(FOTO) Miniautomobilul electric Dacia Spring, prima mașină electrică produsă de Dacia, este utilizată deja și la Bistrița. Explicabil din moment ce, încă din primele trei luni de la apariție, Dacia Spring a stârnit interes nu doar la nivel național, ci și la nivel internațional, în Europa. A avut peste 16.000 de comenzi din Franţa, Italia, Germania sau Spania.
Ulterior, din iulie și-au exprimat dorința de cumpărare peste 5.000 de clienți europeni, lună de lună. Așa s-a ajuns până acum la un total de 40.000 de vânzări în întregul continent.
”Cu aproape 40.000 de comenzi înregistrate în opt luni, Dacia Spring cunoaşte un excelent demaraj comercial. Ca soluţie de mobilitate electrică accesibilă tuturor, Spring atrage atât clienţi tradiţionali ai mărcii Dacia cât, mai ales, un număr foarte mare de clienţi noi. R-EVoluţia este aşadar în plină desfăşurare”, a spus directorul de marketing și vânzări Dacia, Xavier Martinet, citat de aceeași sursă menționată anterior.
Din totalul de 40.000, 7500 provin din România. Toți cei care au probat până în prezent modelul Dacia Spring s-ar fi declarat foarte încântați. Potrivit site-ului dacia.ro, prețul porneste de la 19.000 de euro pentru acest tip de autovehicul.
”Interesul publicului pentru primul model electric al mărcii Dacia s-a menţinut constant şi după încheierea campaniei iniţiale, din iulie fiind înregistrate în medie în fiecare lună peste 5 000 de comenzi în Europa.
Beneficiind de o autonomie de până la 305 km conform ciclului WLTP City, Dacia Spring se dovedeşte a fi un mijloc de mobilitate adaptat unui public larg – majoritatea europenilor care utilizează în prezent un autoturism personal, indiferent de tipul de motorizare, parcurgând în medie doar 30 km pe zi.
Spring se afirmă în plus ca un vehicul de ofensivă, majoritatea clienţilor europeni care au cumpărat un Spring fiind la prima achiziţie a unui model Dacia (în Franţa, spre exemplu, 8 din 10 clienţi de Spring nu au mai avut în trecut un vehicul al mărcii)”, este menționat într-un comunicat al companiei Dacia.
Dacia Spring este primul model electric al companiei de la Mioveni. Ar fi și cel mai accesibil din Europa, fapt care ar explica numărul mare de comenzi din țările menționate și nu numai, la doar opt luni de la lansare.
Comentati din poze si zvonuri. E perfecta pt sotie, pt dus copilul la scoala, pt cumparaturi si dus la lucru. O incarci acasa la 220, la 380 sau la orice statie de incarcare. Simplu si eficient.
Cumparaturile si mersul la scoala cu bita ca acum avem piste !
Sunt acrii strugurii…
Cate zile pe an sunt -15 grade?
Bmw i3 – 200km 22. 000 euro
Vw e-up 200km 14.000 euro
Spring 200 km 8.000 euro
‘Primul model electric al producătorului de la Mioveni ‘
Pentru o corectă informare, este o mașină 100% Made in China .
Fabricată de GT New Energy Automotive un JV între Dongfeng Motor Group Co. Ltd cu 50%, Renault sas cu 25% și Nissan China cu 25%.
Se fabrică din 2019 și sub următoarele denumiri:
Renault City K-ZE
Dongfeng Aeolus EX1
Dongfeng Fengguang E1
Dongfeng Fengxing T1
Venucia e30
Corect Ioane,e buna pentru sotie ca daca vrea sa fuga de acasa nu are autonomie mare.
Nu are autonomie nici 200 km,nu ai unde să o încarci dacă stai la bloc,ptr.că stații de incarcare nu sunt,doar în parcări la vreun Lidl.,sau Kaufland,ici ,colo,dar rare și după 20-30 min ei te decuplează automat și nu încarci nici 20%.Eu am cumpărat una și deocamdată nu sunt mulțumit. H
La Lidl ai primele 30 min gratuite, apoi platesti.Daca nu vrei sa platesti te decupleaza, ai cumparat-o sa incarci gratis? Acasa poti sa incarci la 220 sau 380, dupa ce ai cumparat-o ai descoperit ca stai la bloc?
Nu are autonomie nici 200 km,nu ai unde să o încarci dacă stai la bloc,ptr.că stații de incarcare nu sunt,doar în parcări la vreun Lidl.,sau Kaufland,ici ,colo,dar rare și după 20-30 min ei te decuplează automat și nu încarci nici 20%.Eu am cumpărat una și deocamdată nu sunt mulțumit.
dacă prin oraș se aprind lumini multicolore, pe strada Margaretelor 1 și 2 sa stins iluminatul public, de ce?