Începând cu luna martie, două rețele de supermarketuri care au patru magazine la Bistrița introduc treptat în magazine un nou bon de cumpărături, albastru, care nu se deteriorează din cauza soarelui, apei și grăsimilor.
Este vorba de retailerii Kaufland și Lidl, parte a aceluiași grup german Lidl&Schwarz.
Noile bonuri albastre sunt dintr-o hârtie termică rezistent la lumina solară, la apă și grăsimi, astfel că nu își pierde lizibilitatea sau celelalte proprietăți fizice odată cu trecerea timpului.
Totodată, hârtia folosită pentru bonuri nu are coloranți chimici, fiind certificată FSC. Aceasta provine din silvicultură sustenabilă. Bonul este reciclabil, ceea ce înseamnă că se poate arunca în siguranță împreună cu alte deșeuri din hârtie, în coșurile de gunoi dedicate.
Odată cu trecerea la noul tip de bon va fi optimizat și modul de ambalare a rolelor de bon, măsură prin care Grupul Schwarz va economisi în viitor 30 de tone de plastic pe an, în cadrul strategiei REset Plastic. Decizia de schimbare a bonurilor luată de cei doi retaileri are ca scop sustenabilitatea.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 141 de magazine în România. Două sunt numai la Bistrița.
Lidl operează la nivel național aproximativ 300 de supermarketuri, la Bistrița are două și urmează să îl construiască pe al treilea.
Adaugă comentariu