale posibilă (discriminare, incitare la ură, manipularea sentimentelor de frică, amenzi cocoșante, confiscarea copiilor de către Barnavernetul românesc, hărțuirea părinților în comisiile de vănătoare a vrăjitoarelor, așa numitele comisii județene de vaccinare), să se despartă copiii de părinții lor iubitori.
PENTRU PĂRINȚI: amenzi cocoșante, incitare la ură, minciuni și distorsiuni sfruntate, înfierare cu mânie proletară, persecuții, discriminare, confiscarea copiilor de către Barnavernetul românesc, ani grei de închisoare (cum nici măcar unui vioalator înrăit nu i-ai da).
PENTRU COMPANIILE FARMACEUTICE STRĂINE: marea ”responsabilitate” de a colecta, an de an, profituri nesimțite în conturile lor din ce în ce mai umflate. Oricât de prost nu s-ar dovedi vaccinul lor (că a generat mii de cancere peste ani, că a dat naștere la un nou val de boli autoimune, etc) – nu contează – RESPONSABILITATEA producătorilor este practic ZERO.
Cum s-ar spune: pentru sclavii români Ciumă, pentru stăpânii străini Mumă! Trăiască ”democrația” mioritică, pardon… am vrut să spun… piară demoNOcrația împreună cu toți trădătorii a căror mână va îndrăzni să voteze legea vaccinării obligatorii – o lege de esență fascistă care aruncă România cu zeci de ani în urmă în tenebrele totalitarismului odios!!!
altVasile PUR ADEVĂR SPER CĂ CEI CARE SUNT PRO VACCIN VOR CITI CE AI SCRIS ȘI VOR ÎNCERCA MĂCAR SĂ CITEASCĂ ȘI PĂRERILE SPECIALIȘTILOR CARE SUNT ÎMPOTRIVA VACCINĂRII ȘI MĂCAR PE EI SĂ-I ÎNȚELEAGĂ
Un agricultor curios, cu mintea ”științifică”, se întreabă: ”Ce se va întâmpla dacă va semăna în lotul său de pământ (cernoziom de cea mai înaltă calitate) CARTOFI STRICAȚI primăvara?” Ce credeți ce va culege acesta din lotul său de pământ toamna?! Va culege o roadă bogată de CARTOFI NOI sau un morman de BURUIENE care nu folosesc la nimic?! Să răspundă fiecare, în funcție de IQ-ul său!
Ce se va întâmpla însă în situația în care vom inocula în corpul UNUI OM SĂNĂTOS o supă de substanțe toxice extrase din HOITURILE pline de boli ale unor MORTĂCIUNI NECURATE (maimuțe verzi omorâte, porci uciși, câini eutanasiați, etc) sau din cadavrele unor copii avortați – supă cunoscută, în păsăreasca alopată, sub numele de ”vaccinuri”? Iarăși, să răspundă fiecare, în funcție de cum îl duce sau nu îl duce capul! Suntem doar în democrație – fiecare este liber să gândească cum vrea. Cel puțin atâta timp cât democrația nu s-a transformat încă în demoNOcrație (ceea ce nu este exclus să se întâmple în România dacă se aprobă legea de esență fascistă a vaccinării obligatorii).
Personal însă nu pot să cred, nici măcar dacă mă pici cu ceară, în medicina bazată pe MORTĂCIUNI! În medicina bazată pe VIAȚĂ cred. Cum însă aș putea să cred în medicina bazată pe mortăciuni?!
În concluzie. De cânt este lumea și pământul a funcționat, funcționează și va funcționa întotdeauna următoarea LEGE: ceea ce seamănă omul, aceea și va secera! Cine a semănat VÂNT, va culege FURTUNĂ!
Cine seamănă boală în corpul său, boală și va culege (oricât de mult nu s-ar lăsa amăgit de contrariu). Cine însă seamănă sănătate în corpul său, sănătate și va culege. Fiecare va culege ceea ce a semănat…
”16 Îi veţi cunoaşte după roadele lor. Culeg oamenii struguri din spini sau smochine din mărăcini?
17 Tot aşa, orice pom bun face roade bune, dar pomul rău face roade rele.
18 Pomul bun nu poate face roade rele, nici POMUL RĂU NU POATE FACE ROADE BUNE.
19 Orice pom care nu face roade bune este tăiat şi aruncat în foc.
20 Aşa că după roadele lor îi veţi cunoaşte. ” Matei 7:16-20
In ultima perioada am discutat cu diversi medici si farmacisti despre problematica vaccinarii. Toti medicii si farmacistii in varsta, adica cei care se afla de varsta pensionarii, mi-au confirmat ca daca acum ar avea copii mici, nu iar mai vaccina. De ce? E simplu. Inainte nu erau atatea boli grave precum autismul si atat de multi copiii cu astfel de probleme. Ca sa nu mai vorbim ca este o neincredere accentuata in utilitatea multor vaccinuri si medicamente lansate pe piata, la fel ca si sosetele. Din pacate in acest moment, se pune foarte mult baza pe comision si nu pe interesul societatii ca ansamblu.
Sa inteleg ca acei medici si farmacisti in varsta si-au dedicat toata viata studiului pe vaccinuri si acum au ajuns la concluzia ca nu sunt bune? Cum poate un simplu medic sau farmacist sa contrazica niste cercetatori care si-au dedicat intreaga viata studuilui si cercetarii in domeniul respectiv? Ne trezim peste noapte toti mari specialisti in orice. Eu am mai zis ca nu ma dau specialist, eu am incredere in oamenii de stiinta, mult mai multa decat intr-o cantareata si niste habauci de net.
Alan Dala, tu poti sa ai incredere in cine vrei , dar si altii au acelasi drept.
De unde stii tu cat de dedicati sunt acei cercetatori pentru ca sa-ti fie tie bine? Ii cunosti tu pe toti cercetatorii? Sunt toti asa, niste sfinti, care nu sunt interesati de avansarea in cariera si de miliardele care se castiga din vanzarea unui singur medicament?
Daca nu esti specialist, crezi ca exista posibilitatea sa fii un „habauc de net” si sa te increzi in persoanele gresite? Eu zic ca da. Asa ca mai usor cu pianul pe scari.
