Proba scrisă a concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct la unitățile de învățământ din Bistrița-Năsăud s-a desfășurat vineri în centrul special organizat la Colegiul Infoel Bistrița.
În urma etapei de validare a dosarelor, au fost admiși la proba scrisă 49 de candidați, dintre care 4 nu s-au prezentat.
Au fost evaluate 45 de lucrări.
În urma evaluării, au fost admiși 34 de candidați (77,6%), iar 11 au fost respinși (22,4%), informează Inspectoratul Școlar Județean Bistrița-Năsăud.
Niciun candidat nu a fost eliminat pentru tentativă de fraudă.
Eventualele contestații se pot depune în termen de 48 de ore de la afișarea rezultatelor.
Calendarul concursului:
- 18-19 februarie Depunerea contestațiilor la proba scrisă
- 21-22 februarie Soluționarea contestațiilor la proba scrisă
- 22 februarie Afișarea rezultatelor finale la proba scrisă
- 4 martie Proba scrisă pentru candidații care la data de 15 octombrie 2021 se află în carantină sau izolare
- 4 martie Afișarea rezultatelor la proba scrisă
- 4-5 martie Depunerea contestațiilor
- 4-8-martie Înregistrarea opțiunilor candidaților pentru unitatea la care candidează și, în funcție de opțiune, depunerea documentelor pentru unitățile de învățământ care necesită avize suplimentare, conform art. 8 alin. (1) lit. n) din metodologie
- 9-10 martie Constituirea comisiilor pentru proba de interviu
- 14 martie Publicarea graficului de desfășurare a interviurilor
- 16-25 martie Desfășurarea probei de interviu
- 17-29 martie Depunerea și soluționarea contestațiilor la proba de interviu
- 29 martie Afișarea rezultatelor finale ale concursului
- 30 martie Exprimarea opțiunilor candidaților declarați admiși pentru mai multe funcții/unități de învățământ
- 31 martie Validarea rezultatelor finale
- 4 aprilie Emiterea deciziilor de numire (cu intrare în vigoare la 19 aprilie 2022)
Funcțiile vacante:
Una din culmile „scrisului” ar fi : Sa stii scrie , sa ai cu ce scrie si sa nu ai ce scrie …
As corecta un pic , (la) ce-am scris mai sus : Sa stii scrie , sa ai pe ce scrie , sa ai cu ce scrie si sa nu ai ce scrie…