Actualitate

Şofer din Livezile, purtat de asigurator cu maşina lovită de la Ana la Caiafa

Ioan Rusu, un şofer din comuna Livezile, implicat luna trecută într-o coliziune de pe urma căreia s-a ales cu maşina lovită în spate, a ajuns la capătul răbdării după ce firma la care era asigurată maşina ce l-a lovit refuză să îl despăgubească în mod just.

„Luna trecută, într-o după-amiază m-am dus să cumpăr o portocală pentru fata mea bolnavă de diabet. Am semnalizat stânga să intru şi, când am oprit, un şofer din Dumbrava, angajat la o firmă de curierat, a intrat şi m-a lovit. Ne-am înţeles amiabil să nu mai vină Poliţia. Joi a fost accidentul, iar vineri m-am dus la Euroins unde avea asigurarea RCA cel care m-a lovit şi unde întâmplător aveam şi eu. Un băiat mi-a dat formularele şi m-a programat pentru luni la ora 11.00 la inspectorul Bălan. Când a venit inspectorul Bălan, mi-a făcut poze la maşină şi m-a întrebat dacă am cont bancar. Nu aveam. Mi-a zis să merg să-mi fac pentru că îmi virează banii în cont şi pot să-mi fac eu maşina. Am venit, mi-am făcut cont. Când m-am dus să îi spun numărul contului, mă trezesc că îmi dă 600 de lei pe când numai spoilerul la Seat-ul meu costă 800 de lei, iar lampa e 215 lei cea mai scumpă, iar cea mai ieftină 100 de lei. În plus, nu mi se mai închide nici capota după ce m-a lovit. E îndoită fusta. M-am dus la el a doua oară şi m-a trimis la un service cu care au ei, Euroins, contract, la Dura, au dat spoilerul jos şi mi-au zis că nu se bagă la treaba asta pentru că reparaţiile sunt mai scumpe”, a spus Ioan Rusu.

Ioan Rusu Livezile 2 Rusu Livezile 3 Rusu Livezile 4 Rusu Livezile 5

Bărbatul e supărat că reprezentanţii firmei de asigurări Euroins nu l-au trimis la un service care să fie dispus să-i repare maşina sau măcar să-i vireze mai mulţi bani în cont ca să o poată repara singur.

„Altă tâlhărie au făcut. Pe hârtie au scris 664 de lei, iar inspectorul Bălan m-a minţit şi a trecut cu pixul 823 de lei şi Ioan Rusu Livezile 4m-a pus să semnez. Iniţial, eu i-am spus să mă trimită la un atelier cu care au ei înţelegeri să-miIoan Rusu Livezile 5repar maşina. S-a enervat şi a rupt hârtia asta cu 664 de lei şi m-a trimis la Dura. Unde m-a trimis, acolo m-am dus. Acolo mi-au dat spolierul jos, au făcut şi ei fotografii şi mi-au zis că nu îmi fac maşina la banii ăştia. Iar m-am dus la domnul Bălan. Am venit apoi la Comsig că e mai aproape de casa mea. Am lăsat acolo maşina la un domn inginer şi azi m-a chemat să-mi spună că îmi face maşina, dar trebuie să mai pun bani de la mine şi nu sunt de acord cu aşa ceva. Nu dau eu bani dacă m-a lovit altul din spate. După ce mai plătim asigurările?”, a spus Ioan Rusu.

Şoferul susţine că asiguratorul nu vrea să-l despăgubească la justa valoare a pagubelor fiindcă maşina ar fi veche, hartie Euroinsfabricată în 1998.

„Eu nu ştiu de ce ne face să plătim asigurarea din moment ce ne poartă numai pe drumuri. Umblu de o lună pe drumuri, din 11 iunie. Nimeni nu îţi face absolut nimic. Nu ştiu unde să mă duc. În 7 iulie mi-a expirat RCA şi am venit la Astra şi mi-am făcut altă asigurare. I-am întrebat pe domnii respectivi ce se întâmplă dacă păţeşti ce am păţit eu. A venit un inspector şi s-a uitat la maşina mea şi mi-a zis că inspectorul Bălan îmi putea da mai mulţi bani, dar nu a vrut. Când mă duc la el, la Bălan, mă întreabă de ce am mers iar să-l deranjez. Mă poartă de la unul la altul. Când mă vede, zici că vede o oaie neagră”, a spus Ioan Rusu care ar fi vrut ca asiguratorul să-i dea măcar 1000 de lei ca să-şi repare maşina în regie proprie.

Euroins 2 Euroins 1Timp Online a luat legătura şi cu inspectorul de daune Adrian Bălan de la Euroins. „Este o lege care spune cum se repară o maşină. Domnul Rusu s-a dus într-un service, l-a ales el.  S-a dus şi nu am primit nicio cerere de despăgubire de la dânsul. Noi am făcut o simulare a reparaţiei şi am scris o dată suma fără TVA şi o dată cu TVA, de aceea apar două sume, 664 de lei şi 823 de lei. Noi nu am refuzat să-i dăm banii. Să vină cu o cerere de pretenţii la noi şi îi vom da banii. Eu i-am făcut o ofertă de preţ în regie proprie pe baza unui program şi a unui soft unde se simulează reparaţia. Domnul trebuie să vină la noi cu o cerere de despăgubire semnată de dânsul. E vorba despre a cere nişte bani. Noi l-am trimis la un service, ni s-a trimis un deviz şi o factură şi nu a mai venit cu nimic la noi. Nu ştiu de ce n-a mai venit. Întrebaţi-l! Cum a ştiut să vi se plângă să vă şi spună. Eu nu pot umbla după el să-i bag banii în buzunar. Trebuie să emită nişte pretenţii. I-am explicat ce vă explic şi dumneavoastră. Este o lege pe care trebuie să o respectăm. De unde a scos-o că spoilerul respectiv costă mai mult? Să-mi aducă devizuri de la service-uri că spoilerul costă mai mult şi îl despăgubim conform legii”, a declarat inspectorul de daune Adrian Bălan de la Euroins care a refuzat să fie fotografiat şi ne-a întors spatele, nervos.

Ioan Rusu este decis să reclame firma Euroins la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor întrucât consideră că nu a fost tratat corect de reprezentanţii acesteia de la Bistriţa.

2 comentarii

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.