Actualitate

Carosabil nou sub pasarela de la intrarea în Bistrița dinspre Viișoara

Sub pasarela auto de la intrarea în municipiul Bistrița dinspre localitatea componentă Viișoara s-a turnat asfalt, lucrările fiind realizate de Direcția de Infrastructură și Servicii din cadrul Primăriei.

S-a așternut mixtură asfaltică pe 6.435 metri pătrați.

Intervențiile Direcției de Infrastructură și Servicii continuă și în alte zone din oraș. Se fac lucrări pe Aleea Trandafirilor între str. Cuza Vodă și str. Gării, dar și pe str. Nicolae Bălcescu unde se realizează o parcare la sol. 

5 comentarii

  • Privind poza de mai sus iti poti imagina cum ar arata spatiul de sub o posibila pasarela construita in locul pasajului subteran de la Gara. Nu pare deloc atat de rau dupa cum descrie primarul Turc. Lazany trebuie sa cantareasca bine daca mai face pasajul subteran pentru ca pasarela pare o solutie mai buna.

    27
    8
    • Un strat de asfalt turnat aiurea fara un control al apelor de ploaie. Un fel de turta aruncata de un copil de 7 ani la ora de….. plastilina!!!!!
      Unde sunt bordurile si unde s rigolele de colectare?

      10
      2
    • Plus o pistă de biciclete comânjită pe partea carosabilă pe care şoferii nu o vor respecta never.

      12
  • Păcat că intrarea în oraș se face pe o singură bandă pe sens. Putea fi găsită o soluție mai bună, practic și estetic. Nici acum nu e târziu dar nu există viziune, voință (și bani).

  • Intrebare
    Pietonii care vor sau trebuie sa mearga pe sub pasarela pe unde se deplaseaza ?
    Pe carosabil sau pe pista de biciclete ca trotuar sau zona pietonala nu exista?
    Cred ca in Bistrita sunt multe locuri in care siguranta pietonilor este tratata superficial.A se vedea zone in care trotuarele practic nu mai exista sau sunt alaturate pistelor de biciclete unde unii dintre cei ce ruleaza pe aceste piste o fac cu viteze mari sau intra pe zona destinata pietonilor .Sper sa nu fiti nevoiti sa inserati stiri de genul „pieton accidentat de un biciclist”

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.