Actualitate

Sala Polivalentă din Unirea va purta numele TeraPlast Arena. Valoarea și durata contractului

Compania TeraPlast a câștigat licitația de închiriere a spațiilor publicitare pentru Sala Polivalentă din Unirea. Sala care a fost dată în folosință în toamna anului trecut va purta numele TeraPlast Arena cel puțin până în anul 2028. Valoarea contractului depășește 600.000 de lei pe an (peste 120.000 de euro).

Grupul TeraPlast își reafirmă sprijinul pentru comunitatea locală și extinde susținerea pentru CS Gloria 2018 Bistrița-Năsăud în cadrul unui contract prin care noua Sală Polivalentă se va numi TeraPlast Arena, anunță compania.

Acordul de asociere a fost încheiat în urma unei licitații publice, care a avut ca obiect închirierea spațiilor publicitare, inclusiv denumirea sălii.

Acordul este valabil pe o durată de 5 ani, cu posibilitatea de prelungire prin act adițional. Valoarea contractului este de peste 600.000 de lei pe an.

E un nou parteneriat pentru performanță între TeraPlast și comunitatea locală. Suntem sponsor al echipei de handbal, echipa de suflet a bistrițenilor, și al întregului club sportiv din Bistrița de ani buni. Extinderea acestei colaborări prin participarea noastră la această licitație era naturală. Responsabilitatea socială și interesul vizavi de dezvoltarea și bunăstarea comunității fac parte din cultura organizației noastre, iar atenția se îndreaptă în special către educație și sport. Acest nou acord cimentează susținerea noastră pentru clubul local, pentru cultivarea talentelor și creșterea unor noi sportivi de performanță. Bistrița are acum o sală modernă, la cele mai înalte standarde de calitate și condiții de joc, asa cum merită clubul, sportivii și toți locuitorii orașului”, spune Alexandru Stânean, CEO TeraPlast.

Noua Sală Polivalentă a fost finalizată în anul 2022, în urma unei investiții de 27,3 milioane de euro, cu finanțare asigurată atât de la bugetul național, cât și cel local.

În anul 2022, Grupul TeraPlast a consemnat sponsorizări de aproape 1,8 milioane de lei, în limitele stabilite de legislația în vigoare. Grupul este implicat activ în proiecte de responsabilitate socială și de protejare a mediului înconjurător, care pun accent pe dezvoltarea durabilă, echitabilă și inclusivă a societății și economiei, precizează TeraPlast.

CS Gloria 2018 Bistrița-Năsăud a transmis: ”Când mediul antreprenorial și sportul își dau mâna, cel mai mult are de câștigat comunitatea. TeraPlast va da numele Complexului Sportiv Polivalent din Unirea, în urma câștigării licitației publice care a avut ca obiect închirierea spațiilor publicitare, până în 2028. Astfel, TeraPlast devine susținătorul și mai vizibil al performanței, valoarea contractului este 55.100 lei/lună, respectiv 661.200 lei/ an. O sumă care va asigura o parte importantă din cheltuielile Complexului Sportiv și arată încă o dată faptul că județul nostru, și din acest punct de vedere al colaborării dintre mediul public și privat, este funcțional. Mulțumim companiei TeraPlast pentru implicarea în susținerea sportului, performanței și sprijinul incontestabil oferit comunității și Clubului Sportiv Gloria 2018 Bistrița-Năsăud. Așadar, de azi putem spune că ne vedem la TeraPlast Arena. Primul meci sub noua denumire este cel dintre naționala de handbal a României și Ucrainei – 3 martie, de la 19:15. Hai la meci! Hai la TeraPlast Arena! Hai, România!”.

3 comentarii

  • Este normal sa fie asa, banul face totul si reclama desigur, un mare sportiv este uitat, daca pui numele unui sportiv plateste el cheltuielie? Oare cum am alege un mare sportiv Bistritean in special daca au „luptat” in ramuri si categorii diferite?

    7
    19
  • Criticăm când e de criticat, dar trebuie să ne amintim să felicităm, când se fac lucruri bune.
    Bravo TeraPlast pentru ca va implicați si pentru ca susțineți proiectele locale.
    Bravo Consiliului Județean Bistrița-Năsăud si mai ales celor care administrează Sala Polivalenta Sportiv Unirea (TeraPlast) pentru că stiu să atragă fonduri de la firme private.

    26
    10
  • Peste tot în lume se practică acest model și este unul cât se poate de transparent și corect. Dau doar două ex. În Germania, Stadionul lui Bayern Munchen se numește Allianz Arena, iar la Cluj cea mai mare Sală Polivalentă din Transilvania se numește BT (Banca Transilvania) Arena. La Bistrița trebuie să fim bucuroși că avem un TeraPlast, care se implică în astfel de campanii. Aproape jumătate din cheltuielile de întreținere sunt suportate din acest contract, iar restul din reclamele din interior. Se poate, doar că uneori transparența nu aduce comisioane și-o practică mai puțini.

    32
    5
Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.