Echipajul de terapie intensivă mobilă SMURD a intervenit la Unirea, unde o femeie care traversa DN 17 pe la trecerea pentru pietoni a fost lovită de o mașină de marfă. Înaintea ei se mai afla o persoană, care a apucat însă să treacă. Șoferul are permis de mai puțin de un an.
Echipajul medical a găsit la locul accidentului o femeie în vârstă de 83 de ani, în stop cardio-respirator. S-a aplicat protocolul de resuscitare, dar din nefericire organismul femeii nu a răspuns manevrelor, astfel că a fost declarat decesul la fața locului, informează ISU BN.
”Polițiștii Biroului Rutier din cadrul Poliției municipiului Bistrița au intervenit la un accident de circulație semnalat în Unirea. O autoutilitară condusă de un tânăr de 20 de ani, din Blăjenii de Sus, a surprins și accidentat o femeie de 83 de ani din Unirea care se deplasa în calitate de pieton. În urma impactului, din păcate a survenit decesul femeii. Șoferul a fost testat cu aparatul etilotest, rezultatul fiind negativ. Polițiștii continuă cercetările în cadrul unui dosar penal întocmit cu privire la infracțiunea de ucidere din culpă, urmând să stabilească cauzele și modalitatea producerii evenimentului rutier”, a transmis Inspectoratul de Poliție Județean.
Foto: IPJ BN
Ce viteza avea criminalul prin localite?!
Mor oameni nevinovați din cauza tampitilor și aroganților. Ăștia nu ar mai trebui să vadă permisul veci.
Spuse un biciclist sărăntoc
Ar trebui anchetati pentru omor din culpa inclusiv medicul care i-a dat avizul psihologic si militianul care i-a dat permisul.
Sa circuli cu aproape 100 de km la ora (distanta de frânare a avut 38 de m si corespunde acestei viteze !!) prin localitate la orele amiezii asta înseamna ca esti un psihopat caruia nu-i pasa de viata celor din jur.
Femeia aia a trait 83 de ani ca sa vina un cretin si sa o omoare pe trecere.
Poate acasa o asteptau copii si nepotii, dar cui sa-i pese?
La rotile de pe spate franele nu au functionat??? Pe asfalt se vad urmele rotilor din fata…
in loc sa le evite prin stanga?ata in ele bagat,beteag,la 20 ani cu permis de un an el conduce duba.
Astept camere de filmat la fiecare trecere de pietoni din Bistrita, sa vezi cum se potolesc tampitii care habar nu au ce sa faca atunci cand vad trecerea de pietoni. Bine, asta in ideea ca vrem ordine, respectarea legii si mai putine victime pe sosele Ahh, si se deranjeaza cei de la circulatie sa dea niste amenzi celor care parcheaza haotic pe lc calin colt cu crinilor, sau nr. de inmatriculare si tipul masinii ii intimideaza???
No un radar fix cand vine?
Nu ajuta la nimic! Se reduce pe zona respectiva viteza și după…
Trecerilor de pietoni trebuie semaforizate la buton și înainte de acestea cu 50m trebuie prezemnalizate in așa fel că toți conducătorii să mărească atenția.din cauza că nu sunt semaforizate la buton se formează ambuteiaje și pietonii riscă să nu fie observați de șoferi mai ales daca langa trecere se afla parcat un autovehicul.normal că viteza la fel influențează dar cum știm cu toții că majoritatea suntem mereu in grabă . Condoleanțe familiei.
Ai de capul meu ce viteza avea…putea fi un copil…și biata femeie chiar dacă avea o vârstă era pe picioarele ei ….saracuta…Dumnezeu sa o odihnească și tânărul pacat ca si-a cam f…viitorul dar ăștia nu merita permis ….este localitate totuși nu mergi asa tare….
Pe mai toate drumurile „modernizate”ești mereu in pericol fie ca pieton fie ca șofer.ca pieton ești in pericol fiindcă nu exista totuare ex.dDn17, Prundu Bârgăului- Bistrița Bârgăului fabrici și trecerilor de pietoni la 2-3km una față de cealaltă .soluție trotuare și treceri de pietoni semaforizate la buton din 500 in 500 metri în localități avantajele acestora sunt risc minor de accidentare a pietonilor și trafic fluid.ca șofer la cel mai mic accident îți poți pierde viața din cauza capetelor de pod foarte înalte și a porțiunii dintre carosabil și șanț care în mare parte este de pietriș favorizând derapajul soluția fiind asfaltarea acestei porțiuni și la capetele de pod sa se construiască un fel de rampa ,un grătar metalic longitudinal de la baza șanțului la partea superioară a podului lungimea acestuia în funcție de înălțimea podului in acest fel în caz de accident nu impactezi cu capul podului treci peste el și riscul mortal este mai mic.Cand faceți ceva gândiți va la viața oamenilor nu doar in beneficii.
A avut viteza, dar totusi posibil sa fi avut si ceva probleme tehnice, poate nu avea itp, fiindca de cand intra in raza vizuala, in film, se observa ca era deja in franare.
Deci de franat, a franat, dar a mers sanie.
Nici poveste de probleme tehnice…avea viteză foarte mare, imensă și probabil că avea altă ocupație în momentul accidentului de tipul messenger pe internet! Un cretin retardat care nu avea ce sa caute la volanul unui masini!
Cotarca aia nu avea ABS după cum s-au blocat rotile in momentul frânării, dar oricum ăștia cu dube de firma circulă ca nebunii prin oraș, ii pune șoferi pe toți copiii neisprăviți și fără experiență.
Ăștia cu dubele prin oraș și taximetriștii sunt pericol public, circulă cu viteză, nu respecta nicio regulă, nu știu unde se grăbesc așa parca sunt curentați. Angajează toți copiii necopti care sunt bucuroși că au scăpat la o mașină și o forțează la maxim.
Trebuie facuta o expertiza mecanica la masina, verificat cand a fost ultimul ITP facut la masina, uni mecanici foarte „buni” suplimenteaza arcurile din spate la masini sa poate fi incarcate mai mult decat este admis, iar cand aceasta este goala fiind mai ridicata din spate repartitorul de frana este inchis si frana de pe axa spate nu functioneaza. Poate se autosesizeaza politia si ancheteaza pe mecanic si statia ITP unde a obtinut verificarea