Pentru a limita efectele răspândirii coronavirusului, în concordanță cu deciziile Comitetului Național pentru Situații de Urgență, Consiliul Județean Bistrița-Năsăud a adoptat o serie de măsuri menite să asigure continuitatea activității în raport cu cetățenii:
- Cererile pentru eliberarea certificatelor de urbanism, autorizații de construcție sau alte documente aferente activității Arhitectului Șef al Județului se pot depune online la adresa cjbn@cjbn.ro sau urbanismcjbn@gmail.com. De asemenea, pentru informații suplimentare puteți apela numărul de telefon 0263/213657 interior 103.
- Formatul tipizat și modele de cereri care fac obiectul activității Arhitectului Șef al Județului se pot accesa online la adresa web:
- Programul de audiențe al Consiliului Județean se suspendă pe perioada Stării de urgență. Petiții, sugestii sau reclamații pot fi trimise pe adresa de e-mail cjbn@cjbn.ro sau la numărul de telefon 0263/211460;
- Accesul public în Consiliul Județean este permis doar până la registratura instituției, urmând ca orice solicitare a cetățenilor să fie preluată la registratură, online la adresa de e-mail cjbn@cjbn.ro sau telefonic la numerele 0263/211460 sau 0263/213657 (zilnic de luni până vineri în intervalul orar 08:00-16:00).
”Vă mulțumim anticipat pentru utilizarea mijloacelor de comunicare online și telefonice în raport cu instituția Consiliului Județean. Chiar și online sau telefonic vă asigurăm că suntem la dispoziția dumneavoastră și în această perioadă de criză, care sperăm să treacă cât mai repede”, se mai arată în comunicatul CJ.
Adaugă comentariu