Economie

Ce se construiește în vechea zonă industrială a orașului și cu câți bani

Ruinele vechilor fabrici din zona industrială a orașului dispar una câte una, iar în locul lor apar construcții noi, moderne. Așa se va întâmpla și la numărul 81 de pe Drumul Cetății – vechea șosea de centură a orașului – unde se lucrează deja de zor.

Aici, o companie din Bistrița investește 12 milioane de lei în amenajarea unor spații de depozitare, birouri și în împrejmuirea unui teren pe care vor fi amenajate 67 de locuri de parcare.

Este vorba de Almet SRL Bistrița care produce din 2005 piese forjate și prelucrate mecanic, precum și structuri metalice pentru hale industriale, containere metalice și confecții metalice ușoare.

Firma a avut o cifră de afaceri de 12,3 milioane de lei în 2023 și un număr mediu de 23 de angajați.

Investiția de pe Drumul Cetății se face în regie proprie, autorizația fiind obținută pentru un termen de execuție de doi ani.

6 comentarii

  • O idiotenie, va fi un mix penibil de constructii residentiale si depozite. Lipseste viziunea pe 10-20 de ani…

    63
    8
    • Bistrița și toată România are nevoie de investiții durabile unde oamenii să producă și să câștige bani nu de locații unde să cheltuie! Zona industrială ar trebui să își păstreze destinația,altfel ghiveciul urbanistic al Bistriței ar fi deplorabil. Și acum există construcții gen cea de la intersecția Lucian Blaga cu Calea Moldovei, cea de pe Grigore Pletosu sau blocurile turn de pe Subcetate unde în zona de case sau construit ( legal sau nu) clădiri care strică ordinea firească și noțiunea de urbanism general.!

      22
      24
    • Zona industrială nu are ce căuta ín mijlocul Bistriței. Zona industrială trebuie relocată între Sărata şi Sărățel.

      11
      2
  • Vasilache vezi că nu şti Stadionul de Rugby trebuie să fie construit pe terenul unde a fost LDP-ul care este în altă locație. Despre practicanți de Rugby din Bistrița nici nu au cum să fie mulți fiindcă în Bistrița NU EXISTĂ NICIUN TEREN DE RUGBI , existe numai terenuri de sporturi pentru fătălăi pensați.

    40
    6
  • @ Vasi dacă tot ai pomenit de Zidul Cetăți poate că ăsta este un al motiv pentru care Turc a pierdut lamentabil Bistrița la alegerii pentru că nu a reușit să restaureze zidul și să facă zonă pietonală acolo aviz celor ce vor prelua primăria din toamnă că pot să aibă aceeași soartă ca Turc.
    Zidul Cetății este cea mai veche și valoroasă parte a Bistriței .
    Zidul cumva a reușit să scape tuturor dezastrelor, pe porțiuni a reușit să scape de decretul pricipelului Austriac carea vrut să-l dărâme integral, a reușit să scape furiei comuniștilor însă se pare că nu reușește să scape de acești noi administratori inconștienți ai orașului. Zidul Cetății trebuie restaurat și pus la adevărata valoare printr-un sistem de lumini monumental. Pentru protejarea lui trebuie interzis accesul autovehiculelor pe străzile Dogarilor, Mihail Kogălniceanu, Ecaterina Teodoroiu și Barbu Lăutaru, și trebuie încurajat pe aceste străzi doar accesul pietonilor și bicicliștilor, împreună cu pista de biciclete și aleia de pe valul de pământ de apărare din Parcu Mare vor face o buclă agreabilă de plimbare cu bicicletele și pietonală. Aceste străzi pot fi incluse în traseul Turistic de timp Urme de Pași numit ” Pe urmele Cavalerilor ” care cuprinde străzile Dogarilor-Mihail Kogălniceanu- Ecaterina Teodoroiu-Barbu Lăutaru-C R Vivu-Bisticioarei-Crinilor-I Slavici- Subcetate până la ruinele primei Cetăți a Bistriței de pe Dealul Cetății acolo unde se vede acum antena de telefonie mobilă.
    https://www.youtube.com/watch?v=pVN89ZQt0hQ

    21
    7
Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.