Acum că tot s-a deschis subiectul, logic ar fi să se dea cuvântul și părții adverse, a suporterilor vaccinării, pentru a-și expune punctul de vedere, dacă există unul.
Asa ai vazut tu in presa principala? Se da vreodata cuvantul vreunuia care e impotriva vaccinurilor?
La TV de multe ori invita pe cate unul care poate fi criticat si discreditat. De obicei nu se invita oamenii cei mai competenti.
https://www.timponline.ro/medicii-contra-vaccinarii-obligatorii-intoarcem-evul-mediu/
https://www.timponline.ro/medicii-spun-ca-miscarea-antivaccinare-a-inceput-cu-150-de-ani-in-urma-si-continua-cu-aceleasi-argumente/
Am citit cu mare atentie argumentele colegului meu(?) Ma situez pe o pozitie de intelegere fata de medicina alternativa, considerand-o complementara celei alopate! Sa nu exageram cu complicatiile survenite post-vaccinare… Colegul sau colega sa nu uite sacrificiile facute de medici, in urma cu multi ani, pentru a salva vietile compatriotilor si nu numai! Ciuma, holera, poliomielita si multe altele, au fost aproape eradicate, datorita curajului si chiar mortii unor medici!! Nu doresc polemica cu colegul sau colega mea dar statisticile OMS spun altceva…In definitiv, fiecare face cu viata sa ce vrea… Juramantul pe care l-am depus cu totii ,ne obliga la responsabilitate, datorie, toleranta, altruism… Sa nu ajunga nimeni sa spuna: Oare daca o vaccinam contra Hpv ,fetita sau fata mea mai facea… stie colegul sau colega mea,ce?! Cu cordialitate si La multi ani, Dr.MNPop
Domnule doctor, nu contest profesionalismul dvs. dar ne puteti spune de pilda cum a fost eradicata variola?
D-la Marius Nicolae Pop, va dau dreptate. Nu sunt medic, dar nu sunt nici ignoranta si sunt de acord ca in timp aceste vaccinuri au salvat multe Vieți. Daca ne gândim doar la poliomielita si trebuie recunoscut rolul vaccinului.
Sigur, poate in ultimul timp sunt si firme care fac vaccinuri doar ptr câștig, posibil sa nu fie la standardele corecte, sunt tot soiul de Șmecherii de nu știi ce sa mai crezi.
Dar, asta ar trebui verificat si pedepsit. Știința a evoluat, ne-a îmbunătățit calitatea vieții, iar unii vin cu critici, in loc sa fim bucurosi ca s-a scăpat de atâtea boli. Or fi alte boli si unele noi, dar asta va fi cat lumea. Trebuie recunoscut ce mare realizare a fost descoperirea antibioticului sau a insulinei.
Cei care vreau sa trăiască ca-n evul mediu, sa refuze medicația, e problema lor.!
Singura problema cu vaccinarea este ca , companiile farmaceutice si societati cu interese obscure ( inclusiv cea din care dvs. faceti parte ) au un tel vizavi de omenire . Sa reduca numarul persoanelor pentru a putea fi controlate mai bine . Bill Gates a facut public acest lucru intr-un discurs . Cand veti intelege toti cei care va dati cu parerea aceste doua lucruri total distincte : 1. vaccinarea cu vaccinuri conform substantelor din prospect fara alte subsante adaugate , 2. vaccinarea cu vaccinuri care contin tot felul de substante care provoaca tot felul de nenorociri care deseversc scopurilor societatilor si oamenilor care se cred Dumnezeu . Legat de OMS cine mai crede in acea institutie domnule doctor ? Unde este Ebola ? Unde este gripa aviara ? Unde este HIV ? Ba nuiesc ca stiti ca atunci cu Ebola OMS a modificat unul din articole referitor la PANDEMIE, de la numarul de persoane care era prevazut , la unul foarte mic , asta pentru a putea debloca niste fonduri care se utilizeaza doar in caz de Pandemie. Niste nenorociti de masoni , masonii sunt satanisti , din nefericire majoritate doctorilor de anvergura sunt masoni , a se vedea Branisteanu , BUta al nostru si altii .
@je
De ce ar avea cineva un tel in reducerea numarului persoanelor? Cum pot fi controlate mai bine mai putine persoane? Dorinta oricarei companii este ca numarul persoanelor sa fie cat mai mare, astfel putand face mult mai multi bani, avand mai multi potentiali cumparatori.
De fapt sunt si companii care doresc reducerea numarului de persoane, acestea fiind firmele de pompe funebre.
Asa este, ciuma si mai ales holera au fost eradicate cu vaccinuri, nu-i asa?
Sfanta ignoranta!
Si astie sunt apologetii vaccinurilor!
Cine a zis asta?
Gresit. Cele enumerate n-au disparut prin vaçcinare si sunt sigur ca stiti.
Trebuie lasat la altitidinea parintilor ,sa nu decida nimeni viitorul copiilor tai.Bunici cei nascuti intre ani1905–1945 au facut boli si cancer 1 la 1000. in ziua da astazi fac 20-50 la 100 cancere de toate felurile autism si tot felul de boli si de tineri.De unde credeti ca culeg virusi ,de la tot felul de la persoane purtatoare de tot felul de boli care inca nu au explodat din acele sunt facute vaccinurile sunt boambe de inperechiat virusi respectivi,o parte din adeneul si virusi si de alte boli incurabile cine are un pic de creier intelege.
Devenim consumatori de medicamente pe viata, asta se doreste.
Domnule Bistritean, imi amintesc pe la inceputul facultatii, la disciplina Microbiologie ,ne povestea profesorul, cat de grea e lupta pentru eradicarea variolei …Bietii africani mureau pe capete…Spre sfarsitul facultatii, la disciplina-Boli infectioase, am aflat ca a fost eradicata si m-am bucurat . Amanunte puteti afla de la colegii infectionisti sau epidemiologi! Cu respect, Dr.MNPop
Pai cei anti vaccin isi inchipuie ca variola a fost eradicata cu aer curat,alimente bio si iarba verde,poate…sa scape ei se turbare daca ii musca un caine turbat cu apa de izvor,sa vad,merge?
