Social

Pensiunea Izvorul Lunca, scoasă la licitaţie. Care este preţul de pornire (FOTO)

Pensiunea Izvorul Lunca, aflată în vecinătatea DN 15  A pe raza judeţului Mureş, dar la graniţa cu judeţul Bistriţa-Năsăud, este scoasă la licitaţie de proprietar. Profesorul Mircea Seleuşan, fiindcă el este vorba, a anunţat că renunţă la afacerea de familie dacă primeşte un preţ corect.

Pe contul său de Facebook, prof. Mircea Seleuşan anunţă: „Se vinde la licitaţie publică cu strigare în 22 aprilie 2017 orele 10.00 Izvorul Lunca, o frumoasă pensiune turistică, de profil familial, în plină activitate încă din 1992! Situată în Nord-Estul Transilvaniei, la confluența județelor Mureș cu Bistrița-Năsăud, acces ușor pe DN 15A sau E-578, recent modernizat, aproape de Bistrița, Târgu Mureș și Cluj-Napoca și de cele 2 aeroporturi internaționale, din Cluj sau Târgu Mureș. Locație liniștită, frumoasă, în inima naturii, pe placul turiștilor! În jurul pensiunii este un teren agricol, parte integrantă din proprietate, de aprox. 50.000 mp, cu o deschidere la drumul european, recent modernizat – E 578 – de aproape 300 ml /lungime. Este o afacere la cheie, profitabilă! Nu e grevată de nicio datorie! Se pot face și alte investiții, construcții. Există PUZ/ planul de urbanism zonal aprobat/de aprox. 15.000 mp, ca perimetru construibil”, anunţă profesorul Seleuşan pe contul său de Facebook. 

Potrivit anunţului, preţul de pornire este de 600.000 € /ascendent!/Info telefon: + 40 722 616 991 sau 0363 102 470. Înscrierea la licitaţie şi detalii numai pe adresa de e-mail: mircea.seleusan@gmail.com – până în data de 20 aprilie 2017

În anii trecuţi, la Izvorul se organiza şi un festival folcloric care s-a bucurat de mult succes.

8 comentarii

  • Que voulez-vous dire?
    entreprise n’est pas propre?
    Je suis là des dizaines de fois
    entreprise a commencé au fond et a développé parce que les clients
    il y a un endroit stratégique pour une telle rue d’affaires
    tout le reste peut peut

  • Ce que je veux dire, selon mon opinion c’est presque impossible d’être enseignant – professeur, représentant syndical… payé par l’État pour s’occuper de l’éducation des enfants etc…et concomitant avoir la responsabilité majeure d’une affaire situé de plus a quelques dizaines de kilomètres de domicile..sans que ce fait n’a pas des conséquences sur la qualité d’enseignement.

    Je me demande quand la personne pourrait faire les corrections, les plans de suivi individuel, comme il le faut…quand les pensées sont ailleurs, la tête est occupé avec approvisionnement, les recettes, problèmes quotidiennes de l’affaire, gérer le personnel…La location oui, elle est bonne..mais le reste..

    Le concept de professeur entrepreneur à temps partiel, c’est seulement en Roumanie que je l’ai entendu.

  • Asa este….ai dreptate stimabile(o)…dar crezi ca domnul avea nevoie si de o afacere daca salariul de profesor putea sa-i ofere un trai decent?
    Si vezi cum se leaga pana la urma toate problemele cotidiene in Romanica noastra??????????

