Actualitate

Trecerea la nivel cu calea ferată de pe str. I. Slavici ar putea fi deschisă pe o bandă în zilele următoare

Se lucrează intens la modernizarea trecerii la nivel cu calea ferată de pe strada Ioanm Slavici, inclusiv sâmbătă, pentru această intersecție foarte importantă să poată fi redeschisă circulației. Viceprimarul Cristian Niculae i-a cerut constructorului să deschidă trecerea măcar pe o bandă.

”Tragem tare să finalizăm și modernizarea trecerii la nivel cu calea ferată de pe Slavici.

După terminarea lucrărilor de modernizare a intersecției dintre Slavici, Colibiței și Arțarilor, din această vară, având în vedere că trecerea la nivel de cale ferată nu a fost prinsă în proiectul de modernizare, am promis atunci că voi face tot posibilul ca și trecerea la nivel cu calea ferată să fie modernizată cu sistemul STRAIL – sistem format din elemente elastice ce facilitează o trecere ușoară și lină peste calea ferată.

Pe o zi însorită și geroasă de decembrie, am vizitat șantierul de pe str. Ioan Slavici la trecerea de nivel de cale ferată, unde se lucrează intens la instalarea sistemul STRAIL.

Am primit asigurări din partea constructorului că lucrările sunt realizate într-un ritm foarte susținut – se lucrează inclusiv sâmbăta, pentru ca această intersecție foarte importantă să fie repusă în folosință.

Am cerut constructorului să facă tot ceea ce e posibil să finalizeze lucrările cât mai repede și să deschidă trecerea măcar pe o bandă în următoarele 3-4 zile pentru a mai decongestiona traficul aglomerat din zonă”, a scris Cristian Niculae pe Facebook.

https://www.facebook.com/publicromanianperson/posts/946239555755590?__xts__[0]=68.ARD3Eis_EorJ_87uJXdx_1mKD6mCgqUik0jvouU_Pl-Vw6QJfmDN9p0hF29fwNIvLXox-0T5xWwj_jRR9cUCJBSV2pZBsqZWr8HogegoOP461vO2cf9XkDuuYSBG3SpVk_C_0z_8uNHRrevydJIppkTGrAzMIA-aQA1tyxfkT-QUCxtIjw-w1q7iy0c8WurDWuy4LTqnBTcKTI_4Y2oHH-vLLYfBpXgX9HaRzH5CCwKp7vGcHkvUcHLe63O3hIQsHuw8OO8ZN878MsApA0QthC30BOE_NqrQLZA0C7a2ZfpRIBjFroQMIqEiNcAq6b0pPlq65eOzOmakyc_XXhJH2zA&__tn__=-R

14 comentarii

  • Toata vara cand a fost vacanta si concedii nu au avut timp??? Cand s-a oprit circulatia si s-au facut lucrari de ce nu s-a facut si trecerea??? Aia sunt angajatii constructorului??? Parca sunt civili pusi la lopata facand munca patriotica. Tinuta de strada pe santier. Statul nu face controale???

    • Pai asta au reabilitat-o asta vara
      Acuma gasesc motive sa explice de ce o reabiliteaza din nou, iarna… va spun eu de ce…. dintr-o EROARE a acestor oameni competenti!!! O eroare de proiect de cateva sute de metri au dat o alta locatie! Cine cunoaste… stie ce zic…

    • Imi place ca toți sar la gâtul viceprimarului, pentru ca s-a preocupat si a insistat ca primaria sa faca o investitie ce trebuia si era in obligatia CFR-ului sa o execute.
      Daca statea dupa CFR se facea la „sfantul asteapta”.
      Dar la noi la români, nimic nu e bine!

    • #Mihai Coltea – este foarte bine sa ne complacem in nemernicia noastra!!!!????
      Medicina de ex… se zbate sa reduca dimensiunea operatiilor… de la o operatie de 30 cm deschidere se ajunge la max 4 cm… de ce? Penru ca dureaza mai putin interventia, bolnavul se recupereaza mai repede, se reduce riscul infectiilor, etc, etc… vorbim de chestii de viata si de moarte, vorbim de nise, vorbim de autoimpunere si autoexigenta!
      Hai sa pupam in cur un om si sa-i ridicam statuie ca face CEVA ce trebuia facut acu 70 de ani!!!! Asta NU este un pas inainte!!!! Este un pas MARE inapoi!!! Sunt chestii pe care le cer toti locuitorii, fa-le la nivelul zilei nu la nivelul anilor ‘80! Pentru asta sunt platiti!!! Sa lucreze in pas cu lumea NU doar sa faca ceva! De ce ne complacem noi in faptul ca se face ceva???? De ce nu ne ridicam standardele sa cerem sa se faca ce TREBUIE!!!!! Nu cere nimeni sa inventeze nimic! Cerem doar sa faca ce face toata lumea! Sa copieze succesul!!! Nu sa faca doar ce au facut romanii (a se citi ROMANII – fara diacritice!!!)
      Si pana la urma redeschiderea trecerii la nivel cu calea ferata de pe str Roamana ar mai decongestiona traficul sufocat! Bistrita are 2 artere care o traverseaza pe lungime si 2 pe latime… nici astea late si amenajate pentru traversare!!!!