Eu nu sunt medic, asa ca nu voi intra in detalii prea stiintifice, dar sunt cateva chestii care nu pusca in logica celor anti-vaccinare.
Argumentele mele sunt:
1. Eu ma bazez pe ce spun specialistii si OMS. Ca sa ii pot combate, ar trebui sa fac si eu medicina, cu specializare pe imunologie (parca asa se numeste). Cei care sunt anti considera ca toti oamenii de stiinta sunt ticalosi, dar mai exista cate un medic de familie superdotat sau chiar cate un cercetator care defecteaza. Chiar credeti ca toti cercetatorii fac parte dintr-o conspiratie mondiala?
2. Se zice ca se face vaccinarea pentru a se imbogati BIG PHARMA. As intreba cine s-a imbogatit inainte de 89 la noi, mai ales ca se dadeau amenzi daca nu vaccinai copilul. Cine se imbogateste in Cuba, NK, China? Oare toti oamnii sunt nebuni si ticalosi, iar lucizi sunt numai o cantareata si cativa habarnisti de pe net?
3. Toti cei care sun impotriva vaccinarii au fost vaccinati si se pare ca au reusit sa supravietuiasca.
Vad o agresivitate foarte mare in lupta asta impotriva vaccinurilor. Ei nu se gandesc ca din cauza lor pot sa moara oameni? Din cauza lor pot sa moara copiii lor, copiii rudelor, copiii prietenilor sau copiii unor necunoscuti.
Daca toata lumea stiintifica ar fi impotriva vaccinarii si numai politicienii ar incerca sa o impuna cu forta, atunci da, ar fi cum zic ei.
Aveti niste intrebari de bun simt. Voi incerca sa raspund la prima, pe tema vaccinului BCG (anti-tuberculoza). Organizatia Mondială a Sănătății afirmă că BCG nu are niciun efect de oprire a transmiterii infecției cu bacilul Koch sau de prevenire a declanșării TBC pulmonar. Puteti citi aceasta pozitie transanta la pagina 27 a documentului oficial al OMS pe tema BCG (pagina 3 a fisierului pdf): http://www.who.int/wer/2004/en/wer7904.pdf?ua=1
Alan Dala știi cate farmacii sunt in Cel mai populat oraș din china care număra zeci de milioane de oameni?
NU ESTE ADEVARAT CA SE DADEAU AMENZI PE VREMEA LUI CEAUSESCU.FOSTUL MEU SOT FUGEA MEREU CAND VENEAU LA SCOALA CU VACCINAREA SI AI LUI NU AU PLATIT NICI O AMENDA SI NICI NU A VENIT MILITIA SAU SECURITATEA LA USA .
Nepoate, Găvriș, lumina nu vine din întuneric, adevărul nu vine din minciună și nici sănătatea (imunitatea) nu vine din boală. Eu am folosit niște analogii pe care o persoană dotată cu o minimă inteligență ar fi trebuit să le înțeleagă cu ușurință! Există o lege a cauzei și a efectului care funcționează fără excepție. Așa cum este imposibil să te aștepți să culegi o roadă bogată de cartofi toamna, dacă ai semănat cartofi stricați primăvara, tot așa este ILOGIC să te aștepți să culegi sănătate dacă tot ceea ce ai făcut dumneata nu a fost decât să inoculezi BOALA (o supă de substanțe periculoase – viruși de tot felul, mercur, formaldehidă, aluminiu, ADN și proteinte străine provenite din cadavrele moarte ale unor animale necurate sau din cadavrele unor copii avortați, etc) în corpul dumitale. Ai semănat pălămidă, pălămidă vei culege. Ai semănat cartofi stricați, vei ”culege” lipsă și foamete la toamnă! Ai semănat boală în corpul dumitale, boală și vei culege! Dacă ești însă înțelept și semeni SĂNĂTATE în corpul dumitale, atunci sănătate și vei culege! Fiecare va culege EXACT ceea ce a semănat!
Referitor la medici iată ce a spus Isus Hristos:
”Isus i-a auzit şi le-a zis: „Nu cei sănătoşi au trebuinţă de doctor, ci cei bolnavi.”
Isus Hristos a vindecat mulțimi întregi de oameni. Isus Hristos chiar a înviat morții înapoi la viață. Nimeni nu se pricepe la medicină mai bine decât Isus Hristos, Creatorul universului și al omului. Ce spune Isus Hristos? Cei bolnavi au nevoie de doctor, însă cei sănătoși nu au trebuință de doctor!
Și acum te întreb pe dumneata: ”Cine, cu preponderență, sunt supuși la actul vaccinării? Nu cei sănătoși?!”
Și dacă un doctor oarecare INSISTĂ asupra vaccinării oamenilor sănătoși, atunci te întreb pe dumneata: ”De la cine are `har` acel doctor: de la Dumnezeu sau de la Mamona???”
În conformitate cu Dogma Vaccinării (vaca sfântă a medicinii alopate, la picioarele căreia trebuie să cazi cu cutremur și mare venerație) unica noastră cale de scăpare din calea ”strigoilor” acelora mici, dar foarte răi, numiți viruși (virus=otravă în latină) nu avem altă soluție decât să plătim Taxa de Protecție către marile companii farmaceutice, care, sărmanele, zi și noapte veghează asupra sănătății noastre. Și când spun sărmanele, asta și vreau să spun: ”sărmanele”. Ce-ar fi să facem o chetă, ca să le ajutăm un pic conturile lor peticite și slăbănoage?! Dăm o legea a vaccinării obligatorii în România și le-am scos din nevoie!
Nu, nu, să nu mă înțelegeți greșit. Nu sunt împotriva dogmelor. Dogmele pot fi bune. Să vă dau un exemplu de dogmă bună. Este vorba de una dintre cele mai importante dogme creștine, dacă nu chiar cea mai importantă. Iată ce spune Isus Hristos:
”Isus i-a zis: „Eu sunt Calea, Adevărulşi Viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl decât prin Mine.” Ioan 14:6
Iată ce spune apostolul Petru:
”În nimeni altul nu este mântuire, căci nu este sub cer niciun alt Nume dat oamenilor în care trebuie să fim mântuiţi.” FA 4:12
În baza acestor versete, precum și altora asemănătoare lor, s-a conturat cea mai importantă dogmă creștină: ”Mânturea, adică viața veșnică și accesul în împărăția cerurilor, se face NUMAI și NUMAI prin Isus Hristos.”
