Economie

Opel, cea mai vândută marcă de import în programul de casare

Opel a înregistrat cea mai mare cotă de vânzări a unei mărci de import, cu 9,1% din totalul de 4.155 de automobile comercializate până acum în cadrul Programului de stimulare a înnoirii parcului auto național 2011.

Cifrele au fost comunicate de APIA și sintetizează volumele de vânzări de la debutul acestuia în 2011 până la finalul lunii aprilie.

Opel s-a clasat pe primul loc al vânzărilor mașinilor de import cu 378 de automobile, fiind urmat de Skoda (369 unități), Chevrolet (363 unități), Renault (355 unități) și Volkswagen (304 unități). Cel mai bine vândut model Opel în prima parte a programului de casare este Opel Astra Classic III, urmat de Opel Corsa și Opel Astra.

Astra Classic III și-a dovedit încă o dată actualitatea: oferta Opel aduce în prim plan motorizarea 1.6 în 5 uși, disponibilă în continuare de la 8.950 Euro cu TVA și trei prime de casare. Dotările includ aer condiționat, ESP, airbag-uri frontale șofer și pasager și airbag-uri laterale față, ABS, servodirecție, volan îmbrăcat în piele, comenzi audio pe volan, proiectoare ceață.

Opel propune în continuare modelul Corsa la 6.470 Euro cu TVA și trei prime de casare, modelul fiind dotat cu opțiuni precum ABS, airbag șofer și pasager, servodirecție, închidere centralizată, reglarea electrică a înălțimii farurilor, oglinzi retrovizoare acționate electric, avertizor sonor pentru faruri aprinse, faruri cu halogen, coloana volanului reglabilă pe doua direcții.

Programul de casare

Conform autorităților, obiectivul programului vizează diminuarea poluării prin scoaterea din uz a
autoturismelor vechi cu nivel de poluare ridicat. Prin Programul de stimulare a înnoirii parcului auto național 2010 s-au casat 189.323 autoturisme uzate.

Opel în 2010: creștere de piață și ascensiune în topul importatorilor

Primele rezultate ale programului de înnoinre a parcului auto urmează performanțelor de vânzări ale Opel în 2010. Cu peste 6700 de autovehicule înmatriculate, Opel și-a depășit realizările anului anterior și a urcat un loc în clasamentul importatorilor.

Producătorul german a încheiat 2010 cu o cotă de piață de 6,5%, cu aproape două procente mai mult decât în anul 2009. Creșterea a adus și urcarea până pe locul 4 în clasamentul importatorilor de pe piața românească.

Sursa: Opel România

Etichete

Adaugă comentariu

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.