Fiindcă magazinul Kaufland de pe Bd. Independenţei a avut rezultate foarte bune – mai mult, se află în topul celor mai performante unităţi din reţea – compania a decis că e momentul pentru încă un spaţiu comercial de acest gen la Bistriţa, amplasat pe o suprafaţă mai mare decât cea ocupată de magazinul deschis în 2006.
Până când primii clienţi i-au trecut pragul, al doilea Kaufland din oraş şi-a dezvăluit secretele în faţa oficialităţilor – preşedintele Consiliului Judeţean Liviu Rusu, care a şi tăiat panglica inaugurală, viceprimarul Andrei Rusu, secretarul Primăriei Floare Gaftone, administratorul public al judeţului Vasile Negruşeri, mai mulţi şefi de instituţii descentralizate printre care Dina Suciu, Dorina Cicioc, Vasile Marc, Anca Andriţoiu – şi a jurnaliştilor, în cadrul unei inaugurări festive şi a unui tur de prezentare a hypermarketului. Cu această ocazie a avut loc şi o slujbă de sfinţire.
Kaufland îşi întâmpină cumpărătorii cu binecunoscuta şi diversificata serie de produse de calitate, care i-au adus faimă şi profit inclusiv la Bistriţa. Oferta Kaufland cuprinde de la mărci proprii până la sortimente oferite de producătorii regionali şi produse de marcă, într-o gamă foarte mare de alegere, de până la 15.000 de articole: fructe şi legume, produse lactate şi din carne, mezeluri, brânză, peşte – o parte fiind cu servire asistată, articole de menaj, sticlărie, porţelan, textile, electrice, papetărie, jucării, articole de sezon şi pentru petrecerea timpului liber şi multe altele, la care se adaugă oferte speciale săptămânale.
Avantajul noului Kaufland, aflat la ieşirea din Bistriţa spre Vatra Dornei şi în vecinătatea magazinului Lidl inaugurat luna trecută, este acela că are acces direct la DN 17 şi face parte dintr-o zonă comercială nouă şi de perspectivă.
Înainte de Kaufland nr. 2 din Bistriţa, retailerul german a mai deschis două magazine în acest an, în Sfântu Gheorghe şi Medgidia, ajungând la o reţea de 72 de magazine. Kaufland este unul dintre cei mai agresivi retaileri în expansiune, în anii trecuţi deschizând 12 (2011) şi respectiv 13 magazine (2010). Grupul Kaufland are peste 1.000 de magazine în 7 ţări: Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croaţia, Bulgaria şi România. Kaufland, parte a grupului german Lidl Schwartz, este al doilea jucător din comerţul românesc, după Metro Cash&Carry, în funcţie de cifra de afaceri.
Click AICI pentru a vedea mai multe imagini cu noul Kaufland!
Este foarte bine ca s-a mai deschis un mare magazin in partea opusa a orasului fata de celalatlt magazin.Alaturi de el,in aceasta „noua zona comerciala si de perspectiva”se mai afla ,dupa cum stim,magazinele Unicarm si Lidl,dar si mai vechea Cibela.Problema mea[si nu numai] este lipsa mijloacelor de transport in comun ,care sa duca din aceasta zona in Decebal.Eu n-am fost de mult timp la Cibela,am dorit sa cumpar un anume detergentdespre care mi s-a spus ca este mai bun si mai ieftin.Cum locuiesc in Andrei Muresanu,m-am uitat pe tablitele din statiile de autobuz si am constatat ca autobuzul cu nr 14 circula de pe strada Lucian Blaga ,prin Decebal si ajunge undeva pe strada Rodnei.M-am dus pe jos pana la Cibela,la doi pasi este statia de autobuz,m-am convins ca am cu ce veni acasa,i,mi-am facut cumparatura si am iesit la autobuz,care trebuia sa soseasca peste doua minute.Peste alte doua minute trebuia sa soseasca unl din cele doua autobuze 2.Timpul a trecut,14 n-a venit,in schimb a sosit 2.L-am intrebat pe sofer,daca 14 este in capat de linie si acesta a inceput sa rada:doamna,14 nu mai circula de un an!Deci,din noua zona comerciala nu avem nici un mijloc de transport in comun spre cartierele”andrei Muresanu” si „Decebal”,in schimb,de la Cibela si pana la Magura circula doa autobuze. 2.Unul din cele doua autobuze 2 ar trbui sa circule prin „Andrei Muresanu”si „Decebal” Cred ca ar trebui facut ceva in aceasta directie,,atat tin avantajul noii zone comerciale,,cat si al cetatenilor..
Ps:regret greselile aprute din cauza ca n-am fost suficient de atenta la tastatura.De la Cibel si pana in Decebal,pe toate placile de afisaj al mersului autobuzelor,,14 circula.
Cine pierde si cine castiga prin deschiderea acestor magazine in tara noastra?
Toata lumea are de castigat – investitorii si clientii. Gasesti produse variate si o tona de oferte saptamanal. In plus e mult mai util sa gasesti in acelasi loc toate produsele de care ai nevoie decat sa alergi ca bezmeticul prin oras.
si cine si cati pied……?