Poți încerca orice altă cale vrei dumneata: Budda, Confucius, Muhamed, integrarea în absolut, reîncarnarea, meditația, etc, etc, etc – nu-ți va fi de niciun folos. În afară de Isus Hristos nu există Mântuitor. Punct. De unde știu că această dogmă este adevărată?
1. Știu pentru că vine de la cineva care a fost crucificat, a murit și a înviat. Ce credeți? Cineva care a înviat, prin propria putere, din morți este credibil în ceea ce privește întrebările legate de viață și de moarte?!
2. Isus Hristos, cel care a spus „Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl decât prin Mine” cunoaște absolut toate lucrurile, fiind atotcunoscător.
Cum am putea noi să știm că Dogma Vaccinării este adevărată? Mai mult decât atât, cum putem ști dacă Dogma Vaccinării este o dogmă bună sau una rea?
Aveți dvs cumva pretenția de a pontifica de pe poziții atotcunoscătoare? Nu prea îmi vine a crede! Dacă nu sunteți o persoană atotcunoscătoare, atunci se pune următoarea întrebare: ”Cum puteți dumneavoastră ști că vaccinurile sunt UNICA SOLUȚIE împotriva epidemiilor virale? Câte soluții ați încercat până acum? Ați încercat dumneavoastră cumva ABSOLUT toate soluțiile posibile și imposibile, nemairămânând absolut niciuna de încercat?”
V-aș propune următoarea ilustrație. Aveți în față un sac plin cu nisip. Fiecare bobiță de nisip reprezintă o soluție de încercat împotriva epidemiilor virale. Și iată-vă pe dumneavoastră muncind din greu. Bobiță după bobiță, le încercați una după alta. Trec anii, unul după altul, iar soluția multașteptată tot nu se lasă găsită. Și iată-vă disperată, deznădăjduită, ajunsă la fundul sacului, iar acolo nu a mai rămas decât o singură bobiță de nisip, pe care scrie ”Vaccinare”. O încercați și pe aceasta – ce vă mai rămâne de făcut?! – și iată-vă, în sfârșit, ajunsă la liman! Săriți în sus de mare bucurie, de va ajunge capul în tavan, după care urlați atât de tare încât veccinii au înțeles că a venit sfârșitul lumii: ”Bucurați-vă, companiilor farmaceutice, iarăși zic, bucurați-vă! V-ați scos, de acum încolo, cât o mai fi lumea această, găina care face puii de aur este a voastră. Vă așteaptă miliarde, zeci de miliarde, sute de miliarde de dolari! Toată lumea se află la picioarele voastre!”
Așa stau lucrurile cumva?! Doar cu vaccinul se rezolvă strigoii aceia mici de viruși? Ce ne spun datele? În SUA, vaccinul contra rujeolei a fost introdus în 1963. În acel moment, conform datelor CDC (Center for Disease Control) în perioada 1900 – 1963 curba mortalității din cauza rujeolei se afla într-o îndelungată și pronunțată scădere (98%).
Iar în Anglia vaccinul contra rujeolei a fost introdus în 1968. În acel moment morțile cauzate de rujeolă erau extrem de rare (declin de aproape 100%). În Anglia statisticile au început să fie colectate cu mult înainte de 1900.
Care au fost cauzele care au contribuit la acel pronunțat declin observat la orizontul anilor 1963 în SUA și 1968 în Anglia? Vaccinurile sunt excluse din start din calcul. Vorba înțeleptului Solomon: ”Ce lipsește nu poate fi pus la număr”. Acestea nu-și făcuse încă aparție pe scenă. Dacă nu vaccinurile, atunci care sunt cauzele care au stat în spatele acelui spectaculos declin?
Și mai este încă o întrebare. Dar înainte de a pune-o permiteți-mi următoare ilustrație. Tândală merge la târg ca să facă cumpărături, cal nu are (i-a perit), așa că a trebuit să se înhame pe sine însuși la trăsură. Și dă-i și dă-i, gâfâie la vale, se opintește la deal. Și iată-l pe Tândală pe ultima sută de metri, moment când apare și Păcală, fratele său, ca să-l ajute la împinsul trăsurii, cu un deget. După ce aceștia trec linia de finiș, Păcală începe să se laude la toată lumea ce voinic a putut fi el de a putut să împingă această trăsură foarte grea, singur-singurel, tot acel amar de drum! Cum vi se pare atitudinea lui Păcală?! Este dreaptă și corectă? Dacă ați fi în locul lui Tândală cum v-ați simți?
Revenind la oile noastre, ținând cont de faptul că greul declinului mortalității din cauza rujeolei a fost dus de alți factori, nu vi se pare că este incorect să acordăm toți laurii vaccinurilor?!
Biblia spune următoarele lucruri cu priviri la bani:
”Căci iubirea de bani este rădăcina tuturor relelor, şi unii, care au umblat după ea, au rătăcit de la credinţă şi s-au străpuns singuri cu o mulţime de chinuri.” 1 Timotei 6:10
Nu vi se pare că întreaga tevatură legată de vaccinuri are foarte mult de-a face cu banii și prea puțin de-a face cu sănătatea?!
Ar fi bine sa publicati si un articol sumarizand consensul stiintific pe subiect, in mod coplesitor favorabil vaccinarii. Altfel se intelege ca argumentele unui medic de tara, bine intentionat, evident, sunt oarecum superioare unri intregi comunitati de cercetatori.
Organizatia Mondială a Sănătății afirmă că BCG nu are niciun efect de oprire a transmiterii infecției cu bacilul Koch sau de prevenire a declanșării TBC pulmonar. Este opinia generala a specialistilor.
http://www.who.int/wer/2004/en/wer7904.pdf?ua=1
Cred că este vorba de două puncte de vedere, medicina alopată vs. medicina holistică, ambele puncte de vedere fiind corecte în felul lor.
