Serviciile sociale online sunt puse la dispoziția cetățenilor de Primăria Bistrița pe site-ul https://www.primariabistrita.ro/ accesând meniul Servicii on-line sau direct la adresa https://www.e-bistrita.ro/cetatean-login .
Cele 12 aplicații online pentru depunerea cererilor de asistență socială (aplicații ce vor funcționa integrat cu aplicațiile interne existente, utilizate de Direcția de Asistență Socială Bistrița) sunt următoarele:
12 aplicații online pentru depunerea cererilor de asistență socială pentru:
1. ajutorul social
2. alocația pentru susținerea familiei
3. indemnizația pentru creștere copil
4. alocația de stat pentru copii
5. înscrierea copiilor la creșă.
6. stimulentele educaționale – tichete de grădiniță
7. drepturile lunare pentru persoanele cu handicap
8. suplimentul pentru energie
9. ajutorul pentru încălzirea locuinței
10. ajutorului de urgență / înmormântare
11. vizualizarea fișei personale cu istoricul serviciilor și beneficiilor sociale
12. planificarea anchetelor sociale și notificarea electronică a persoanelor din gospodăria unde se va realiza ancheta.
- Aceste servicii sunt posibile prin implementarea de către municipiul Bistrița a proiectului “Implementarea de proceduri simplificate pentru reducerea birocrației pentru cetățeni la nivelul municipiului Bistrița în domenii de activitate cu competență partajată asistență socială și urbanism”, cod SIPOCA 1231, MySMIS 154519, realizat în baza contractului de finanțare 739/16.06.2022.
- Obiectivul general al proiectului constă în furnizarea de servicii mai bune într-un mod mai eficient și orientat către cetățeni prin utilizarea tehnologiei digitale și a inteligenței artificiale în domeniul urbanismului și al asistentei sociale.
- Principalul rezultat așteptat este reprezentat de realizarea pachetului de aplicații informatice pentru servicii online pentru cetățeni, compus din două grupuri distincte de aplicații online – 12 aplicații online pentru domeniul social și 6 aplicații online pentru domeniul urbanism.
- Valoarea totală a proiectului este de 1.951.913,88lei, din care: 1.912.875,59 lei valoarea eligibilă nerambursabilă (1.659.126,80 lei – valoare eligibilă nerambursabilă din FSE și 253.748,79 lei – valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul național) şi 39.038,29lei contribuția proprie.
- Data de începere a proiectului a fost 16.06.2022 iar data estimată de finalizare este 31.12.2023, durata de implementare fiind de 18 de luni.
Text pentru postarea pe FB a vizualului privind serviciile de urbanism.
Ai nevoie de servicii de urbanism?
Acum poți să le ceri on-line!
Acestea sunt puse la dispoziția cetățenilor de primărie pe site-ul https://www.primariabistrita.ro/ accesând meniul Servicii on-line sau direct la adresa https://www.e-bistrita.ro/cetatean-login.
Cele 6 aplicații online pentru depunerea cererilor sau a altor documente în vederea soluționării unor probleme din domeniul urbanism (aplicații ce vor funcționa integrat cu aplicațiile interne existente, utilizate de Arhitectul Șef și Serviciul de Urbanism Bistrița) sunt următoarele:
- eliberarea certificatelor de urbanism și calculul, respectiv plata taxelor aferente eliberării certificatelor de urbanism
- prelungirea valabilității certificatelor de urbanism
- înștiințarea începerii lucrărilor de construcție / desființare.
- înștiințarea finalizării lucrărilor de construcție / desființare.
- obținerea certificatelor de nomenclatură stradală.
- publicarea on-line a listei autorizațiilor de construire / desființare și a listei certificatelor de urbanism emise.
Trebuie menționat că în relația cu cetățeanul, platforma va folosi tehnologia de transmitere de mesaje text pe telefon (SMS) în vederea înștiințării cetățeanului cu privire la confirmări de înregistrare, încadrarea în anumite termene și transmiterii de avertismente cu privire la depășirea unor termene.
- Aceste servicii sunt posibile prin implementarea de către municipiul Bistrița a proiectului “Implementarea de proceduri simplificate pentru reducerea birocrației pentru cetățeni la nivelul municipiului Bistrița în domenii de activitate cu competență partajată asistență socială și urbanism”, cod SIPOCA 1231, MySMIS 154519, realizat în baza contractului de finanțare 739/16.06.2022.
- Obiectivul general al proiectului constă în furnizarea de servicii mai bune într-un mod mai eficient și orientat către cetățeni prin utilizarea tehnologiei digitale și a inteligenței artificiale în domeniul urbanismului și al asistentei sociale.
- Principalul rezultat așteptat este reprezentat de realizarea pachetului de aplicații informatice pentru servicii online pentru cetățeni, compus din două grupuri distincte de aplicații online – 12 aplicații online pentru domeniul social și 6 aplicații online pentru domeniul urbanism.
- Valoarea totală a proiectului este de 1.951.913,88 lei, din care: 1.912.875,59 lei valoarea eligibilă nerambursabilă (1.659.126,80 lei – valoare eligibilă nerambursabilă din FSE și 253.748,79 lei – valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul național) şi 39.038,29lei contribuția proprie.
- Data de începere a proiectului a fost 16.06.2022 iar data estimată de finalizare este 31.12.2023, durata de implementare fiind de 18 de luni.
Adaugă comentariu