Actualitate

Electrica Furnizare atrage atenția asupra unor practici înșelătoare

Cea mai importantă companie de furnizare a energiei electrice din România, Electrica Furnizare, cu un portofoliu de peste 3,5 milioane de clienți, le atrage atenția acestora asupra riscurilor de a fi expuși unor practici înșelătoare, care s-au intensificat în ultima perioadă.

Electrica Furnizare susține dezvoltarea unui mediu concurențial și consideră esențial ca, odată cu liberalizarea piețelor de energie electrică și de gaze naturale, clienții să își poată alege furnizorul potrivit, în condițiile în care sunt corect informați.

În acest sens, Electrica Furnizare atrage atenția clienților asupra faptului că ar putea fi abordați de ”agenți de vânzări” care pretind în mod fals că sunt reprezentanții Electrica Furnizare și care îi dezinformează cu privire la activitățile desfășurate de companie, le prezintă oferte înșelătoare sau îi conving să semneze documente al căror conținut este diferit față de cel prezentat.

Pentru a veni în sprijinul clienților, Electrica Furnizare le recomandă acestora o serie de acțiuni menite să preîntâmpine situațiile descrise mai sus:

  • Solicitarea legitimației de serviciu a agentului de vânzări pentru a putea verifica informațiile prezentate de acesta cu privire la identitatea și compania pe care o reprezintă;
  • Accesarea site-ului www.electricafurnizare.ro pentru a fi la curent cu activitățile desfășurate de companie;
  • Citirea cu atenție a conținutului tuturor documentelor prezentate; în cazul particular al reînnoirii contractului pentru furnizarea de alte utilități sau servicii este important să parcurgeți cu atenție materialele puse la dispoziția dumneavoastră, să verificați toate bifele din documentele prezentate, astfel încât să evitați semnarea în același timp și a unui contract de furnizare a energiei electrice, fără ca dumneavoastră să fi solicitat sau să fi dorit acest lucru;
  • Păstrarea vigilenței cu privire la capcanele existente în unele oferte, în care nu sunt stipulate clar informaṭii importante precum: preṭul final, termenele de plată, taxele de reziliere și penalitățile;
  • Verificarea modului în care sunt folosite datele cu caracter personal şi documentele pe care clienții le pun la dispoziţia agenților de vânzări;
  • Contactarea Electrica Furnizare la adresa clienti@electricafurnizare.ro pentru orice informaţii referitoare la ofertele companiei, la activităţile desfăşurate de reprezentanții acesteia, cât şi pentru sesizări referitoare la presupuse încălcări ale legii.

Cu o tradiție de peste 120 de ani în domeniul energiei, Electrica Furnizare, parte a Grupului Electrica, este cel mai mare furnizor de energie electrică din România. Din anul 2017, compania este prezentă și pe piața gazelor naturale, deținând licență de furnizare pe întreg teritoriul României.

Electrica Furnizare le mulțumește clienților pentru încrederea acordată și îi încurajează să sesizeze orice fel de practici neconcurențiale la numărul de telefon 0244.406.006 (număr cu tarif normal) sau la adresa clienti@electricafurnizare.ro pentru a putea lua măsurile corespunzătoare.

ELECTRICA FURNIZARE

21 comentarii

  • Poi nu mai bine ne-ați trece pe toți abonații la serviciul concurențial și la tariful cel mai mic fără sa ne mai purtați sa semnăm contracte noi???

    • Cum sa dea ei tariful cel mai mic, in conditiile in care ei au mai multe tarife, dar chiar si cel mai mic oferit de electrica nu este cel mai mic de pe piata?!!?!?!!!
      Pana la urma situatia actuala tinde sa devina normalitate, sa fie ca la magazine, cumpar de dincolo ca e mai ieftin… ce kkat de contracte stufoase si incarcate de tot felul de termeni, facturi cu zeci de pozitii din care niciodata nu sti ce sa iei, NU, pe om il intereseaza cat plateste / luna… stie ca intr-o luna a taiat lemne cu circula… si a platit mai mult cu 30 lei… in rest nu-l intereseaza! Nimeni dintre consumatorii normali, nu vor sa-si faca doctoratul in contract si factura de energie electrica sau gaze, sau cablu, sau telefonie!!! NIMENI!!!
      Asa trebuie, cat e la tine? 1 leu 50 luna asta…ok, daca luna viitoare nu e 1 leu 45 ca la x… ii zic aluia sa-mi factureze, cand ala zice ca scumpeste si face curentul 1 leu 52 si la tine ramane 1 leu 50 iti zic tie sa-mi facturezi… SIMPLU, NU????
      Pana la urma curentul e acelasi pe aceeasi infrastructura, conteaza doar contul in care intra banii prostilor!!!
      Ce servicii ofera electrica fata de Stan Papusa SRL????? AAAAA… ma informeaza periodic despre anumite pericole???? si Stan Papusa SRL nu o face, ca e mic si nu are bani si nici adaosuri la fel de mari ca electrica… poate nu ne intereseaza sa platim campanii de informare si agentii care creaza subiecte, ca toate se regasesc pe factura…

    • electrica are cel mai bun pret, electrica produce curentul, deci bisnitarii o sa cumpere de la electrica, să plăteaca transportul pe cabluri, bransamentele, adică vă pun lunar 100 lei pe langa cat platiti la electrica normal..stati bă la locurile voastre nu mai fiti proști si nu mai faceti abordări liberale

  • NU AM TRECUT LA NICI O FIRMA CONCURENTA
    ASTA INSEAMNA CA AM INCREDERE IN TINE
    tu de ce nu ai aceeasi incredere si sa mi inoiesti contractul in sistem cocurential cu preturi asa cum dai la preteni…adica cel mai mic posibil de pe piata?
    Scriu in numele celor 3,5 milioane cu carte te lauzi….suntem mai tari decat teraplasta sau raaal sau comelf …deci vrem tarif mai mic decat a lor!!!!

