”Am avut o şedinţă de lucru cu domnul prefect Ioan Țintean, conducerea Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Cluj şi primarii localităţilor străbătute de DN 17 C (Bistriţa – Dumitra – Năsăud – Salva – Coşbuc – Telciu – Romuli) şi DN 17 D (Beclean – Chiuza – Salva – Năsăud – Rebrişoara – Feldru – Ilva Mică – Sângeorz-Băi – Maieru – Rodna – Şanţ). Luni a fost dat ordinul de începere a lucrărilor pentru întocmirea expertizei tehnice, a studiilor în teren, proiectare studiu de fezabilitate, avize şi acorduri, inclusiv asistenţă tehnică acordată beneficiarului la întocmirea şi susţinerea aplicaţiei de finanţare şi asistenţă tehnică pentru reabilitarea DN 17 C şi DN 17 D”, a precizat pe Facebook preşedintele CJ Radu Moldovan.
El a adăugat că în cadrul întâlnirii a solicitat primarilor sprijinul în realizarea cât mai rapidă şi aplicată a lucrării de proiectare, care trebuie să vină în acord cu planul de investiţii locale şi cu specificul fiecărei comunităţi în parte.
”Termenul de execuţie pentru acest contract este de 90 de zile, urmând ca după finalizarea documentaţiilor CNADNR să genereze cererea de finanţare şi ulterior procedura de achiziţie publică pentru modernizarea celor două drumuri vitale pentru judeţul Bistriţa-Năsăud. Sper ca până la finalul acestui an să avem finalizată procedura de achiziţie publică şi constructorul pentru lucrările de modernizare a DN 17 C şi DN 17 D”, a menţionat Radu Moldovan.
Elaborarea documentaţiilor pentru modernizarea celor două drumuri costă circa 1,4 milioane euro.
DN 17 C (86 km), care trece prin Munţii Rodnei şi Munţii Țibleş prin Pasul Dealul Ştefăniţei, leagă Bistriţa de Vişeu de Sus (Maramureş), traversând comunele Dumitra, Salva, Coşbuc, Telciu, Romuli şi Moisei. DN 17 C se intersectează cu DN 17 la Bistriţa, cu DN 17 D la Năsăud şi Salva şi cu DN 18 la Moisei.
DN 17 D (97,6 km) leagă localităţile Beclean, Năsăud, Sîngeorz-Băi şi Cârlibaba (Suceava). Trece prin Munţii Rodnei şi Munţii Suhard prin Pasul Rotunda. Traversează comunele Chiuza, Nimigea, Salva, Rebrişoara, Feldru, Ilva Mică, Maieru, Rodna, Şanţ şi se intersectează cu DN 17 la Beclean, cu DN 17 C la Salva şi Năsăud şi cu DN 18 la Cârlibaba.
Foto: Consiliul Judeţean Bistriţa-Năsăud
Cel mai bun lucru pentru rutele atat de importante pentru judetul nostru. Sa va dea dzeu putere de munca sa puteti finaliza asemenea proiect.
Carcotasii nu mai apar. Ce ar mai putea comenta impotriva acestui proiect. Spor si asteptam finalizarea acestor tronsoane de DN.
La faza de proiect astia sunt plini de realizari . Ca 99% dintre proiecte raman doar maculatura e altceva . Nici nu-i de mirare in contextul coruptiei existente . Azi ii vezi in poza si luni dimineata la 6 fix auzi ca i-a ridicat DNA-ul din patut , in pijamale . Cel mai tare din parcare a fost presedintele CJ Buzau care posta pe Facebook ca sigur vine Mosul cu surprize , sa-l astepte tooata lumea , ( era pe la Craciun) si dimineata l-au ridicat mascatii pentru luare de mita . Il ironizau astia ca Mosul i-a adus cadou un MANDAT .
Ultima artera majora de circulatie rutiera a judetului, care avea nevoie de reabilitare si modernizare. Ma bucur ca i-a venit randul dupa aproape 40 ani.
http://www.timponline.ro/radu-moldovan-dn-17-c-si-dn-17-d-modernizate-pana-la-finalul-anului-2015/
minciuni !!!!
Mai la voi olteanistii si…toate le vedeti minciuni dar voi n ati fscut nimic de 25 ani…