Campania are drept scop informarea populaţiei din mediul urban cu privire la modalităţile de protecţie a caselor, în special prin adoptarea unei atitudini preventive în diverse situaţii care pot influenţa siguranţa locuinţelor dintr-un imobil, informează IPJ BN.
Campania beneficiază ca materiale de suport de pliante şi afişe cu mesajul specific, realizate de Inspectoratul General al Poliţiei Române în parteneriat cu Groupama Asigurări.
Ofiţerii din cadrul Compartimentului de Analiză şi Prevenire a Criminalităţii, dar şi din alte structuri, vor desfăşura mai multe activităţi în cadrul campaniei, respectiv:
– întâlniri cu administratorii asociaţiilor de locatari din mediul urban şi prelucrarea de informaţii preventive, precum şi distribuirea de pliante şi flyere în zonele cu aglomerări mari de locuinţe în construcţii, fiind angrenaţi ofiţerii din cadrul Compartimentului de prevenire, 31 de poliţişti de proximitate şi 40 de elevi voluntari;
– organizarea unui punct de informare pe str. Liviu Rebreanu din Bistriţa (zona pietonală), în colaborare cu sucursala Groupama Bistriţa;
– distribuirea de materiale informative în societăţi comerciale din judeţul Bistriţa-Năsăud şi organizarea unor activităţi de informare a angajaţilor;
– distribuirea de materiale informative în Complexul Comercial „Cibela” Bistriţa şi în magazinele având ca obiect de activitate comercializarea materialelor de construcţii;
– transmiterea de informaţii preventive pentru prevenirea furturilor din locuinţe şi realizarea autoprotecţiei cetăţenilor.
Pe întreaga durată a campaniei, cetăţenii vor fi informaţi atât cu privire la cazuri concrete sesizate pe această linie, cât şi cu recomandări preventive de natură a proteja patrimoniul.
Adaugă comentariu