Dacă privim corpul uman prin microscop obtinem o anumită imagine ( celule care înoată, se înmulțesc sau se mănâncă unele pe altele) dacă ne uităm la corpul uman cu ochiul liber vedem altceva (ridurile, ochii, părul, unghiile) iar dacă ne uităm la corpul uman prin telescop, de la distanțā, vedem altceva (conturul unui om). Care punct de vedere este corect (adevărat)? Toate trei sunt adevărate.
In acelaşi fel, medicina alopată tratează ceea ce vede – corpul fizic, organele.
Iar medicina holistică tratează ceea ce vede ea, adică microcosmosul (praful de stele din care suntem făcuți), energia, atomii, fotonii, conştiința, aura, fizica cuantică……
De exemplu stomatologia holistică nu foloseşte implantate, şuruburi, bolturi metalice pt. că acestea bruiază/interferează cu energia corpului uman.
Incep să cred din ce in ce mai mult in medicina holistică şi am inceput să citesc diverse articole despre fizică cuantică (Niels Bohr), cred că suntem mai mult decât un corp fizic.
Cred ca n-ai inteles, articolul discuta problema in termenii medicinei alopate si al experientei unui medic (tot alopat). Problema e ca exista un bigotism alopat care nu suporta alte puncte de vedere in afara celor sponsorizate de firmele de medicamente. Si de fapt problema majora e una de etica. Are dreptul statul sa oblige cetatenii sa isi injecteze niste substante? Sau cetateanul are dreptul sa hotarasca asupra propriei persoane? Daca nici dreptul asta nu il mai avem. nu mai avem nimic. E ciudat ca altfel urlam incontinuu ca statul e corupt (si asta nu numai in Romania). Dar vrem sa ii dam astfel de drepturi asupra noastra. Poate la inceput sa fie bine intentionat, dar iti garanteaza cineva ca nu o sa fie cineva rau intentionat in conducerea statului? Sau care sa aiba alte interese decat sanatatea cetateanului? N-ar fi prima oara.
Cum iti inlocuieste „stomatologia holistica” un dinte lipsa? Sau mai multi? Te convinge ca nu ai nevoie de ei?
Nu, este disputa intre cei care au copii vatamati si cei care se dau mari specialisti dar n-au copii.
http://www.vaccineswork.org/vaccine-preventable-disease-outbreaks/
Measles – România.
Chestii evitabile.
Dar nu și nu.
Domnule AC, un punct de vedere interesant,putin deviat de la subiect… Adevarat, o persoana ar trebui tratata holistic, adica pe de a-ntregul ,incluzand si spiritul…Ar fi o discutie interesanta dar dificila pentru unii…Despre stomatologia holistica nu am date bine conturate, la noi inca nu face obiectul unor studii aprofundate dar fiecare dintre noi ,are metodele personale de tratament… Oricum, sunt de acord ca energia noastra se afla intr un strans raport cu energia cosmica(universala) Cu respect, Dr. MNPop
Stimate dl.coleg, daca suntem sinceri cu noi insine,trebuie sa recunoastem ca paradigma clasica ,mecanicista ,a gandirii stiintifice medicale este total depasita si incapabila sa explice procesele biologice in natura lor intima(care are o dinamica cuantica).Vaccinurile au o logica perfecta in gandirea mecanicista,dar eu vreau sa cred ca suntem mult mai mult decat niste alcatuiri mecanice, biochimice,oricat de complexe ar fi ele.Prin urmare ,cred ca viata este in esenta ei, INTELIGENTA ,pura,iar sistemul imunitar este esetntial inteligent- invata prin experienta. Prostia de a-l gandi in termeni de forta, marimie, (vezi doamne,trebuie sa-l intarim ca s-a slabit saracu’) este paradigma mecanicista pe care se bazeaza logica stiintifica a medicinii moderne, care, il crede tampit (pe sist imun), prin urmare noi stim mult mai bine cum trebuie facut sa ne vindecam! Este o paradigma absolut depasita ,ca si ideea cum ca organismul este camp de lupta asadar, producem arme care de care mai puternice! Impotriva cui?! A vietii insasi?! Ne miram atunci ca, lumea traieste cosmarul „apocalipsei antibioticelor” si am ajuns in situatia de fapt, existenta, inaintea erei antibioticelor?! Cat mai trebuie sa treaca ca sa pricepem ca insasi paradigma conflictuala (de tip ” „anti- „) este gresita?! Nu intelegem ca sistemul imunitar este inteligent si trebuie sa recunoasca selful de non self si ,lucrul acesta il invata prin experientiere?! Ca ,vaccinul, introduce „prin usa din dos” o situatie care inseamna o boala, despre care sistemul imunitar nu-si poate aminti; situatie care il face confuz?! IL FACE A-REACTIV!? Organismul trece direct intr-o faza cronica degenerativa si ne mai miram ca este plin de cancere si boli autoimune si degenerative la varste fragede?! Pentru ca, intredevar , vaccinul eradicheaza bolile inflamatorii acute distrugand discernamantul sistemului imunitar. Pentru ca da, asta este trasatura lui esentiala: inteligenta, discernamantul. Prin urmare noi ,medicii, trebuie sa abordam viata cu un respect deosebit; care se cuvine unei asemenea inteligente. Care stie mult mai bine (invatand in milioane de ani) cum trebuie sa se autoregleze si sa se vindece. Cu respect, dr. VB
Avem nevoie de mai multi medici din acestia, fie ei si sub anonimat! Doamne-ajuta!
Dl Viorel în ce lume minunată am trăi dacă majoritatea medicilor ar gândi ca dumneavoastră vă mulțumesc mult pentru comentariul minunat, sănătate multă vă doresc
Luati exemplu de la doctorita asta care era extrem de Pro-vaccin. https://www.thedoctorstv.com/videos/measles-outbreaks-linked-to-disneyland
Dar a fost suficient sa vada cum CDC falsifica studiile de siguranta privind cauzalitatea VACCIN- AUTISM si s-a terminat. Nu numai ca nu recomanda vaccinarea dar nu si-a mai vaccinat nici propriul copil:
https://www.youtube.com/watch?v=zhrzINod4z0
Disonanţa cognitivă.
