Actualitate

Euroactivul Ovidiu Lăzăroaie, „specialist în informare”

Documentul dat publicității de Agenția Națională de Integritate (ANI) care a cercetat "cazul Botiș" arată că Ovidiu Lăzăroaie, redactor al ziarului "Mesagerul de Bistrița-Năsăud" era "specialist în informare" în cadrul proiectului "Șansa la demnitate".

Potrivit ANI, din echipa de management a Proiectului „Șansa la demnitate” fac parte: Magda Carmen Diana – manager de proiect, Moroșanu Ioan Iany – ofițer financiar, Deneș Daniel – consilier juridic, Maxian Cristina – asistent manager, Bartha Csaba – specialist IT, Hădărean Irina – responsabil grup de lucru 1, Botiș Ligia Adina – responsabil grup de lucru 2, Căpraru Alina Gabriela – responsabil grup de lucru 3, Lăzăroaie Ovidiu – specialist în informare și publicitate.

Reamintim că, pentru serviciile sale, Ovidiu Lăzăroaie obținea un venit brut de 8400 de lei lunar. Ce-i drept, dintre toți jurnaliștii bistrițeni, doar dânsul a obținut „în exclusivitate” informațiile despre lansarea proiectului. Știrea poate fi citită aici: http://www.mesagerul.ro/2011/01/27/cursuri-de-pregatire-profesionala.

Reamintim totuși că Ovidiu Lăzăroaie este redactor al cotidianului „Mesagerul de Bistrița-Năsăud”, așadar e plătit pentru activitatea sa din două direcții ceea ce indică faptul că ar fi și dânsul într-un conflict de interese de ordin moral. Dacă nu ar fi existat acest „conflict de interese moral” dânsul ar fi fost obligat prin natura profesiei să scrie despre neregulile sesizate de noi și confirmate de ancheta ANI. Nu s-a întâmplat însă așa.

Timp Online i-a cerut o poziție în legătură cu acest subiect lui Dorin Arsinte, directorul ziarului Mesagerul, dar acesta nu ne-a transmis nici până acum un punct de vedere. Mai mult, Ovidiu Lăzăroaie continuă să semneze în ziarul Mesagerul ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat.

Cristiana Sabău

Adaugă comentariu

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.

GA vertical

Carliont

KissFM

KISS FM

Titlu Articole Recente

Articole recente

Titlu Comentarii recente

Comentarii recente

CleverADS