Aplicația „iReport Bistrița”, platforma de comunicare cu cetățenii deschisă de municipalitate la jumătatea anului trecut, a înregistrat peste 1700 de sesizări din care cea mai mare parte au primit răspuns.
”Îi îndemn pe cetățenii municipiului să folosească aplicația iReport pentru că informațiile pe care le primim de la ei sunt foarte importante pentru noi”, a spus primarul Ioan Turc la prezentarea proiectului de buget unde a menționat că administrația transparentă și modernizată prin digitalizare este o prioritate.
”Anul trecut, am implementat proiectul unui nou site care a venit la pachet cu o serie de servicii online. Dorim să extindem serviciile și pe componenta de urbanism și pe cea de servicii sociale. Din 1711 sesizări primite pe iReport, 1443 au primit o rezolvare. Am putea spune că aplicația este folosită, banda de creștere este foarte mare”, a declarat edilul.
Și tot din procesul de digitalizare face parte și implementarea unui sistem de pontaj electronic pentru angajații Primăriei Bistrița.
”Pontajul electronic este parte a procesului de digitalizarea Primăriei. Vom avea pontaj electronic. Este necesar. Toată înțelege că am putea monitoriza mai bine, am putea eficientiza activitatea angajaților noștri. De aceea, pontajul electronic se află pe lista noastră de priorități”, a spus primarul la ședința Consiliului Local Bistrița răspunzând unei întrebări care i-a fost adresată de consilierul USR Nicolae Pavelean.
Alesul USR a reamintit că propunerea de introducere a pontajului electronic aparține formațiunii sale. ”Noi considerăm că ar fi o investiție minimă care poate aduce salvare de resurse și de timp și date mai relevante despre angajații Primăriei Bistrița”, a spus Pavelean.
În ce privește creșterea nivelului de participare a cetățenilor la actul de decizie și de administrare prin folosirea instrumentelor digitale, 2022 este primul an în care vor fi implementate proiectele de bugetare participativă, intenția administrației fiind aceea ca alocarea de anul viitor să fie mult mai mare, probabil că dublă. ”Vom lucra și la regulament”, a anunțat primarul.
Atata timp cat comentacii fara nume si gradul de impostura este la cote inalte si nimic nu-i bine pt. marea majoritate a non-cetatenilor care nu se implica, nu voteaza , eu nu sunt de acord cu aceasta initiativa.
Intai de toate fiecare traitor din orasul asta trebuie sa isi dea singur NOTA si sa se uite in oglinda sa se intrebe ce ofera el orasului in care locuieste .
Kolonelu lu peste stricat. Daca ai dovezi pune-le pe masa.
In rest sa-mi giugiulesti barzoiu , vorba marelui FLORIN PIERSIC de la care am invatat aceasta expresie de dulce si pe care ti-o trimit cu drag.
Degeaba exista aplicatia daca municipalitatea ignora sesizarile facute. Am impresia ca sesizarile sunt luate in considerare preferential. Nu exista transparenta si nici termen de raspuns. Am facut o sesizare in 22.12.2021 nu s-a uitat nimeni la ea nici in ziua de azi.
De atunci zace la naftalina cu status „inregistrat”. Probabil sunt multe sesizari(petitii) in aceasta situatie si primarul probabil nici nu stie.
si aia e aplicatie! zici ca e facuta in 99 pe dial-up, super tare aplicatia, dai scroll, incarca un minut, pozele sunt niste thumbnailuri de nu vezi nimic. Ca doar pentru cealalta trebuia platit ceva modic, dar mergea la standardele din IT din 2022, nu ca „jaful” de ireport.