Actualitate

Cum vede Rodica Dobraniș noile restricții și ce soluții a găsit pentru a veni în sprijinul clienților

Rodica Dobraniș, managerul lanțului de magazine de cartier Atlantis, a căutat soluții să vină în sprijinul clienților care nu au timp să-și facă toate cumpărăturile până la ora 18.00. Va face ”librarea de week-end” despre care găsiți informații la finalul acestui material.

Timp Online a întrebat-o pe Rodica Dobraniș cât de mult afectează compania pe care o conduce noile restrucții.

”Suntem lanțul de magazine cu programul cel mai lung. La începutul pandemiei, era perioada aceea când nu aveam nici măști, nici mănuși, nici viziere. Am făcut rost de ele, a trecut perioada aceea, iar după două luni, lumea venea civizilat în magazine și nu-mi amintesc să fi fost cineva care să nu respecte regulile. În cazul în care intrau copiii care nu erau așa de riguroși, fetele le spuneau, le atrăgeau atenția. A început perioada cu termometrizarea. Au venit peste noi să ne acuze că nu certăm clienții că nu își pun măștile, că nu le luăm temperatura. Am cumpărat termometre, bineînțeles că nu a avut niciun efect. Apoi, au început să apară celelalte restricții. Am diminuat programul. Pe de altă parte, ca magazin de proximitate, de cartier, suntem afectați prin faptul că puterea de cumpărare, de negociere a noastră, este net inferioară celor mari care vin cu niște ajutoare din statele de unde vin. Plătesc taxe pe clădiri și salarii, dar multe alte lucruri se duc în țara respectivă. Ei vin atunci, ne acaparează piața, iar cazul de astăzi e cel mai grav. Dacă până acum era cât de cât, acum, prin panica creată prin închiderea magazinelor la 18.00, în mod evident oamenii se vor duce în hipermarket și vor lua un bax de suc, nu o sticlă de suc. Acest lucru mă afectează și pe mine fiindcă omul nu va mai veni să cumpere de la magazinul din colț. Lumea se va aproviziona din nou pe fond emoțional”, a declarat ea.

În ce-i privește pe angajații ei, Rodica Dobraniș spune că este obligată din nou să le reducă programul de lucru.

”Eu aveam două schimburi gândite astfel încât oamenii să lucreze 8 ore și astfel să acoperim o plajă de timp cât mai mare fiindcă avem clienți care lucrează noaptea până foarte târziu. Pentru ei țineam deschis și era portița noastră să recuperăm teren în fața celor mari. Din punctul de vedere al sănătății nu este o măsură bună. Va fi buluc până la 18.00. La ora închiderii va fi problema cu ”trebuie să ieșiți”. Când era programul până la 21.00, a venit Poliția la 21.10 și le-a zis fetelor că au noroc că nu e niciun client în magazin că altfel le dădeau amendă. Vor pune presiune și forțele de ordine și va fi o tensiune mare în societate”, a explicat Rodica Dobraniș.

Ca să vină totuși în spriinul clienților, magazinele Atlantis a optat pentru livrarea de week-end.

Etichete

7 comentarii

  • Domnule Zorro( mi-ar fi plăcut să vă scriu numele real), într-un singur comentariu din antipatic, mi-ați devenit simpatic.
    Observ demult timp o înverșunare asupra magazinelor noastre, respectiv a mea.
    Din comentariul de azi mi-am dat seama că am greșit, și că, dumneavoastră, ne purtați de grijă. Mulțumim.
    Aș mai dori să adaug faptul că nu mă victimizez.
    Da, sunt îngrijorată și voi căuta soluții. De 27 de ani tot asta fac.
    Atlantis-ul de pe Andrei Mureșanu are 17 ani. O generație de adolescenți, de pe Andrei Mureșanu, Colibiței, Tihuței, Crinilor, au crescut cu el. Înțelegeți că nu am cum să-l închid? De ce tot insistați?
    Are o amprentă mare în viața multor oameni din acea zonă. E greu de înțeles.
    Am locații lângă care au apărut aceste mari magazine și nu sunt închise.
    Pe Andrei Mureșanu mai sunt multe magazine, care la rândul lor vor fi și ele greu încercate, nu credeți? Da-ți-le și lor soluții, vă rog. Nu de alta, dar sunt ai noștri!
    Și la final, administratorul de la Cotidian cred că face treabă bună pentru bistrițeni, va avea și el probleme și trebuie susținut.
    Un sfat prietenesc cred că ar fi bine primit.

  • Foarte buna idee! Dar pe langa aceasta prezentare a posibilitatii de a livra, vad ca doamna Rodica Dobraniș expune presiunea la care sunt expusi antreprenorii locali. Lor (gaborilor) nu le pasa, pentru ca salariul le vine luna de luna, ba chiar se mareste(spor de covid si altele), aici avem de suferit noi, ca si oameni.

  • Livrare la domiciliu, plata cu cardul? Livrare de legume/fructe proaspete. Click and collect?
    Probabil mai sunt alte cateva nise acoperite slab in servicii.

  • Nea tastatură, de la comerț ai trecut la gabori, așa fără nicio treană, probabil doar din frustrare, mi-aș dorii ca tu cu tot neamul tău să trăiți toată viața voastră din sporul de Covid pe care-l i-au „gaborii”.

  • La Atlantis există produse bune insa fata de Profi preturile sunt destul de mari.O bere la doza Ciuc la Profi e 2,80 lei in timp ce la Atlantis e 4,50 lei.Sunt cam mari diferențe de preț.

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.