Social

AFLĂ Cum se promovează turistic orașul Zielona Gora din Polonia

Orașul polonez Zielona Gora cu care Bistrița este înfrățită se promovează turistic prin intermediul unui centru de informare turistică, materiale promoționale, târguri turistice, indicatoare cu obiective turistice și valorizarea orașului prin noi atracții turistice.

La dezbaterea cu tema „Turismul în orașele europene”, organizată sâmbătă dimineața la Primăria Bistrița, consilierul local Kazimierz Latwinski, a spus că în Zielona Gora funcționează Centrul polonez-german de informare turistică creat cu fonduri europene ca rezultat al colaborării cu orașul înfrățit Cottbus (Germania). 

Centrul oferă inclusiv servicii de ghid autorizat. Acest centru se ocupă de vânzarea de suveniruri, hărți, planuri ale orașului și albume. Polonezii au și pliante turistice sau specializate pe evenimente.

Totodată, prin pliante turistice ei promovează excursii în zonele limitrofe orașului lor, locuri de cazare, hoteluri și mijloace de transport în oraș. Totodată, există și un ghid ilustrat al orașului intitulat „Zielona Gora – orașul lui Bachus”.

Polonezii își mai promovează orașul cu gadget-uri: plase, stick-uri, magneți pentru frigider cu deschizător de sticle, brățări în culorile orașului, breloc cu mascota Bachus, miere în borcane decorative cu logo-ul orașului, cutii de lemn decorate pentru sticlele de vin.

Tot pentru promovare au fost publicate albume și se organizează târguri turistice.

Indicatoarele cu obiectivele turistice din oraș sunt de asemenea nelipsite din Zielona Gora, oraș în care mai sunt și hărți luminoase ale orașului  și panouri cu date privind personalitățile care dau numele străzilor sau panouri inovatoare pentru nevăzători.

„Zielona Gora încearcă, în mod constant, să crească atractivitatea turistică a orașului. Atfel, au fost construite Monumentul Bachusa, Micii Bachus”, a spus sursa citată.

Cristiana Sabău

Adaugă comentariu

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.