Economie

A început goana după cumpărăturile de sărbători!

Hipermarketurile din oraş au fost luate cu asalt de oameni încă din acest sfârşit de săptămână. Duminică dimineaţa, la Kaufland, nu era niciun loc de parcare liber, iar stocul de cărucioare aproape că s-a epuizat. E semn că nu mai e mult până la sărbători.

Au mai rămas două săptămâni până la Crăciun, dar lumea începe să-şi facă deja provizii pentru singura zi în care magazinele mari nu sunt deschise, 25 decembrie. Cu toate că au anunţat că vor avea porţile largi în Ajunul Crăciunului şi lunea, în 26 decembrie, hipermarketurile au fost luate cu asalt încă de pe acum. Se cumpără de toate, de la carne, la cozonaci, la jucării şi băuturi. Cele mai căutate sunt rafturile cu oferte.

Fiecare magazin şi-a ales propriul slogan pentru aceste zile. La Kaufland, „Crăciunul e plin de savoare!” cu carne de porc la preţuri între 7,99 lei la 16,99 de lei kilogramul şi cu multe alte produse de sezon la „preţuri speciale” , cum ar fi husele auto, redresoare pentru maşini şi multe altele. În plus, în această perioadă, cei care răspund corect la întrebările din „Calendarul de Crăciun” până în data de 24 decembrie inclusiv sunt răsplătiţi cu premii.

La Billa, găsiţi pachet de Crăciun cu moş din ciocolată la 5,49 lei. Sub sloganul „Delicii la preţ de sărbătoare!” se vând dulciuri, produse de curăţenie, jucării şi ornamente pentru pomul de iarnă chiar şi cu 40% mai ieftine.

Hipermarketul Unicarm a ales ca slogan „De sărbători, Unicarm îţi împodobeşte masa!”. Aici găsiţi cârnaţi de porc proaspeţi la 14,99 de lei kilogramul, ceafă de porc la 15,79 de lei kilogramul, caltaboş la 10,49 de lei kilogramul şi multe alte bunătăţi pentru masa de Crăciun. Magazinul va fi deschis în Ajun de Crăciun până la ora 18.00.

La Lidl, „De sărbători avem treabă!”. În magazine sunt diverse promoţii la produse alimentare, dar şi haine pentru copii şi adulţi, accesorii auto, produse electrocasnice. În fiecare zi, până în Ajunul Crăciunului, puteţi câştiga premii speciale.

Dacă nu găsesc soluţii de atragere a clienţilor, magazinele de cartier nu au nicio şansă în faţa strategiilor de marketing bine puse la punct de lanţurile mari.

Adaugă comentariu

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.