Actualitate

Când se vor finaliza lucrările din oraș. Ioan Turc: Sunt și zone unde trebuie reintervenit

Lucrările pe Linia Verde, de pe piste pentru cicliști și Axa Gării – Decebal – Andrei Mureșanu – Năsăudului – cu excepția pasajului subteran pietonal – se vor încheia în curând, a anunțat primarul Ioan Turc în ultima ședință a Consiliului Local Bistrița.

Ioan Turc a fost întrebat de un consilier local de ce s-a ridicat și apoi remontat pavajul nou pe str. Bistricioarei și când se vor încheia lucrările pe șantierele deschise în oraș.

”În mai puțin de două luni, toate lucrările începute vor fi finalizate prin acorduri pe care le avem cu constructorul încă de la finalul anului trecut. Obligatoriu, închidem lucrări care nu sunt executate integral, capete de trotuare, toate neconformitățile. Sunt și zone pe care trebuie reintervenit. Când discutăm despre lucrări despre o asemenea amplitudine, discutăm și despre probleme pentru că nu toate lucrările sunt în situația de a fi recepționate așa cum sunt acum. Pe strada Bistricioarei avem o asemenea situație. Mie personal nu mi-a plăcut modul în care a fost pusă piatra naturală pe Bistricioarei. Au lucrat mai multe echipe. Unele au executat lucrări excepționale,a ltele mai puțin calitative, lucru cu care și constructorul este de acord. Toate se vor face, adică vom și face lucrări, vom și remedia acele lucrări care nu sunt conforme. Sunt anumite plăci care mișcă, să nu ajungem ca în Piața Mică, unde pe zona carosabilă sar bucățile de pavaj după mașini. Exclus. Toate remedierile vor trebui făcute astfel încât comisia de recepție să constate că procesul verbal de recepție poate fi semnat. Atunci vom discuta și de garanția de bună execuție, vom putea spune că am încheiat lucrările din oraș”, a răspuns primarul.

Edilul a reamintit că în 2020, alegerile locale au fost în septembrie, iar jurământul l-a depus în 28 octombrie.

”Mi-am preluat mandatul în noiembrie, anul 2021 a fost unul pandemic. Colegii mei, chiar și eu, ne-am îmbolnăvit și pe rând am stat acasă, așa că discutăm de 2022, 2023 și ce mai e din acest an. În doi ani și ceva, eu cred că am realizat în acest oraș prin efort colectiv – iar când spun colectiv mă refer și la cetățenii orașului – cum nu s-a mai întâmplat în nicio etapă din istoria municipiului Bistrița”, a spus Ioan Turc.

22 comentarii

    • Cine plăteşte pentru neterminarea la terme de 31 Decembrie 2023 a lucrărilor din fonduri Europene ?!

      70
      10
  • Sunt zone în oraș în care este pavaj lipsa pe trotuare sau carosabil, dar este pavat de pe timpul primarului anterior. Ce se întâmplă cu acele lipsuri?

    22
    2
  • Intrările pe pistele de biciclete de pe carosabil par a fi terminate. Dar, peste 80 % sunt greșit făcute! Între bordura de intrare pe pista de bicicletă și nivelul șoselei este o diferență de la 2 până la 5 degete. Dacă mergi cu copii mici sau cu bicicletă tandem trebuie mereu să te dai jos. În oraș nu suntem la umblat pe coclauri peste bolovani. Se cer urcări domoale, precise, precum vedem la Barcelona, Milano sau Paris. Adică, treabă bine făcută, nu de mântuială!

    55
    5
    • Pistele de biciclete nu au ce căuta pe străzile şi aşa extrem de înguste din Centru Oraşului unde enervează pe toată lumea pe şoferi, pietoni şi inclusiv pe biciclişti că sunt foarte înguste.
      Locul pistelor de biciclete este peste linie.

      69
      23
    • Pietonalizarea străzii Liviu Rebreanu sa dovedit un eşec monumental.
      Centru Vechi a devenit un loc unde au proliferat crâşmele cu bețivi şi magazinele Second Hand.

      55
      25
  • Romanul si autoturismul. O legatura amoroasa, toxica, bolnavicioasa, fara margini, un amor nebun dus la extrem, asa incat parizerul, petul de bere si semintele (si nu numai) de la coltul blocului, trebuie imperecheate cu tapiseria autoturismului din dotare. N-am uitat acea zona a societatii tinere, acei analfabeti functionali cu scoala de permise, parcursa la seral, care, dorind sa iasa in evidenta, isi scot caroseriile cu patru roti la plimbare. Un du-te-vino constant, fara de sfarsit. Unii mai spun ca traficul rutier este aglomerat. Dragilor, voi sunteti traficul rutier aglomerat! Voi, astia, daca n-ati exista (in trafic), traficul ar respira!

