Un brand de îmbrăcăminte lansat în Franța în 1985, iar circa 12 ani mai târziu intrat în portofoliul unui grup din Turcia, îşi deschide un magazin în Bistriţa. Este vorba de grupul turc LC Waikiki, care a intrat pe piața din România în 2009 şi care vinde îmbrăcăminte și accesorii pentru toate categoriile de vârstă.
Grupul deține și alte mărci care furnizează confecții, printre acestea se număra și XSIDE, destinată în special tinerilor.
În opinia companiei, piața din România are un potențial de creștere foarte mare pentru LC Waikiki, brandul putând să fie reprezentat aici cu până la 40 de magazine până în 2023.
Compania vizează pentru 2017 o rată de creștere a afacerii de 50% comparativ cu 2016 și o suprafața totală a magazinelor de minim 23.000 m2.
LC Waikiki are 16 magazine în România în: București (6), Cluj (1), Brașov (1), Ploiești (1), Arad (1), Constanța (2), Baia Mare (1), İasi (1), Craiova (1), Oradea (1) și plănuiește să deschidă încă cel puțin alte 6 în 2017. Deschiderea unui nou magazin presupune o investiție de 1,5 milioane de dolari.
Principalii concurenți ai companiei sunt H&M, Zara, dar și FashionDays.ro sau FashionUp.ro.
Pentru viitorul magazin din Bistriţa, turcii fac angajări. Caută inclusiv un şef de magazin, detalii AICI.
Adaugă comentariu