  • Nu pot sa stiu ,de ce dureaza atat de mult…Alte lucrari mult mai complicate (centuri ocolitoare) cat vor dura? Oare cand vom invata sa facem ceva bun si operativ ? Am rugat in scris autoritatii competente , sa monteze un simplu semn „‘oprirea interzisa”‘ pe o strada ingusta pe care, dimineata, se circula foarte greu, pe o singura banda… Pe cealalta , oameni fara bun simt, parcheaza nestingheriti masinile, de luni de zile! Credeti ca, se intampla ceva? Nimic! In intersectia cu pricina, de o parte si alta sunt : o gradinita , o scoala generala si un camin pentru prescolari! Voi reveni cu o alta adresa…

    • Oricand se punea acest sistem trebuia inchisa circulatia, si se creea deranj.
      Important e ca se va termina lucrarea saptamana viitoare si vom trece si noi ca oamenii peste calea ferata fara sa ne rupem masinile.
      Apropo, la trecerea de la ” Drumul Dumitrei Vechi ” e bine? Va place?
      Treceti de 30 de ani peste aceste pasaje vai mama lor si acum cand se modernizeaza va aflati in treaba sa comentati.
      Asa e la Românica. Cei care fac treba sunt cei huliți.
      Chiar ne meritam soarta!

  • Te mai lauzi mult cu normalitatea (așa-zisa normalitate), Niculae? De ce dracu` nu ați lucrat în vară? Ați zis că nu reabilitați această trecere la nivel cu calea ferată din fondurile municipalității, că banii pentru proiectul ăsta sunt „prinși” în bugetul CFR-ului. Acum v-ați trezit că, din varii motive, banii de la CFR nu mai vin. În loc să executați toate lucrările în zona respectivă ÎNTR-O SINGURĂ TRANȘĂ, ați preferat să le fărâmițați, să dați impresia că lucrați. Ce naiba veți face dacă va trebui să reabilitați întreg bulevardul Decebal, de la gară până la Han? O să vă ia 8 ani? O să-l faceți în 20 de termene de execuție?

    • Din greseala reabiliteaza
      Decebalul e de la Magura la Apolo! E ca Independentei de la SRI la Coroana… oricum is faramitate ca denumire, nu au cum sa le faca continuu! Uita-te la str Artarilor… au asfaltat-o pana la jumatate!!!!! Poate pana acolo e Artarilor dupa se numeste cine stie cum prin acte, chiar daca e linie dreapta!!!!

  • Invidia e mare!!! Cand se face nu-i bine ca se face! Daca nu s-ar face, tot nemultumiti ati fi.
    Daca acum a ajuns sistemul asta de trecere de cale ferata, cand ar fi trebuit sa-l puna? La primarava?
    Sunt oameni in slujba noastra si e bine ca-si fac treaba!

  • Modernizarea trecerii la nivel cu calea ferată de pe str. Ioan Slavici nu-i suficientă „pentru a mai decongestiona traficul aglomerat din zonă”, cum crede naivul Cristian Niculae. Pentru asta ar fi nevoie cel putin de si de redeschiderea trecerii la nivel cu calea ferată si in zona strazii Romană, care a existat inainte pe vremea comunistilor. Asta ar permite ca străzile Eroilor si Artarilor să fie organizate cu sens unic, ceea ce ar permite amenajarea de piste de biciclete pe cele două străzi , dar si crearea unei fluidizări a traficului pe portiunea dintre strazile Ioan Slavici si Romană.
    Vezi: https://timponline.ro/traficul-de-cosmar-spre-zona-industriala-se-prelungeste-de-ce-nu-sunt-gata-la-timp-lucrarile-la-trecerea-de-nivel/

  • Ar fi bine ca toate trecerile la nivel cu calea ferată, dar mai ales cele din oras, să fie prvăzute cu sistemul STRAIL, care elimină jgheabul , de lângă şine care era necesar ca locas in care pătrunde buza bandajului roţilor de tren. Aceste jgheaburi reprezintă un pericol pentru biciclişti, persoanele cu handicap aflate în cărucioare, sau chiar pentru pietoni . O altă problemă este pe timpul iernii, prin formarea gheţii în jgheabul respectiv. Pentru aceste situaţii sistemul STRAIL a fost completat cu componenta veloSTRAIL care îşi dovedeşte utilitatea acolo unde bicicletele, cărucioarele pentru handicapati şi copii, patinatorii cu role şi persoanele cu bagaje cu role trebuie să traverseze în siguranţă calea ferată. Acesta este un element de uzură uşor de înlocuit fără demontarea plăcilor interioare.
    VeloSTRAIL este foarte usor de întreţinut, iar pentru inlocuirea elementelor de uzură sunt necesare doar închideri foarte scurte ale circulaţiei rutiere.

  • Se vor mai screme odata si pt becuri, poate la iarna viitoare, sa mai inchida circulatia inca vreo 2-3 sapt.
    Si uite asa, pt o lucrare ce ar fi trebuit sa fie facuta complet in 1-2 sapt, se va ajunge la 2-3 luni in total.
    Eficienta a la vicele Niculae! :/

Apasă aici ca să comentezi

Dă-i un răspuns lui Pop Marius Nicolae Cancel

Reguli pentru comentarii. Click aici.

GA vertical

Carliont

KissFM

KISS FM

Titlu Articole Recente

Articole recente

Titlu Comentarii recente

Comentarii recente

CleverADS