Actualitate Recomandări

Şanţurile periculoase de la marginea DN 17 continuă să facă victime. Trei tineri au ajuns la spital

(FOTO) Şanţurile adânci şi betonate de o parte şi de alta a DN 17, şi care nu sunt deloc protejate de parapete, continuă să facă victime. Trei tineri şi-au făcut maşina praf şi au ajuns la spital după ce şoferul a pierdut controlul volanului şi a ajuns cu maşina într-unul din şanţurile de pe raza localităţii Unirea.

Accidentul s-a petrecut duminică dimineaţa în jurul orei 6.00. Maşina în care se aflau doi băieţi şi o fată venea dinspre Valea Bârgăului spre Bistriţa. La un moment dat, a luat-o pe contrasens şi s-a împlântat într-un cap de pod. Şoferul nu-şi mai amintea în ce circumstanţe s-a petrecut totul. Posibil să fi adormit la volan. Toţi cei trei tineri au fost transportaţi la spital, însă nu sunt în stare gravă.

Maşina este marca Audi şi este înmatriculată în judeţul Cluj. Tinerii se aflau în tranzit prin judeţ.

La sfârșitul anului 2004, reabilitarea DN 17 între Bistriţa şi Tureac a fost adjudecată de firma Geiger pentru 17 milioane de euro pentru tronsonul de 32,1 kilometri Bistrița-Tureac. Lucrările au costat însă cu trei milioane de euro mai mult întrucât iniţial firma nu a făcut rigole de scurgere.

Şanţurile extrem de adânci de la marginea drumului nu sunt protejate de parapete, aşa încât s-au produs foarte multe accidente grave.

Amenda este de 6.000 de lei, pentru lipsa parapetelor de protecţie

Pentru lipsa parapetele de protecţie de pe DN 17, poliţiştii din judeţul Suceava au amendat administratorul drumului, considerând că se face vinovat de „deficienţe grave legate de neluarea măsurilor legale de asigurare a siguranţei infrastructurii rutiere”. În baza OUG 43/1997, privind regimul drumurilor, amenda este de 6000 de lei.  Drumul naţional se află în administrarea Companiei de Administrare a Infrastructurii Rutiere, prin Secţia de Drumuri Naţionale Bistriţa.

Reamintim că, dintre toate statele europene, în România mor cei mai mulţi oameni în accidente rutiere, suma pe care statul trebuie să o plătească anual din această cauză ridicându-se la două miliarde de euro, a declarat la Bistriţa deputatul UDMR Benedek Zacharie, membru în Comisia de infrastructură-transport şi preşedintele subcomisiei care se ocupă de transportul rutier, ferovioar, naval şi aerian. Cum va fi modificat Codul Rutier pentru ca şi statul să răspundă pentru ceea ce nu face, aflaţi AICI. 

10 comentarii

  • Pînă se vor face parapeți, adică niciodată, lăsați-o mai moale cu viteza dragi tineri, altfel doamne fereste.

  • Meargă un pic mai încet , și mai NEOBOSIȚI. Poate ca și parapet contează , dar de multe ori teribilismul , prostia și beția , sunt cele care contribuie la accidente.

    • da’ chiar asa, cel mai bine e sa stea acasa, n-avem nevoie de drumuri si nici de autostrazi, alea sunt pentru popoare civilizate – nu pentru iobagi ca noi, care umbla în carute.
      si dom’ presedinte, fost lup de mare a zis ca n-avem nevoie, nu ?!?

  • oamenii astia daca nu aveau masina, acuma erau morti si iar se vaicareau degeaba câtiva (prin presa, opozitie, etc) care dau din gura fara sa fi rupt vreun fâs la viata lor.
    sunt curios ce ramânea dintr-un logan, sau ceva conserva de genul.

    PS: mai e un pic si se face anul de când au mai murit vreo 5 la trecerea aia la nivel în Viisoara si toti s-au batut cu pumnul în piept ca vor „rezolva situatia”.
    situatia e la fel, adica de kkt – asteptam sa mai moara niste fraieri platitori de taxe si impozite.

  • Impozitul pe mașini, taxa de înmatriculare și amenzile sunt mult prea mici !!

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.