    27
    33
    • @ cln, Oricine care are carnet de şofer are dreptul să circule pe toate străzile publice din România, faptul că este tânâr nu implică că nu are voie să circule numai pentru că te derajează pe tine babalâc nesimțit la dormit.
      A mai fost un babalâc în Cartierul Subcetate care a reuşit să distrugă sigurul teren de sport din cartier fiindcă îl deranjau copiii care se jucau afară la dormit.

      25
      14
    • Poti sa spui ca toti care circula zi de zi cu masina prin oras sunt la promenada si la fițe?

      8
      4
    • Nu toata lumea umbla brambura cu masina , mai mult de jumatate lucreaza ca tu sa iti permiti un telefon de unde sa debitezi ineptii.

    • Propagandistule…de aia nu termină ăsta nici un proiect ca românii sunt ai dracului si nu vor cu troti.

      3
      1
  • Nu se finalizeaza nimic gâshtelor…Se va tărăgana situația pana după alegeri si pâna după preluarea mandatului de cel care va câstiga primăria.Sa nu se imflameze turma din cauza dezastrului facut de proiectul cretz si pus in opera de filozof.Ba mai mult se gândesc sa o țina tot asa vreo 5 ani pâna la expirarea termenului obligatoriu de a avea banda dedicata transportului public,conditie obligatorie cu care a fost obtinuta finantarea pe fonduri europene.

    30
    8
    • @Greuceanu, n-ai inteles nimic. Daca ti-as fi profesor, ti-as spune: stai jos, nota 4! Prefabricate, clisee etc. Babalac zici, cred ca sunt mai tanar ca tine. Eu n-am zis ca e interzis sa circuli cu autoturismul (masina poate fi si de tocat…carne😎), ci am expus modul jalnic in care unii conationali apeleaza la acel mod de transport, ca pe urma, blocati fiind in trafic, cu cojile de seminte agatate pe marginea gurii, sa isi verse naduful pe diverse institutii, pietoni, vreme, pangolin, Bill Gates, UE, chiar alti soferi. The End.

      12
      18
  • Dragi comentatori, in situatia data a acestui oras,marginit de dealuri pline cu case,vile,etc….nu -mi imaginez ca cineva,oricine , poate face minuni si in timp scurt!!Numarul de masini a crescut ingrijorator, examenul pentru carnet de conducere fiind foarte simplu….,dovada fiind numarul de accidente …anuntate zilnic!! Numarul de abateri disciplinare pe sosele ,oameni drogati,beti….creste exponential….Trebuie schimbate sarmele,cablurile suspendate, largite portiunile carosabile, micsorate trotuarele si multe altele! Din pacate nu avem Supermani care sa faca totul batand din palme….Este de lucru serios si in foarte multe directii !Ar trebui sa incurajam staruinta, entuziasmul , capacitatea de intelegere, viziunea si dispozitia de a-ti face datoria fata de semeni! Ma refer in primul rand ,la cei care vor candida ! In rest,observ multa rautate,grandomanie,mistocareala si neseriozitate ,in jur! Sper ca , dupa 10 mai,sa nu existe situatii penibile sau violente, nici in acest judet ,nici in tara! Cu respect, MNPop

    12
    19
    • Niciodată nu au fost suficiente coșuri în Bistrița,de ce ar strica regula?😂😂

  • Actualul primar s-a dovedit impotent pentru administrarea urbei. Un bun critic pentru ce s-a făcut înainte, fără planuri proprii de anvergură, nu a dovedit că are capacitatea de a finaliza proiecte vechi pe care și le-a însușit, că proprii a avut doar microplanuri. Te impresionează doar tupeul și ipocrizia cu care se prezintă că merită un nou mandat el și echipa lui de slăbănogi pentru a le mai face, în continuare, „bine bistrițenilor”. Dar ce e de ales?

    11
    1
  • Oare reconfigurarea catorva sensuri cu creeare de 3 benzi pe un sens gen cel de langa Altex nu le trece prin cap , sunt multe situatii care ar degaja traficul foarte mult.

    2
    2
Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.