  • Electrica ar trebui sa fie corecta și sa tina cont ca suntem abonați la ei de o veșnicie și ca meritam ca și consumatori casnici loiali atâta vreme, UN BONUS CU CEL MAI MIC PREȚ DE PE PIAȚA. ASTA ESTE MERITUL NOSTRU CA ȘI ABONAȚI DE ATÂTA VREME.

  • Stimati Domni de la Societatea Electrica Furnizare SA ,

    La o anumita locatie sunt clientul dumneavoastră de ani buni .
    M-am comformat cerintelor impuse pentru a analiza ofertele pe care le prezentati pe piata concurentiala dar STUPOARE > dupa vizualizarea primei oferte ( daca am reținut bine > M30 ) site-ul a fost anulat .
    Credeti ca este corect cum procedati ?

  • Ar trebui sa faceti contracte noi ,deplasandu-va la fiecare la domiciliul,ca sunt oameni in varsta care nu se pot deplasa

  • O practică înșelătoare mi se pare și ceea ce faci tu când afirmi că ai 120 de ani vechime,cu toții știm că sunteți grupul ‘băieților deștepți’din energie,o practică înșelătoare mi se pare și modul prin care eu pe cheltuiala mea îmi fac o porțiune de rețea pînă la o casă iar tu cel mare și tare nu mă racordezi pînă nu ți-o donez gratuit de bună voie ție,de practicile astea ce ne ziceți?nu vă mai lăudați cu cei 120 de ani că doar vreo 20 și ceva sunt ai voștrii!!!AȘTEPT UN RĂSPUNS SAMSARILOR.

  • Buna ziua. Eu sint clientul dv oastra de atitia ani deci sotul meu Stefan Nicolae. Ar trebui sa ne faceti o reducere la tariful standard. De aceea m am transfeat la EON gaz dar totusi vreau sa revin la dv oastra cum se procedeaza. Nu trimiteti un angajat sa vina sa ne reinoim contractul doar acolo la Sediul dv oastra se poate incheia contractul as dori totusi sa vina cineva deoarece sintem bolnavi si sotul nu putem sta afara in frig.

  • Doresc sa vina o persoana autorizata la mama Nerges Ghicuta ptr a incheia contractul cel nou ptr ca i am dus factura la EON gaz si vrea sa revina din nou la Societatea dv oastra care este abonata de 50 de ani. Va multumesc. Str Cornistei Nr 15 Barabant atasez aceasta adresa. Va multumesc. Mentionez ca este singura si are 84 de ani

  • Da,chiar așa dece nu treceți în piața concurențială? Deci,aștept oferta în regimul concurențial. Altfel, în mod sigur trec la…concurențială.
    Succes!

  • Am fost azi la Electrica sa-mi fac un contract pe piata concurentiala gaz+energie electrica . O doamna care impartea afara formulare, mi-a spus ca Electrica va trimite tuturor clientilor sai, odata cu factura, oferte pe piata concurentiala si un formular pe care sa bifezi tariful ales. Dupa ce trimiti formularul bifat, cu factura urmatoare primesti contractul pentru semnat, cu tariful pentru care ai optat. In plus, vor compensa cu 01 ianuarie diferenta de pret dintre tariful de serviciu universal si tariful de pe piata concurentiala. Pe site-ul ANRE scrie ca termenul sa alegi un tarif nou este 30 iunie 2021, deci graba nu-i asa de mare. Tot de la angajata am aflat ca poti solicita sa faci contract online, pe site-ul lor. Au si o cutie postala, langa usa, pentru cei care doresc sa lase documentele; te suna ei si te cheama sa semnezi contractul. Am intrat pe site-ul lor si am gasit https://www.electricafurnizare.ro/contract-online/?prod=ee

  • Am dorit să schimb un contract de la ENEL,la Electrica pe piața liberă. Toate bune, a întrat pe site am completat toate rubricile solicitate dar, când să dau clic pe solicitare, surpriză! Nu s-a înregistrat, în schimb mi-a apărut – cu roșu- un text în care mi s-a comunicat că nu am introdus 18 cifre la codul locului de consum de la ENEL! Am verificat și ce să vezi? Codul respectiv de la ENEL nu are decât 10 cifre! Am încercat să introduc câte 8 de 0-la sfârșit și apoi la început, dar degeaba! Eroare repetată. Am reclamat la Electrica dar până în prezent nu am primit răspuns. Oare nu se dorește preluarea de la alți furnizori și a fost făcut programul informatic numai „de ochii lumii” că să „dea bine”!

    • Este vb despre POD (plin of delivery)
      Nici eu nu l-am găsit și nu am reușit completarea formularului
      Exista celălalt cod pe care îl cer dumnealor(nu înțeleg de ce le trebuie amindoua)
      Daca suni răspunde robotul și după ce stai că prostul 8 minute sa fii transferat la un operator,ți se spune că vei fi contactat de ei daca dorești.Eu doresc și aștept de 3 zile

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.