Pe șase linii de asamblare și patru linii de gromet, în cei peste nouă ani de derulare a proiectului E Klasse BR212/BR218, pe care anul 2017 îl găsește la final, Leoni Bistrița a realizat peste 1,5 milioane de cablaje pentru tot atâtea mașini marca Mercedes Benz, se arată în ziarul intern al companiei, Leoni 360°.
”Acest proiect a fost tranzitat și de impresionanta modificare tehnică realizată de Daimler. În 2013, cei de la Mercedes Benz au făcut cea mai mare investiție (un miliard de euro) pe care un producător de autoturisme a făcut-o vreodată pentru modificarea tehnică a mașinii, fiind în vizor E Klasse și CLS 218. Investiția celor de la Daimler nu a impactat activitatea Leoni, aducând doar unele modificări de cablaj. De munca bistrițenilor se bucură acum câteva zeci de mii de oameni din întreaga lume care conduc mașini de taxi sau de poliție marca Mercedes Benz”, spune George Diaconu, product section manager.
Materialul dedicat acestui subiect:
Leoni Bistrița va produce cablaje auto pentru Audi până în 2026, fabrica devenind de anul trecut furnizor autorizat pentru celebrul producător de automobile german. ”Suntem în proba focului. Producem pentru faza premergătoare pre-seriei și ne pregătim cu maturitate pentru SOP-ul Audi din 2018 și SOP-ul Porsche din 2019”, spune managerul de proiect Audi C-BEV/Porsche Mission, Cătălin Tihon. În următorii ani, Audi vrea să lanseze cinci modele 100% electrice, începând cu SUV-ul e-tron. Leoni va realiza cablaje pentru modelele Audi Q6 e-tron și Porsche Mission J1, ținta fiind de 500 de carset-uri pe zi în anii de vârf 2020-2025.
Adaugă comentariu