”De 20 de ani se discută de centura ocolitoare a Bistriței, iar oamenii desemnați de noi să ne conducă orașul nu au găsit soluții viabile. Această problemă spinoasă a centurii ocolitoare a municipiului Bistrița eu m-am hotărât să o finalizez odată pentru totdeauna”, spune candidatul partidului Verde la funcția de primar al Bistriței, Dumitru Daniel Ciobănică.
Varianta propusă de Ciobănică: ”Nu doresc să insist pe istoricul blocajelor de până acum și vreau să mă concentrez pe soluție, pe care eu o voi pune în aplicare. Varianta: Crainimăt – Valea Măgherușului – Dealul Târgului – Slătinița – Unirea este o soluție viabilă și suficient de largă cu variante de ocolire în zone în care ar putea fi probleme cu exproprierea. Această soluție oferă variante pentru traficul dinspre Cluj, Maramureș, Vatra Dornei și Târgu Mureș. Studiul de fundamentare și fezabilitate s-ar putea începe imediat”.
De unde stiti ca pe acolo este un traseu bun? Ce studiu ati facut? Sa ni-l prezentati si noua! bistritenilor.
Propunerea asta a furat o de la alti, dr ce nu vii cu ideii si programe proprii fara a plagia.
Oricum sansa ta este 1 % pe care o rupi de la dreapta si o adaugi la stanga ca si Doris, Toderas( cine mai este si asta), Rosu si care iti mai fi scodi din caciula mustaciosului.
Cel mai bun traseu și de fapt și singurul posibil al Variantei Ocolitoare Bistrita este cel pe lângă Monariu-Jelna.
Șoferule de cursă lungă, nu ai dreptate! Pe Monariu-Jelna nu poți face joncțiunea cu DN17C (drumul spre Năsăud) și nici cu drumul spre Sigmir! Altă problemă, zona industrială se află în partea OPUSĂ, deci toate mașinile mari care au treabă la fabrici, tot prin oraș vor trece! Toate aceste neajunsuri s-ar rezolva cu traseul propus de Ciobănică!
Bistrițenii au nevoie de ceva și politicenii propun alceva:
https://www.facebook.com/unirea.bistrita/videos/2977543482472596/
Traseul Monariu-Jelna va prelua traficul de tranzit national de la Târgu Mureș și internațional dinspre Bulgaria care trebuie să ocololească Bistrița și nu să intre în oraș.
Propunerile prin Nord preiau doar traficul din județean din Năsăud, cei din Năsăud vor să intre în oraș și ei nu vor să-l ocolească tot orașul.
Ce are sula cu prectura Variantele Ocolitoare se construiesc doar pentru traficul auto de tranzit nu pentru alte bazaconi astfel încât se alege traseul pe care mașinile să se deplaseze pe lângă Bistrița pe drumul cel mai rapid nu pe drumul cel mai scurt.
De aceea CNAIR respectiv Ministerul Transporturilor a ales variantele din Sud care sunt cele mai rapide și preiau tot traficul național de tranzit.
De aceea pentru a scurta timpul de deplasare variantele ocolitoare au maximum 3 intrări-ieșiri una este de rezervă dacă se întâmplă vreun acident în una din celelalte două .
Variantele Ocolitoare nu au nicio tangență cu traficul industrial local.
Acum mai urmează să vină vreun pupi….. de partid să bage tâmpenia cu autobuzele de la Leoni care și acestea sunt trasport local și nu au nicio legătură cu traficul național pentru care se construiesc variantele ocolitoare.
Drumurile de centură nu au voie să treacă prin oraș.
Ciobănică poate că tu încă nu ai aflat că cetățenii deja au decis la Referendum că Varianta Ocolitoare să treacă prin Sudul Bistriței.
Referendumul invalidat
Cetățeni Bistițeni au fost întrebați în cel mai democratic mod cu posibil adică printrun referendum prin ce parte a Bistriței vor ei să fie construită varianta ocolitoare a Bistriței și ei au DECIS să se construiască prin Sud.
Comentati de-a ….a impostorilor !