    • Să spunem că în ţară, mai ales în mediul rural are potenţialul unor zeci copii care pot deveni într-o zi oameni extrem de talentaţi şi valoroşi pentru societate ca şi Grigore Moisil.
      Dacă la bază , profesorii nu îşi respectă statutul şi nu fac meseria cu convingere , rigoare şi mai ales pedagogie…acei copii sunt pierduţi total pentru societate şi pierduţi prin cârciumile ţării, deveniţi consumatori de alcool şi oameni de dat la sapă. De aceia , unii dintre cei care sunt plecaţi din ţară îşi redescoperă potenţialul destul de rapid…pentru că sunt la vârsta la care încă pot învăţa prin experienţă proprie şi copiere.
      Banii sunt doar o parte a ecuaţiei.
      Problema este de structurare a învăţământului de valorizare a potenţialului copiilor.
      Unii au potenţial mai mare pentru a învăţa limbi străine, alţii pentru muzică etc, etc.
      Există materii care teoretic nu ar trebui să fie în programa şcolară pentru că anihilează la nivel cognitiv tot ceea ce alte materii încearcă să formeze la un copil. Gândirea logică, raţională, planificarea , organizarea, curiozitatea, adaptarea.
      Ora de religie impusă strategic politic în educaţie din motive de asigurare a controlului social identitar a maselor, de la nivelul elitelor, distruge efortul a mai multor ore de fizică, matematică, chimie, economie personală, spirit antrepenorial.
      Produsul (in) educaţiei se vede în fiecare om.
      De exemplu avem biznismeni încarceraţi (Dumitru Martin şi şpaga ) şi administratori instituţionali privaţi şi publici în top(Patriarhul Daniel), care vor găsi că e mai cool sau practic contra unui comision personal , să comande clopote de milioane ..contra intereselor societăţii locale colective.Când s-ar fi putut de exemplu comanda în Maramureş la Blotor.
      Deci ironia sorţii , Ortodoxia statală, subvenţonată masiv de taxele impuse fiecăruia… care promovează naţionalismul identitar…. e creatoare de locuri de muncă şi profit în buzunarul austriecilor…dar tot pe banii românilor .. vă aduceţi aminte câte fonduri din bugetele locale s-au scurs pe latura asta religioasă..bugete care dacă ar fi fost utilizate la hrana copiilor(copii infometaţi nu prea pot fi atenţi) rechizite, laboratoare concursuri activităţi, perfecţionarea profesorilor, tabere…s-ar fi ajuns la nivelul Finlandei probabil.

      Şi aşa un gând scurt. Dacă tot e să ne interogăm.
      Dar a trebuit să fie neapărat CEL MAI MARE şi în plus să aibă înscripţionat chipul Patriarhului Daniel?
      Ajută la ceva să posede *CEL MAI MARE* clopot?
      În afară de turism local ,pentru acelaşi tipi de clienţi care dau năvală la moaşte celebre şi mănăstări no-name, poate voi găsi voci care să argumenteze care sunt beneficiile acestui clopot pentru contribuabili.
      Plus că va deranja sonor, viaţa a unei jumătăţi din Capitală.

      Grandomania, ignoranţa şi prostia au devenit model de viaţă şi de existenţă culturală.
      Iar la dezvoltarea acestui tip de cultură, politicienii alături de educatori au avut un rol destul de major.
      Un profesor de franceză e mai mult decât un dascăl care ar trebui să înveţe posibilitatea comunicării în altă limbă. E unul care prezintă o incursiune într-o altă lume , a ideilor..inaccesibilă în limba română.
      Poţi să repeţi la nesfârşit, exemplul celor ai noştrii care au cucerit Franţa..gen Cioran şi să ignori substanţa..
      Descartes,Camus, Pascal, Hugo, Sartre, Focault…
      Eu cred că acolo au pierdut copiii aceia de la sate…care nu au avut parte de prezenţa fizică a unui profesor ocupat cu alte activităţi.

  • Ce comentarii „harpagonice” de oameni complexati, profesori care poate stau an de an cu morcovul in cur ca nu prind titularizarea si copii rad de ei! Frustrant!

    • BN este județ de profesori complexați. C’est-à-dire qu’ils enculent tous la même carotte. Sauf les Seleusan, peut-être, car ceux-ci, aujourd’hui comme hier, savent lécher, et avec acharnement, le cul du Parti. Voilà!

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.