„Cineva spunea ca omul a intrat in civilizatie cand a invatat sa spuna o injuratura in loc sa dea cu bata in celalalt.
Atunci cand la un moment dat elementele noastre cognitive sau presupunerile noastre sunt contrazise de informatii sau actiuni noi pe care le facem, in mintea noastra apar senzatile de conflict si disconfort. Creierului nostru nu-i place starea de conflict asa ca incearca sa gaseasca o metoda de a armoniza acele doua lucruri opuse. De obicei face asta creand o realitate imaginara in care cele doua sa poata sa existe in acelasi timp.
Propriul nostru creier creaza o iluzie in capul nostru. In felul acesta ne protejeaza ego-ul si putem accepta ca am facut niste lucruri pe care le-am condamna la altii in aceleasi conditii. Iar consecinta imediata este ca atitudinea noastra fata de ce am facut se SCHIMBA.
Toate studiile facute pe acest subiect au aratat ca de fiecare data cand traim aceasta senzatie de conflict interior, vom cauta sa reducem unul din elemente si sa-l facem sa nu mai para asa de important in raport cu celalalt, in felul acesta micsorand conflictul.
Mai pe romaneste, ne mintim singuri.”
https://vimeo.com/234406082
Dupa Colectiv si Hexifarma, trebuie sa fii batut in cap ca sa mai crezi ca sistemul de sanatate din Romania lucreaza cu produse de calitate si ca vrea binele pacientului! In plus, nu am vazut nici macar un singur exemplu in istoria recenta a Romaniei cand autoritatile sa fi facut vreun bine cetatenilor! Duca-se cu toate vaccinurile lor pline de mercur si aluminiu pe pustii si sa se injecteze ei cu ele!
BRAVO LARA .SUBSCRIU CU TOATA CONVINGEREA.
Ce-s prosti. Astia nu-si vaccineaza copii ca stiu.
Nu contest utilitatea UNOR vaccinuri. Dar in zilele noastre, cand totul devine „profit si nonprofit” devenim mai circumspecti. Parerile sunt pro si contra vaccin. Dar mi se pare normal ca printii sa decida pentru copiii lor. O lege care obliga la vaccinarea copiilor si la luarea unor masuri de pedeapsa in caz contrar mi se pare total ABUZIVA, daca nu totalitara. Parintele trebuie sa aiva dreptul sa decida pentru ca parintele va trage toata viata cu copilul sau daca vaccinul administrat isi va produce afecte adverse IREVERSIBILE. Cunosc cazuri.Statul care acum obliga la riscuri, nu-si asuma si consecintele riscurilor. Nici institutional, nici financiar. Fiecare e pe cont propriu. De aceea mi se pare un ABUZ fara precedent intr-o tara din UE, aceasta obligativitate la vaccin. Repet : parintele opilului trebuie sa decida ! Nu guvernul acesta trecator. Daca copilul meu face comlicatii ireversibile clare de la un vaccin, nimeni nu raspunde legal. Cat voi trai va trebui sa ingrijesc un copil care a capatat un handicap in urma vaccinarii, iar guvernul se schimba. Dar efectele acestei legi nedrepte raman su dupa ce guvernul pleaca. Nimeni nu raspunde. Firmele farmaceutice isi incaseaza vanzarile, iar noi ramanem cu efectele si durerile noastre. Normal ar fi ca printii sa devina asociatii si sa protesteze legal, juridic, impotriva acestei legi de obligativitate. Reper, vaccinarea trebuie sa se faca doar cu CONSIMTAMANTUL parintelui. CLAR ! Atunci fiecare isi asuma, personal, vaccinarea. Asta e parerea mea.
Doamne ajută, e medicul generalist în România.
Asta e starea medicinii.
Pe aici vorbim de terapie genetică, tehnologii CRISPR etc..
În România, discuția e la nivelul e bun vaccinul sau nu e bun vaccinul la zeci de ani după ce malaria, tetanosul, poliomelita etc etc. au dovedit practic că sunt bune.
Ok se poate deschide o discuție despre eficiență caz pe caz, vacin pe vacin, dar așa să vii cu teoria lui pește generală, folosind cuvântul statistic dar fără să prezinți o cifră la subiect, găsesc ce e prea de tot.
În privința subiectului vaccinării obligatorii, sunt pentru anumite tipuri de vaccinuri, cele care au fost validate în timp ca sigure și fără urmări, dar pentru cele experimentale sau încă nevalidate științific, ar trebui avut acordul persoanelor.
https://ourworldindata.org/vaccination/#people-who-are-not-vaccinating
Dragi oameni minunati
Dincolo de orice comentariu facut aici, dincolo de ce cred eu ca sunt bolile (dupa ce am aflat si studiat Noua Medicina Germana si Recall Healing, unde invatam ca bolile nu sunt boli ci programe biologice de adaptare, ca orice “boala” are ca si cauza un conflict/soc emotional, unde afli cati oameni, dupa ce isi rezolva conflictele sau doar le constientizeaza se vindeca “miraculos” (spune medicina alopata) de tot felul de boli, desi medicii le-au dat doar cateva zile de viata, unde afli ca microbii (mic rob:)) sunt prietenii nostri- pentru ca apar doar in faza de rezolvare/vindecare… unde afli ca nimic nu e contagios-nici macar HIV -stiu persoane care s-au vindecat, ca analizele se masluiesc, ca virusii nu exista, fiind doar niste fragmente proteice, ca nu exista nicio fotografie a unui “virus” ca si entitate- (cum sunt microbii…)
Dincolo de toate, chiar daca nu as sti nimic din toate astea…. (sa nu mai spunem ca Bill Gates, care a investit averi in vaccinuri – a zis ca “ spera ca noile vaccinuri sa reduca populatia globului cu 25% in urmatorii 25 ani!!!” … (-vedeti emisiunea, se gaseste pe net- )
cum oare? ori te omoara direct, mai repede sau mai incet, ori devenim infertili…sa fim mai putini, ca sa fim mai usor de controlat/manipulat…ca atatea miliarde suntem prea greu de manipulat
Pentru mine, logica bunului simt, dincolo de toate astea spune asa: de ce obligatoriu? Cine doreste nu are decat sa se vaccineze cu toate vaccinurile si sta linistit, nu? Doar el crede ca vaccinul il protejeaza, de-asta se vaccineaza?
