”Am încercat să ne promovăm ţara prin frunze în loc să ne concentrăm eforturile în a face cunoscute atât în ţară, cât şi în străinătate, produsele autohtone. Am susţinut, în timpul campaniei pentru parlamentare, şi susţin în continuare, în calitate de parlamentar, că promovarea produselor autohtone trebuie să fie o prioritate pentru România.
Ministrul Agriculturii, Daniel Constantin, este animat de aceeaşi dorinţă de a determina cetăţenii să consume cu preponderenţă produse autohtone. Cu ajutorul mai multor lanţuri de magazine, s-a reuşit crearea unui stand al produselor româneşti, zonă de vânzare dedicată exclusiv fructelor şi legumelor provenite de la producătorii români.
Un pas în vederea promovării produselor autohtone în străinătate a fost realizat prin intermediul Departamentului de Comerţ Exterior din Ministerul Economiei urmează ca în Germania, în oraşele Ulm si Munchen, să fie inaugurate două centre pentru comercializarea vinurilor şi produselor agroalimentare. Este lăudabilă iniţiativa oficialilor din Ministerul Economiei pentru cuprinderea produselor româneşti tradiţionale în pensiunile şi restaurantele din Germania. Tot în afara graniţelor ţării, magiunul de Topoloveni a fost ridicat la rang european, ceea ce ne face să ne simţim mândri de bogăţia produselor noastre.
Stimaţi colegi, propun să ne facem remarcaţi în Europa prin produsele tradiţionale, care ne fac mândri că suntem români. Să nu uităm că la Dacia Mioveni se fabrică, în continuare, maşini româneşti, automobilul Dacia fiind o marcă de referinţă pentru România. După încheierea contractului de licenţă între Renault şi statul român, marca Dacia a devenit internaţională.
O dată cu trecerea timpului şi cu deschiderea graniţelor ţării, piaţa românească a fost acaparată, treptat, de o serie de branduri internaţionale, care le depăşesc pe cele româneşti la capitolul promovare şi strategie de marketing. Cu toate acestea, produsele româneşti fac faţă cu brio concurenţei şi îşi păstrează valoarea în continuare”, a spus Ioan Deneş.
care sint acele produse autohtone ?? umiti va rog doar unul , dl. Denes. in afara de tigani si pocaiti si alte rase conlocuitoare .
Tovarasul Deneş, din pacate nu ne-am promovat doar prin frunze.. in ultima vreme ne-ati „promovat” mai mult prin:
.
condamnati penal definitiv membrii in parlamentul roman, chiar in comisia juridica
.
o ploaie de plagiatori, de la primul ministru pana la ministrii si sefi de institutii
.
anti-ueropenism si anti-usa in declaratiile oficialilor RO
.
puciuri si lovituri de stat
.
restrictii pe piata muncii in UE si suspendarea aderarii la Shengen
.
Intradevar.. aceste „promo”-uri au fost mult mai vizibile in toata lumea, decat amarata de frunza 🙂
Ati uitat probabil de CALORIFER !Tov.Marga a iesit la bataie cu un elan rar intalnit la persoane de varsta sa !
:))))))))) CORECT 😀 Caloriferul rece.. inventia originala a tov. Marga 😛
d-le Denes !
Treziti-va ! Confundati o sigla cu un brand ceea ce poate insemna „produse traditionale ”
Dar poate va mintea la loc si sa va ocupati de problemele reale ale tarii si anume :crearea de locuri de munca prin relansarea economica care nu se face cu galgara ieftina ca cea invocata in acest material .
Si sub sigla „frunza ” care poate simboliza si „eco ” s-au promovat produse traditionale , turism autohton si original neafectat de industrializare ( vezi printul Charles , etc)
Dar sincer sti de ce te afli in parlament ?
Iti spun eu : Ca sa faceti legi bune pentru dezvoltare , sa simplificati codul fiscal , sa dati legi si acte normative pentru relansare economica si in cel mai scurt timp sa reduceti taxele fiscale ,alte taxe (mediu , etc ) pentru ca mediul de afaceri sa se revigoreze , sa aparati statul de drept si sa aveti grija ca mai marii vostri conducatori sa nu mai dea cu „bota in balta” cu declaratii hazardate prin Europa si la inalti demnitari europeni . Si stiti de ce ?
Pentru ca pana una alta , noi avem nevoie de ei si nu ei de noi chiar daca noi ne incurajam si ne tot spunem ca este invers .
Asa ca ocupati-va de lucruri serioase si nu uitati ce ne -ati promis pentru ca noi nu am uitat si nu vrem sa credem ca : „am schimbat calul cu magarul „.
legi pentru ce ? sunt atatea legi si majoritatea le incalca . si tu nu te afli in categoria celor carora le-a promis pentru ca tu oricum nu ai votat . si adevarul e ca ne-am cam vandut tara cum am putut , deci ideea de promovare a proprilor produse este o idee foarte buna .