Pe uşa vechiului sediu de pe strada Nicolae Titulescu, cei care au mers în ultimele zile cu diverse treburi la Direcţia Patrimoniu au găsit un afiş potrivit căruia, în data de 8 noiembrie, instituţia nu lucrează cu publicul pentru a se putea muta în noul sediu de pe strada Gheorghe Şincai. Cetăţenii erau invitaţi, luni, 11 noiembrie, să bată la uşile funcţionarilor publici. Surpriză însă, la noul sediu, uşile erau încuiate aşa încât toată lumea a dedus că poate procesul de mutare a fost mai dificil decât se estimase iniţial.
E greu de spus însă de ce s-a pierdut atât de mult timp mai ales dacă ne uităm la holul de la intrarea în vechiul sediu, plin, luni dimineaţa, cu mormane de hârtii aruncate anapoda. La o privire mai atentă, am văzut contracte semnate de municipalitate cu diverşi cetăţeni şi firme, acte adiţionale şi alte documente confidenţiale (pe care şi consilierii le aprobă cu vot secret fiind vorba de persoane) care nu au fost distruse în maşina de tocat hârtie aşa cum ar fi fost normal. Drept urmare, oricine ar fi vrut să reconstituie diverse acte o putea face fără nicio problemă, neglijenţa funcţionarilor fiind una care ar fi putut să-i coste scump într-o ţară în care oamenii îşi cunosc mai bine drepturile decât românii.
Noah c-o şi fost romulanii la vechiul sediu şi o împraştiet hârţogăraile, vai mama lui ce o să-şi audă de la primar şefu’ de direcţie…