Dar eu, care nu numai ca nu cred in vaccinuri, dar stiu care e intentia si miza (chiar mult mai mare decat cea financiara), de ce sa ma oblige cineva sa ma vaccinez eu si copilul meu? Chiar daca ar avea si cele mai bune intentii…
Cu ce drept?
Eu nu mai cred in violenta, in impunerea unor reguli cu forta!
Nici macar pacea in lume nu cred ca se poate impune cu forta! Nu ai cum sa faci ceva temeinic, pe termen lung cu forta!
Fii schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume!
Va iubesc, oameni minunati, orice parere ati avea!
Uneori ma gandesc daca rujeola nu este cumva reactie la vaccinuri sau medicamente pentru ca apare cam fix la aceeasi varsta.
Aveti idee daca in 1600 exista rujeola asa in masa ca acum la copii?
Intreb de 1600 pentru ca in 1700 deja se vaccina .
Vedeți filmul Vaxxed.De accord cu vaccinul antipolio din acele timpuri dar nu cu ce se fabrica si distribuie acum .Vedeți si declarația lui Bill Gates cu privire la vaccinuri.Nu va întrebați voi cei care nu credeți ca vaccinurile nu sunt bune de ce nu se dau publicității si statisticile care arata explozia de copii bolnavi de autism si cate antibiotice au fost prescrise de medicii de familie copiilor vaccinați cărora le-a fost distrusă imunitatate prin vaccinare .Fiica mea adulta astăzi a făcut toate vaccinurile care au fost foloasele? trei carnete de sănătate pline cu prescripții de antibiotice plus culmea ironiei meningita urliana.Deci cum s-a dovedit benefic vaccinul anti oreion?Sa răspundă aplaudacii vaccinurilor care ignora dovezi clare ca lumina zilei.Daca nu sunt suficiente argumentele de mai sus pt .atunci citiți si cartea VACCINURILE SI IMUNITATEA scrisa de o somitate in domeniu.
Înainte de a discuta despre patogenitatea virusurilor și despre necesitatea combaterii acestora cu prin intermediul vaccinării cu pretinși viruși inactivați, metale grele și chimicale toxice… trebuie să vorbim despre existența virusurilor… așa cum sunt ele definite de microbiologia medicinei oficiale.
Cu privire la pretinsa existență a virusurilor umane, recomand articolul ”Dr. Stefan Lanka – Unde sunt dovezile pentru existența virisurilor patogene”, de pe pe site-ul Pro Decizii Informate, categoria ”Teoria infecției”.
Tot în categoria ”Teoria infecției” veți găsi și articole care tratează veridicitatea teoriei patogeniei microorganismelor… patogenie care este folosită pentru a justifica otrăvirea prin antibiotice și prin vaccinuri.
În ceea ce privește cancerele, recomand articolul ”Cancerul nu este o boală – e un mecanism de supraviețuire al corpului fizic”, de Andreas Moritz.
Banal! Pentru ca oficialii nu ar polemiza cu el, ci i-ar retrage dreptul de libera practica pt ca combate punctul de vedere oficial. Am citit in „Postul negru, o noua terapie” a lui Thierry de Lestrade ca de la inceputurile medicinei acesta a fost modul de a se impune al medicinei alopate.
Nu am pregatirea necesara pt a transa problema, dar sunt pentru dreptul de a alege. Suntem in democratie. Sau nu ?
Doresc sa aduc o completare a ceea ce s-a spus privind vaccinurile. Consider ca bolile sunt consecinta a felului cum traim, si cum ne protejam dar sunt si consecinta poluarii din aer, chemtrails, adevarate bombe ptr omenire, si pe langa astea mai vin si vaccinurile..sa ne fereasca Dzeu de tot ce mai urmeaza, dar bine nu va mai fi!
SPERANTA DE VIATA A CRESCUT DATORITA CRESTERII SI IMBUNATATIRII NIVELULUI DE TRAI NU DATORITA VACCINURILOR.VACCINURILE DAUNEAZA ORGANISMULUI ,DECI NU SUNT NECESARE ! SISTEMUL IMUNITAR ESTE DAT PESTE CAP DATORITA VACCINURILOR NU ESTE STIMULAT.ORGANISMUL NOSTRU ESTE CA UN CALCULATOR CARE ARE UN PROGRAM BINE STABILIT DUPA CARE FUNCTIONEAZA ,IAR VACCINURILE SUNT CA VIRUSII DE LA CALCULATOR.
Vaccinurile nu sunt ca virusii de la calculator. Sunat ca semnaturile virusilor, care sunt adaugate in lista de semnaturi. S-ar putea ca un virus sa fie detectat si daca semnatura lui nu e in baza de date a antivirusului, dar riscul de a nu fi detectat e mare.
Poliomielita? O boala provocata/cauzata de pesticide gen DDT si de vaccinuri. Mai informeaza-te, ca paltonul ala a fost vandut degeaba!
Uite si niste surse, le gasesti repede pe internet:
1949 – Dr. Morton S. Biskind, Dr. Irving Bieber – DDT Poisoning A New Syndrome With Neuropsychiatric Manifestations, American Journal Of Psychotherapy
1949 – Dr. Morton Biskind – DDT Poisoning and the Elusive “Virus X”: A New Cause for Gastroenteritis, American Journal of Digestive Diseasea, 16, 3:79-84
1949 – Dr. Fred Klenner – The Treatment of Poliomyelitis and Other Virus Diseases with Vitamin C, Southern Medicine & Surgery, 111:209-214
1950 – Dr. Morton Biskind – Statement on Clinical Intoxication from DDT and Other New Insecticides, Journal of Insurance Medicine
1950 – Dr. Claus Jungeblut – Newer Knowledge on the Pathogenesis of Poliomyelitis
1950 – Bertram McCloskey – The relation of prophylactic inoculations to the onset of poliomyelitis, Lancet, 18.04.1950, 659-663
1950 – DH Geffen – The incidence of paralysis occurring in London children within four weeks after immunization, Medical Officer, 137-140
1950 – JK Martin – Local paralysis in children after injections, Archives of Disease in Childhood, 1-14
1951 – Dr. Ralph Scobey – Is the Public Health Law Responsible for the Poliomyelitis Mystery?, Archive of Pediatrics
Daca vaccinul este asa bun, de ce am o cicatrice pe bratul drept? De ce o substanta care teoretic e menita sa ma protejeze m-a marcat? Nu-mi place. Nu cred in vaccinuri.
