Aplicația constituie o alternativă la informația oferită până în prezent prin accesarea site-ului http://noulportal.just.ro, persoanele interesate putând opta pentru informare la una dintre cele două modalități: cea informatică și cea telefonică, aceasta din urmă prin utilizarea serviciului Call Center.
Informațiile pot fi obținute printr-un singur apel telefonic, de oriunde, de pe orice telefon fix sau mobil, la numărul 0264-207.975, număr cu tarif normal.
Prin implementarea acestei aplicații se urmărește îmbunătățirea modalităților de comunicare către persoanele interesate a unor informații utile privind activitatea instanței, sistemul furnizând două categorii de informații:
1. informații legate de dosare, cum ar fi ultimul termen de judecată, soluția pronunțată la ultima ședință de judecată, date care se preiau automat din aplicația de evidență electronică a dosarelor Ecris instanțe v4, chiar din momentul introducerii lor.
2. informații privind ajutorul public judiciar, taxele judiciare de timbru, depunerea actelor la dosar, studiul dosarelor, legalizarea sau investirea cu formulă executorie, eliberarea certificatelor și a copiilor de pe acte sau informații privind programul și organizarea instanței.
Acest serviciu constituie primul Call Center cu generare dinamică a vocii în limba română, programul fiind inițiat în premieră de către Curtea de Apel Cluj pentru instanțele judecătorești din raza de activitate a acesteia.
Dana Ceuca, purtător de cuvânt al Tribunalului Bistrița-Năsăud
Adaugă comentariu