Actualitate

Când se va turna stratul de uzură pe str. General Grigore Bălan

”Avansăm cu lucrările pe principalele artere de circulație din municipiu, unde derulăm proiectele europene de infrastructură”, transmite M.I.S. Grup, care lucrează pe Linia Verde și pe axa de transport.

Circulația în sensul giratoriu de la intersecția str. General Grigore Bălan, Avram Iancu și Calea Moldovei din Bistrița s-a redeschis cu o săptămână mai devreme după ce a fost turnat primul covor asfaltic în urma lucrărilor care au cuprins și intervenții la conductele de apă-canalizare și de îngropare a rețelei de fibră optică.

În luna august se va reveni cu turnarea stratului de uzură pe întreg tronsonul str. General Grigore Bălan, parte din proiectul european Linia Verde, a precizat constructorul M.I.S. Grup.

Primul strat de asfalt pe str. General Grigore Bălan s-a turnat în august anul trecut.

Compania anunță că în curând va da vești bune și despre lucrările pe str. Năsăudului, capătul axei unde se fac reconfigurări în cadrul unui proiect cu fonduri europene și care mai cuprinde str. Gării, b-dul Decebal și str. Andrei Mureșanu. Și aici circulația ar putea fi redeschisă mai devreme.

Str. Năsăudului a fost închisă în 30 mai, durata maximă anunțată de închidere a traficului fiind data de 31 iulie.

Pe lângă crearea rutei noi de transport public (Unirea/DN 17 – Calea Moldovei – General Grigore Bălan – Bistricioarei – Piața Petru Rareș – Piața Unirii – Dornei – Gheorghe Șincai – Independenței – Libertății – Viișoara/DN 17) operat cu vehicule electrice, proiectul cu fonduri europene ”Linia Verde de transport public utilizând mijloace de transport cu motor electric sau hibrid cu normă de poluare redusă” (88,9 milioane de lei, peste 18 milioane de euro) prevede modernizarea părții carosabile pe anumite tronsoane şi a zonelor adiacente, prin remodelarea parcărilor, trotuarelor, spațiilor verzi și a pistelor de cicliști. Proiectul cu bani europeni implică, de asemenea, amenajarea a 42 de stații de autobuz curente și două stații terminale. Constructor este M.I.S. Grup.

Proiectul cu fonduri europene ”Reconfigurarea axei de transport public pe traseul str. Gării – b-dul Decebal – str. Andrei Mureșanu – str. Năsăudului” (63,8 milioane lei, circa 13 milioane euro) constă în: realizarea de benzi dedicate transportului public, realizarea pistelor pentru bicicliști, reabilitarea trotuarelor, realizarea unui sistem rutier nou la partea carosabilă, realizarea unui pasaj pietonal subteran pe B-dul Decebal în zona pieței, iluminat public cu sistem de telegestiune, modernizarea stațiilor de transport public existente, realizarea de sisteme de monitorizare video. Capacități: stații de transport – 10, lungime piste bicicliști – 4.596 m, lungime trotuar – 4.435 m, lungime carosabil reabilitat – 2.347 m. Constructor este M.I.S. Grup.

6 comentarii

  • M Ì S grup sa ne spuna cand e gata Decebal. Oare nu este in stare sa faca un pasaj??? De ce naiba dureaza atat de mult timp???

    • Incepe marea asfaltare cu statia de asfaltare a lui Nelu primarelui,are capacitate mare SI performanta la alegerile urmatoare cupa cum anunta edilul nostru autostiutor la toatesi specialist SI in pasaje(vezi Decebal-pasaj) 🤗😁

  • Neputință, numele tău e MIS Grup. La Biserica Evanghelică termenul de finalizare a lucrărilor a fost depășit cu 1 an și jumătate. La CNLR termenul de finalizare este acoperit cu alb pe indicatorul șantierului, vor preda când va dori mușchiul lor.
    Domnu primar, vedeți că în contracte sunt și penalizări de întârziere. Aveți ce trebuie ca să le aplicați?

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.