De ce nu va opriți din a vorbi împotriva vaccinurilor si sa începeți să vorbiți despre grădinițe și școli separate pentru copiii nevaccinati? Vorbiți intotdeauna despre integrarea copiilor care nu si-au facut vaccinurile, intre cei protejați, vaccinati. Aveti idee ce se va întâmpla cu copilul dumneavoastra intr-un grup de copii fără vaccinurile făcute? Intrebati-va medicul…
Copilul vaccinat este „protejat” de boala, nu? De ce va e frica de cei nevaccinati? Cei nevaccinati ar trebui sa se teama de boala. Daca celui vaccinat ii este frica de boala, inseamna ca vaccinul nu este eficient. Iar daca nu este eficient de ce sa il fac???
Doamne ce prosti sunt unii, mai ales Teodora. Unchiul meu a murit de difterie la 4-5 ani, sufocat de crupul difteric. Cautati pe net si ingroziti-va, cei care sunteti impotriva vaccinurilor. Ziceti mersi ca datorita vaccinurilor nu stati cu teama ca puteti si voi sau copiii vostri muri de asa ceva.
Piticul mic are autism si Dna dr de familie nu vrea să îi faca vaccinul de 5 ani…dacă e obligatoriu si nu eu cea care refuză să îl vaccineze ci dr e vreo problema?
Doamna draga, cred ca glumiți… Deci medicul va spune sa nu vaccinați și dvs insistați, sa îmi fie cu iertare dar sunteti culmea prostiei!!
De ce sa fie obligatorie vaccinarea? Fiecare individ este unic. Sunt oameni al caror organism nu suporta un anumit medicament, face chiar alergie severa la medicamentul respectiv, motiv pentru care nu-l poate folosi, iar medicul care i-l prescrie, fara sa stie acest istoric, in loc sa-l ajute din contra il poate imbolnavi mai rau ca sa nu spun ceva si mai grav… In consecinta nu toti copiii pot fi tratati la fel, prin urmare obligativitatea vaccinarii, lasand la o parte faptul ca este neconstitutionala si impotriva dreptului persoanei de a decide asupra propriului organism, in cazul copilului parintele, este impotriva scopului dorit, in loc sa faca bine face rau. Prin urmare daca vrem binele omului trebuie sa-l lasam sa aleaga. Daca Atotputernicul l-a lasat pe om sa aleaga cine suntem noi sa-l obligam? Din pacate cei care vor obligativitatea cred ca fac bine, daca asta vine din propria convingere, nu vreau sa cred ca vine din motive de pecuniare, dar cred ca nu vad tot tabloul, nu au toate informatiile, nu cunosc toate implicatiile si campaniile fabricantilor de vaccinuri la care din pacate primeaza intereul financiar, au reusit sa-i sperie. Ar trebui ca fiecare individ mai ales cine este parinte sa se informeze temeinic si sa aleaga ce stie mai bine pentru copilul sau si pentru familia sa.
In această vară am participat la un curs despre diverse aspecte din medicina la Universitatea din St. Andrews. Cursul a fost cu un profesor de la Universitstea din Dundee. Ideea e ca am discutat și despre etică in medicina si in contextul acesta și despre vaccinuri. Din câte inteleg eu, nebunia a inceput la sf anilor 90 cand un medic din UK pe nume Andrew Wakefield a publicat un articol in jurnalul The Lancet despre cum un eșantion de copii (in jur de 10) pe care i-a urmarit el au facut „eteroclită autistă” și alte minunății care nu au sens, in urma vaccinarii împotriva rujeolei, rubeolei (in engleza e vaccinul MMR). Articolul a fost o fraudă, un experiment complet eronat din toate punctele de vedere. Autorul și articolul au fost excluși din societatea științifică , dar presa a mediatizat cazul. Efectul a fost ca in următorii ani, cazurile de rubeola si rujeola din Londra cel putin ( Ben Goldacre este medic in Londra și a studiat problema referitoare la vaccinuri, recomand Bad Science si Bad Pharma scrise de el) au crescut exponențial intr-un timp extrem de scurt. Eu consider ca vaccinurile sunt utile. Problema trebuie pusa cred eu in ceea ce priveste calitatea vaccinurilor aduse special pentru România. 😉
De ce esti tu asa de sigur? N-ai copii, asa-i?
Anti-vaxerii, în general casnice școlite pe google, comentează împotriva vaccinurilor, în timp ce ele sunt vaccinate. Oricum nu îmi pasă de non-vaxeri, sunt prea limitați să înțeleagă de ce trebuie să fie aluminiu și mercur în vaccinuri. Unii chiar cred că autismul poate fi provocat de un vaccin. Când vezi atâta prostie, rămâi fără cuvinte, chiar nici nu are rost să argumentezi, nu ai cu cine. Dar e trist că riscă viața propriilor copii nevinovați. Voi plânge și eu împreună cu voi de câte ori voi auzi că un biet copilaș, nevinovat, dar nevaccinat din prostia părinților, a murit în chinuri groaznice 🙁
A propos de vaccinuri, stimati comentatori… Incercati sa nu va vaccinati anti rabie sau anti tetanos si vedeti apoi ce patiti …
Copilul vaccinat este „protejat” de boala, nu? De ce va e frica de cei nevaccinati? Cei nevaccinati ar trebui sa se teama de boala. Daca celui vaccinat ii este frica de boala, inseamna ca vaccinul nu este eficient. Iar daca nu este eficient de ce sa il fac???