Actualitate

Au început lucrările la Linia Verde pe strada Gh. Șincai, închisă până în luna octombrie (FOTO)

Pe strada Gheorghe Șincai din centrul Bistriței au început lucrările de realizare a infrastructurii pentru Linia Verde de transport public, proiect de circa 14 milioane euro fonduri europene și cofinanțare de la bugetul local, derulat de municipalitate și executat de compania M.I.S. Grup.

Ce lucrări se fac: refacerea integrală a infrastructurii stradale, schimbări de conducte de apă și canalizare, placarea trotuarelor cu piatră naturală, introducerea unei canalizații pentru fibră optică, schimbarea stâlpilor de iluminat public.

Circulația pe strada Gheorghe Șincai este închisă până în 18 octombrie.

Și strada General Grigore Bălan este închisă pentru lucrări la Linia Verde, urmând să fie redeschisă până la începerea noului an școlar (5 septembrie).

Pe lângă crearea rutei noi de transport public (Unirea – Calea Moldovei – Gen. Grigore Bălan – Bistricioarei – Piața Petru Rareș – Piața Unirii – Dornei – Gh. Șincai – Independenței – Libertății – Viișoara) operat cu vehicule electrice, în proiectul ”Linia Verde de transport public utilizând mijloace de transport cu motor electric sau hibrid cu normă de poluare redusă” (68.899.677,03 lei) se prevede modernizarea părții carosabile şi a zonelor adiacente, prin remodelarea parcărilor, trotuarelor, spațiilor verzi și a pistelor de cicliști. Proiectul cu bani europeni implică, de asemenea, amenajarea a 42 de stații de autobuz curente și două stații terminale. Constructor este M.I.S. Grup.

4 comentarii

  • Este bine de urmarit ce se intampla cu stalpii de iluminat public (care s-au montat recent). Nu cred ca suntem atat de bogati incat sa ne permitem sa schimbam acesti stalpi dupa atat de putin timp. Ori , ne permitem ? Sper ca nu se inlocuiesc numai pentru ca s-au montat sub obladuirea altcuiva. Zic si eu …

    • Bine ca ti punctat dumneavoastra acest aspect, cstalpii in pacehiar cu stalpii acea ce aveti? Trotuaru da trebuie schimbat, acolo poti sa-ti rupi picioarele mai ales doamnele cu tocuri ma mir cum umbla ,s-au daca lasi un copil care are pana in 3-4 ani sigur ia o tranta. Limitatoarele de viteza facute din piatra cubica iara sar cat colo. Bine, faceti frumos dar lasati stalpii ca acea nu necesita schimbare, nu santem noi asa bogati sa schimbam ce este frumos si bun.

  • Era fix ultima stradă din oraș care trebuia închisă! Partea carosabilă și trotuarul foarte bune. Iluminat stradal de calitate. Organizarea circulației bună, cu parcări, trotuare decente și două benzi de circulație. Puținii bicicliști puteau să meargă pe trotuarul cu umbră sau mai bine PE COȘBUC! Clădirile vechi chiar nu aveau nici o nevoie să fie puse în pericol de execuția unor lucrări la terasamentul drumului ca pentru trafic greu așa cum s-a întâmplat pe gen Gr. Bălan. 14 milioane de euro aruncați. Auzi tu, o să creeze o nouă ruta de transport între Unirea și Viișoara! Nu, zău?! Adică îi ziceți nouă la aia veche.
    Primăria ar trebui să stea pe capul celor de la MIS Grup cu doi muncitori care lucrează pe 20 de șantiere în Bistrița. Așteptam să se concentreze pe șantierul de la Liviu și să termine renovarea până în toamnă. De 2 ani și jumătate 1700 de elevi sunt privați de educație având săptămâna de școală redusă de la 5 la 4 zile! Pornind în viată cu deficitul ăsta școlar, aproape un an școlar în minus cumulat în cei patru ani de școală, singura lor șansă va fi să se angajeze la MIS grup sau să se facă primari.

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.